Dodaj do ulubionych

Terminal A - kupowaliscie tam?

IP: *.dhcp-ripwave.irishbroadband.ie 03.12.07, 16:47
Witam.
Czy ktos kupowal bilety lotnicze na www.terminala.com (link do
polskojezycznej wersji: web10.terminala.com/Index.aspx?
CobrandedID=225&Cultura=pl-PL )

Zarezerwowalem tam bilet kilka dni temu, a do tej pory nie mam
numeru rezerwacji, nie ma mnie na liscie pasazerow. Poki co nie
pobrali mi jeszcze pieniedzy z karty. A cena byla prawie 4 razy
tansza niz na stronie Aerlingusa.

Dziwny ten dugi czas oczekiwania?
Czy tak dlugo to trwa w przypadku takich agencji?
A moze to jakis walek? Choc reklamuja sie oni intensywnie ostatnio
na wielu stronach.

Dzieki za jakiekolwiek info na ich temat.
Obserwuj wątek
    • lccfly Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 11.05.08, 20:39
      hm...nie rozumiem jednego....jeżeli ma się kartę ,nie prościej i pewniej jest
      robić booking na stronie konkretnej linii?Tak sobie patrzę na ceny w Terminal
      A,różnice naprawdę niewielkie...po co robić sobie problemy...pozd.;)
      • sinus1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 11.05.08, 21:18
        lccfly napisał:
        > hm...nie rozumiem jednego....jeżeli ma się kartę ,nie prościej i pewniej jest
        > robić booking na stronie konkretnej linii?

        Jeżeli lecisz jedną linią albo z lotami code-share to jasne że taniej kupić na
        stronie przewoźnika. Ale często loty są łączone, różnymi liniami i takiego
        biletu u przewoźnika nie kupisz, trzeba przez pośrednika.
    • schwinn1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 20.05.08, 12:08
      ja wlasnie wczoraj zakupilam/zerezerwowalam bilet TAM.. zapłaciłam
      karta kredytową ale nie wiem czy mi pobrali czy nie.. dostałam
      potwierdznie rezerwacji wraz z jakimiś kodami..
      dzwoniłam na podane numery telefonów i jeden to hiszpański a drugi
      nie wiem jaki bo od razu rozłącza.. napisałam zapytanie, teraz
      czekam, ale martwie sie czy bilet jest czy go nie ma.. wylot co
      prawda za ponad 2 tygodnie ale nie lubię żyć w stresie..
        • schwinn1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 20.05.08, 16:08
          no wlasnie nie wiem czego? ;-)
          ale chyba chcialabym wiedziec ze ten bilet jest zapłacony, bo chyba
          rezerwacja nie rowna sie zapłaceniu,
          generalnie powinnam chyba teraz dostac drugiego mejla, na ktorego
          czekam z niecierpliwościa..
            • andrzej_airfly.pl Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 20.05.08, 19:43
              Odwaznie podchodzicie do tematu zakupu biletow przez internet :) firma z
              siedziba w hiszpanii, brak polskiego biura obslugi. Ceny w gruncie rzeczy tez
              przecietne. Telefon kontaktowy takze w hiszpanii. Z tego co piszecie,
              potwierdzenia rezerwacji przychodza albo i nie :)
              Moze ta firma ma zwiazek z linia lotnicza Air Europa i jej czarodziejska linia
              telefoniczna 902 401 501 kasowana 55 PLN za polaczenie ;-))) Moze lepiej kupowac
              bilety w bulgarii albo w rosji? mam pare fajnych adresow, ale tu raczej nie
              podam bo post zostanie skasowany.

              Andrzej
              • tierralatina Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 20.05.08, 19:54
                Kupowalem u nich juz dwa razy i dwa razy bylo bez najmniejszego problemu -
                bilety otrzymalem kurierem pod wskazany adres.
                I te dwa razy Terminal A mial zdecydowanie najlepsze cenowo oferty. Nie mowie
                oczywiscie, ze ma je zawsze - zawsze staram sie porownywac ceny u kilku
                internetowych sprzedawcow.
              • schwinn1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 22.05.08, 09:29
                moim zdaniem wszystko jest ok z tym biurem ;-)
                jak pisalam jednego dnia zarezerwowalam i wybralam platnosc karta, nie badac
                pewna czy się zaplacilo nastepnego dnia ok poludnia napisalam mejla..
                pozniejszym popoludniem dostalam odpowiedz ze jest odmowa karty i info ze moge
                zaplacic przelewem.. zaplacilam tego samego dnia przelewem, a nastepnego
                wyslalalm potwierdzenie faxem.. po niedlugim czasie przyszel mejl z informacja
                numeru biletu elektornicznego, a za jakis czas sms ze przyszlo potwierdzenie
                przelewu i przystepuja do emisji biletow.. tegoz samego dnia wieczorem przyszedl
                mejl z informacja o emisji takich a atakich biletow..

