Dodaj do ulubionych

Augmentin - przeziębienie

05.11.03, 12:51
Hej,

jeszcze pytanie medyczne. Jestem w 8-smym tygodniu i lekarz przepiał mi ten
antybiotyk. Dopytywałam się czy to bezpieczne, a on stwierdził, że tak i że
nawet jego żona brała w ciąży.

A Wy jak myslicie? Brałyście jakieś antybiotyki? Augmentin? Bać się czy nie?

M.
Obserwuj wątek
    • bozenika Re: Augmentin - przeziębienie 05.11.03, 13:07
      Hej! Ja również jestem w trakcie brania tego antybiotyku,choć w moim przypadku
      jest to już 16 tydzień.Lekarz zapewnia,ze jest to w miarę bezpieczny antybiotyk
      i zaczęłam go stosować,gdy wszystkie naturalne środki zawiodły i przeziębienie
      zwycięzyłosad
      Z tego,co czytałam w różnych fachowych podręcznikach ten lek nalezy do
      kategorii B,czyli prowadzone były różne badania na zwierzątkach i ich płodach i
      medykament ten nie wykazuje skutków ubocznych! No ale wiadomo-to w końcu
      antybotyki i najniebezpieczniej jest je stosować w I trymestrze.
      Pozdrowienia i dużo zdrówka!
    • margarettka Re: Augmentin - przeziębienie 05.11.03, 14:11
      Witaj!
      Ja dwa razy bralam antybiotyk. Pierwszym razem Duomox, w 5 tyg ciazy, bo mialam
      ciezka angine, a drugim razem w 16 tyg ceclor, na zapalenie pecherza. Obydwa
      moj lekarz uznal za calkowicie bezpieczne w ciazy, natomiast wspominal mi o
      augmentinie, ze mi go nie da, bo choc teoretycznie jest dozwolony, to zawiera
      jakis skladnik, ktorego powinno sie unikac. Z drugiej strony moja kuzynka go
      brala, zalecil jej go ginekolog i wszystko bylo w porzadku, takze
      prawdopodobnie ten moj lekarz moze jakis przewrazliwiony jest, sama nie wiem.
      Zycze szybkiego powrotu do zdrowia i nie martw sie, wszystko bedzie ok!
      Gosia i 24 tyg Ignas
    • marta_km Re: Augmentin - przeziębienie 05.11.03, 19:58

jestem w 10 tygodniu, brałam wprawdzie Duomox, a nie Augmentin, ale oba są z