viola1973 01.04.06, 22:42 od wtorku podaję bactrim na zapalenie gardła,gorączka minęła ale mały bardzo kaszle.Poza tym jest wesoły tylko ten kaszel go męczy.Moze ktoś podawał ten lek? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
marriedka Re: co sądzicie o bactrimie? 01.04.06, 22:56 Nie jestem lekarzem, ale uważam, że to lek nie na dłuższą metę. Może wystarczyłoby podawać synkowi syrop na kaszel? Odpowiedz Link Zgłoś
marriedka Re: co sądzicie o bactrimie? 01.04.06, 23:21 Ach... od wtorku... Myślę, że do 10-ciu dni to max. Odpowiedz Link Zgłoś
gruszka31 Re: co sądzicie o bactrimie? 01.04.06, 23:58 Podawałam w styczniu Bactrim (oczywiście z polecenia lekarza) 3.5 miesięcznej córce, bo nie mogłyśmy się pozbyć ropnego kataru. Podziałało dość szybko, cała kuracja trwała bodaj tydzień, ale Mała miała sranko że hej. Ponoć tak się zdarza. Odpowiedz Link Zgłoś
viola1973 Re: co sądzicie o bactrimie? 02.04.06, 00:09 Mój synek też ma sranko,ale pan doktor twierdzi ,że nie po leku tylko coś w diecie zmieniłam Odpowiedz Link Zgłoś
sasza71 do Violi 1973 10.04.06, 10:02 viola1973 napisała: > Mój synek też ma sranko,ale pan doktor twierdzi ,że nie po leku tylko coś w > diecie zmieniłam jak wygladal ciag dalszy Waszej przygody z bactrimem? po drugiej dawce podanej Filipowi (7mcy)zaczeło bulgotac w brzuszku,pojawiła sie lekka biegunka,ktora-po nastepnych 2 dawkach-podannych na wyrazna sugestie lekarki,ktora utrzymywała wtedy jeszcze, ze to jeden z objawow grypy-zaczeło sie na dobre...Sama woda!lecze teraz biegunke(na szczescie przystopowała sie) i czekamy na nowy lek Odpowiedz Link Zgłoś
sasza71 Re: do Violi 1973 10.04.06, 10:05 a, i sama mam uczulenie na biseptol(za czasow mego dziecinstwa bactrimu nie było jeszcze)- ale zacmilo mnie,nie powiedziałam o tym lekarzowi-moze dlatego,ze starsza corka nigdy przy tym leku nie miala takich historii. Odpowiedz Link Zgłoś