Dodaj do ulubionych

Nintendo, psp, game boy - co wybrać?

31.10.10, 14:21
chciałabym kupić jakąś konsolę dla dziesięciolatka pod choinkę. Na allegro jest tego mnóstwo, nie znam się, nie wiem, na co zwrócić uwagę. Wolałabym się zmieścić do 300 zł - syn ma już PS3 i komputer, konsolka bylaby używana sporadycznie. Podpowiedzcie proszę.
Obserwuj wątek
    • pia_ Re: Nintendo, psp, game boy - co wybrać? 31.10.10, 14:27
      Podpinam się do pytania, tyle, że szukam czegoś dla 7-latki, która napisała list do Mikołaja/Gwiazdki z prośbą o "gejm boja". Młoda nie ma żadnych konsoli, ani swojego komputera. Ja jestem kompletnie zielona w tym temacie.
      • paliwodaj Re: Nintendo, psp, game boy - co wybrać? 31.10.10, 15:32
        nie znam sie kompletnie na grach, wiem ze wiele dzieci moich znajomych ma wii, glownie chlopcy nie moga bez tego funkcjonowac.
        Czesc dzieci ma nintendo DS, ale znowu widzialam chorobliwe przypadki np: chlopak lat 9 przegral i w zlosci ugryzl ekran, co spowodowalo wylanie sie cieczy pod ekranem
        Moim dzieciom jeszcze nie kupowalam gier telewizyjno - komputerowych bo widzialam kilka niezdrowo zaawansowanych maniakalnych przypadkow i mysle ze moj syn ma podobne sklonnosci
        • jagodasoft2 Re: Nintendo, psp, game boy - co wybrać? 31.10.10, 15:53
          Moje dzieci - mąż (kupował mąż niby dla dzieci wink) mają komputer, PSP, PS2, X Box 360 i konsolkę z Lidla za 60zł ze 100 grami. W tym zestawia najlepiej wypada psp ze względu że można grać w samochodzie, na wyjazdach itp. Młodsza z tych samych powodów lubi tą łatwiejsza z lidla. Najmniej uzywany jest PS2.
          Ja bym zwróciła uwagą również na "dostępność" gier i jako konsolę przenośną kupiła właśnie PsP
          • annaparzonka Re: Nintendo, psp, game boy - co wybrać? 31.10.10, 17:21