Gość: domali IP: *.* 28.03.03, 09:38 Hej! Czy bywa może n aforum jakaś Mama studiująca na SGH? Chętnie bym jakąś pozanała... Pozadrawiam, Dominika Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: AniamamaOli Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 11:10 Hej Dominika,Bywa, bywa ... , ale mama, która studjowała niedawno na SGH i zamierza tam wkrótce wrócić Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kadyga Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 14:39 Ja tez studiowałam na SGH, ale studiowałam i juz jakis czas temu skończyłam, 7 latek temu pozdrawiamKatarzyna mama Franka Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: mona Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 22:07 A z Anią mamą Oli to my się już znamy, hi,hi Monika Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: mona Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 22:06 HEJ!! ja studiuje na SGH już na piątym roku zaocznie na kierunku FIBA. Bardzo chętnie Was poznam lub piszcie na mojego maila nika24b@interia.pl Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: M_SL Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 22:21 HejJa też studiuję na SGH. Jestem na studiach doktoranckich.PozdrawiamMałgosia Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: AniamamaOli Re: Mama z SGH IP: *.* 29.03.03, 12:21 A w jakich dzielnicach mieszkacie ? Daleko mamy do siebie ... ??Mona, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę !!!!!!PozdrawiamAnia Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: domali A może spotkanie z dzieciaczkami... IP: *.* 31.03.03, 12:02 Ja mieszkam na Malczewskiego- Wierzbno, koło Polskiego Radia. W jakim wieku macie dzieci? Mój synek ma 1.5 roku. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: domali A może spotkanie z dzieciaczkami... IP: *.* 31.03.03, 12:04 Za szybko mi się wysłało- może jakimś słonecznym popołudniem byśmy się gdzies spotkały... Bo na uczelni niebardzo mam wspólne tematy z wiekszością stud.... Czekam na propozycję ciekawych miejsc spacerowych, bo nie jestem z W-wy i nie bardzo znam fajne miejsca... Odpowiedz Link Zgłoś