Dodaj do ulubionych

Mama z SGH

IP: *.* 28.03.03, 09:38
Hej! Czy bywa może n aforum jakaś Mama studiująca na SGH? Chętnie bym jakąś pozanała... Pozadrawiam, Dominika
Obserwuj wątek
    • Gość: AniamamaOli Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 11:10
      Hej Dominika,Bywa, bywa ... ;), ale mama, która studjowała niedawno na SGH i zamierza tam wkrótce wrócić :):hello:Pozdrawiam
    • Gość: kadyga Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 14:39
      Ja tez studiowałam na SGH, ale studiowałam i juz jakis czas temu skończyłam, 7 latek temu :))))pozdrawiamKatarzyna mama Franka
      • Gość: mona Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 22:07
        A z Anią mamą Oli to my się już znamy, hi,hi Monika
    • Gość: mona Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 22:06
      HEJ!! ja studiuje na SGH już na piątym roku zaocznie na kierunku FIBA. Bardzo chętnie Was poznam lub piszcie na mojego maila nika24b@interia.pl
      • Gość: M_SL Re: Mama z SGH IP: *.* 28.03.03, 22:21
        HejJa też studiuję na SGH. Jestem na studiach doktoranckich.PozdrawiamMałgosia
    • Gość: AniamamaOli Re: Mama z SGH IP: *.* 29.03.03, 12:21
      A w jakich dzielnicach mieszkacie ? Daleko mamy do siebie ... ??Mona, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę !!!!!!:hello:PozdrawiamAnia
      • Gość: domali A może spotkanie z dzieciaczkami... IP: *.* 31.03.03, 12:02
        Ja mieszkam na Malczewskiego- Wierzbno, koło Polskiego Radia. W jakim wieku macie dzieci? Mój synek ma 1.5 roku.
        • Gość: domali A może spotkanie z dzieciaczkami... IP: *.* 31.03.03, 12:04
          Za szybko mi się wysłało- może jakimś słonecznym popołudniem byśmy się gdzies spotkały... Bo na uczelni niebardzo mam wspólne tematy z wiekszością stud.... Czekam na propozycję ciekawych miejsc spacerowych, bo nie jestem z W-wy i nie bardzo znam fajne miejsca...
        • Gość: AniamamaOli Re: A może spotkanie z dzieciaczkami... IP: *.* 31.03.03, 12:41