Dodaj do ulubionych

przyszłe mamy - studentki

05.05.04, 23:07
Czy są na forum jakieś studentki? Powiedzcie, jak sobie radzicie na uczelni
będąc w ciąży? Jak Was traktują wykładowcy?
Ja studiuję na dziennych (4.rok) i ogólnie nie miałam większych
nieprzyjemności. Dostałam pozwolenie od dziekana na zaliczenie sesji do końca
kwietnia, ale niestety nie wszyscy wykładowcy sie na to zgodzili i kazali
przyjść we wrześniusad Pozaliczałam co się dało, ale wkurzył mnie jeden
profesorek, który umówił się ze mna na termin egzaminu, po czym jak
przyszlam, powiedział, ze nie przygotował pytan i zebym przyszla za 2
tygodnie. Na co ja jemu, ze raczej nie bede juz mogla (termin porodu), a on
mi na to "A czemu?". No i co Wy na to? Niedomyslny taki, czy po prostu nie
chial pojsc troche na reke?

Pozdrawiam,
Magda i Staś (38 tc) jeszcze w brzuszku
Obserwuj wątek
    • exilvia Re: przyszłe mamy - studentki 06.05.04, 00:23
      ja też jestem studentką, ale po mnie dopiero zaczyna być widać, że jestem w ciąży, także reakcji profesorów jeszcze nie znam. sama jestem ciekawa, jaka będzie. podczas sesji mój brzuch będzie już bardzo widoczny. teraz jestem w 20stym tygodniu (ostatni dzień) i sesje będę zdawała w terminie normalnym, może jakieś zerówki spróbuję pozaliczać. zobaczymysmile
    • tupelo Re: przyszłe mamy - studentki 06.05.04, 08:09
      Hej! Ja tez studnetka, tez 4 roku i... tez w 38 tygodniu! Podobnie jak Ty, nie
      mialam wiekszych problemow z zaliczeniami. Wczoraj zdalam ostatni egzamin,
      zostaly jeszcze dwa przedmioty do zaliczenia, ale moze jeszcze zdaze? Moj
      dzidzius chyba sie nie chce spieszyc. No i juz nie chodze na uczelnie, bo mi
      ciezko, oj ciezko. Pozdrawiam serdecznie!
    • dziubulek111 Re: przyszłe mamy - studentki 06.05.04, 08:25
      Wredny profesorek. A może rzeczywiście taki głupi? Trzeba czasem kawę na ławę,
      bo inaczej nie rozumieją.

Ja to już jestem "weteranką" w sprawach studiów i ciąży (druga ciąża, drugie