Dodaj do ulubionych

Zwrot do sklepu internetowego - problem

15.05.21, 15:46
W formularzu zwrotu InPost jest obowiązkowy numer telefonu do wpisania? Czy wpisać tam numer telefonu na infolinię pomimo że zwrot jest zrobiony do magazynu w innym mieście niż infolinia?
Obserwuj wątek
    • b.bujak Re: Zwrot do sklepu internetowego - problem 15.05.21, 15:58
      w podobnej sytuacji wpisałam swój;
      ten numer jest potrzebny na wszelki wypadek - doszłam do wniosku, że w razie czego wolę, żeby firma kurierska zadzwoniła do mnie i będę wiedziała, ze coś z paczką poszło nie tak, jak trzeba;
      infolinia wg mnie jest złym pomysłem, bo po pierwsze kurierowi nie będzie się chciało dzwonic i tracić czas na przełączanie na poszczególnych konsultantow a z drugiej strony konsultanci też mogą kuriera spuścić na drzewo ...
            • b.bujak Re: Zwrot do sklepu internetowego - problem 15.05.21, 19:40
              jaga34 napisała:

              > No ale właśnie chyba po to jest kurierowi potrzebny ten numer żeby w razie czeg
              > o zapytać się w magazynie kiedy moze doręczyć

              1. do takiego magazynu przychodzą duże ilości paczek - kurierzy dobrze wiedzą, kiedy tam jeździć;
              numery telefonu są potrzebne do incydentalnych dostaw do odbiorców prywatnych (a formularz inpostu jest taki sam dla wszystkich odbiorców)
              2. podanie numeru telefonu do magazynu na stronie internetowej sklepu spowoduje, że znajdą się osoby, które będą dzwoniły z róznymi pierdołami, często nawet niezwiązanymi z pracą tegoż magazynu - i tym sposobem pracownik magazynu zamiast robić swoją robotę będzie odbierał takie telefony i tłumaczył, żeby dzwonić na infolinię i inne takie...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka