Dodaj do ulubionych

co sądzicie o bactrimie?

01.04.06, 22:42
od wtorku podaję bactrim na zapalenie gardła,gorączka minęła ale mały bardzo
kaszle.Poza tym jest wesoły tylko ten kaszel go męczy.Moze ktoś podawał ten
lek?
Obserwuj wątek
    • marriedka Re: co sądzicie o bactrimie? 01.04.06, 22:56
      Nie jestem lekarzem, ale uważam, że to lek nie na dłuższą metę. Może
      wystarczyłoby podawać synkowi syrop na kaszel?
    • marriedka Re: co sądzicie o bactrimie? 01.04.06, 23:21
      Ach... od wtorku... Myślę, że do 10-ciu dni to max.
    • gruszka31 Re: co sądzicie o bactrimie? 01.04.06, 23:58
      Podawałam w styczniu Bactrim (oczywiście z polecenia lekarza) 3.5 miesięcznej
      córce, bo nie mogłyśmy się pozbyć ropnego kataru. Podziałało dość szybko, cała
      kuracja trwała bodaj tydzień, ale Mała miała sranko że hej. Ponoć tak się zdarza.
      • viola1973 Re: co sądzicie o bactrimie? 02.04.06, 00:09
        Mój synek też ma sranko,ale pan doktor twierdzi ,że nie po leku tylko coś w
        diecie zmieniłam
        • sasza71 do Violi 1973 10.04.06, 10:02
          viola1973 napisała:

> Mój synek też ma sranko,ale pan doktor twierdzi ,że nie po leku tylko coś w
          > diecie zmieniłam

jak wygladal ciag dalszy Waszej przygody z bactrimem?
          po drugiej dawce podanej Filipowi (7mcy)zaczeło bulgotac w brzuszku,pojawiła
          sie lekka biegunka,ktora-po nastepnych 2 dawkach-podannych na wyrazna sugestie
          lekarki,ktora utrzymywała wtedy jeszcze, ze to jeden z objawow grypy-zaczeło
          sie na dobre...Sama woda!lecze teraz biegunke(na szczescie przystopowała sie)
          i czekamy na nowy leksad
          • sasza71 Re: do Violi 1973 10.04.06, 10:05
            a, i sama mam uczulenie na biseptol(za czasow mego dziecinstwa bactrimu nie
            było jeszcze)- ale zacmilo mnie,nie powiedziałam o tym lekarzowi-moze
            dlatego,ze starsza corka nigdy przy tym leku nie miala takich historii.