                wobec powyzszego uwazam ze biuro jest w porzadku i zalatwia sprawy
                blyskawicznie.. mam nadzieje ze polece i wroce ;-)

                wybralam to biuro bo inne nie oferowały interesujacych mnie lotów (łaczonych
                niestety), a zalezalo mi na konkretnym dniu i godzinach lub cena byla wyzsza..
                  • schwinn1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 26.05.08, 10:46
                    skorzystałam z formularza na ich stronie.. napisałam ze zapąłciłam
                    kartą ale że nie jestem pewna czy zapłata weszła i poprosiłam o
                    informację czy bilet jest zapłacony czy nie.. wpisałam kod
                    rezerwacji który mi przysłali.. jak pisalam tego samego dnia
                    dostalam odpowiedz ze zapłata kartą nie została zrealizowana (odmowa
                    karty) i zrobilam przelew..


                    Gość portalu: gosc AK napisał(a):

                    > A co napisałaś w tym mailu??
                    > ja wczoraj zapłaciłam karta i dostalam na ich stronie jakis
                    lokalizator amadeus
                    > i nr rezerwacji. maila zadnego niestety. Na amadeusie nie ma mnie
                    na liscie,
                    > powoli wzbiera histeria...
                      • Gość: Fly teoria spisku :) IP: 195.245.213.* 18.06.08, 08:55
                        T.A nie ma biura w Polsce, polskiego nr tel. i ten podany pozostawia
                        wiele do zyczenia.
                        W moim przypadku cena oferowana przez nich była 2,5 razy nizsza niz
                        w innych biurach. Napisałem maila ze prosze o kontakt. I nic.
                        Napewno u nich nie kupie bo nie chce ryzykowac i martwic sie pozniej
                        czy nie zrobiono mnie w walka. Ta firma smierdzi na kilometr. I
                        jeszcze jedno skąd wiadomo ze pozytywne komentarze to nie od nich.
                        Lepiej chyba zapłacic troszke wiecej a miec pewnosc ze wsiadziesz do
                        samolotu. Pozdrawiam i nie dajcie sie nabrac.
              • Gość: Odwazny jestem Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.merinet.pl 04.02.09, 20:59
                eee tam Panie Andrzeju... czego sie Pan tak boi... to przeciez Internet!
                Globalizacja! porponuje aby pan wybral sie trmmwajem do siedziby Lataj na ul
                Pieknej! tam zaplaci pan drozej za bilet, poczeka pan 2 godz na emisje biletu
                oraz zaplaci za transport. Gdzie pan zyje? w jakich czasach? pozdrawiam i
                polecam zakupy internetowe nawet w tak znanej firmie swiatowej jaka jest
                Terminal A! caly swiat tam kupuje, kup i ty!
    • Gość: chanels Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: 212.160.234.* 31.05.08, 21:04
      Hola, piszę do was żebyscie sie nie denerwowali niepotrzebnie. Dziś
      zamówiłam bilet do Madrytu przez LOndyn na 3 lipca, zarejestrowałam
      sie na tym ich portalu, przysłali mi maila. Niestety nie można było
      się tam dodzwnic, afax tez nie przechodził, wiec najtaniej jest
      wysłac im maila koniecznie po angielsku,ze chcecie uzyskac
      informacje o locie itd. na maila: polonia@terminala.com (ja na ten
      wysyłałam) lub cbd@terminala.com ( z tego mi odpowiedzieli. Do
      załącznika wstawiłam skan z potwierdzeniem wpłaty w formacie img. i
      napisałm im, co jest w załączniku, no i ze im fax nie działa.
      Odpisali, że lece do Madrytu ( szkoda, w sumie, że nie do Buenos ;-)
      i ze moj bilet został wydany. w tej chwili czekam na wydanie i
      szersze infromacje. Jakby coś to piszcie gg 660034 może uda mi sie
      jakoś Wam pomóc. A może tez ktoś śmiga 3 lipca z Krakowa do Madrytu?
      Pozdrawiam
      • Gość: sinse Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.06.08, 13:10
        hmm, a czy w końcu,pomimo opóźnionych potwierdzeń rezerwacji udało Wam sie
        poleciec takimi liniami jak zamówiliście?
        mam jeszcze pytanie-o ile wzrasta cena na koniec procesu rezerwacji w stosunku
        do ceny jaka podaja w wyszukiwarce.
        tzn. mój lot z lizbony do salonik z przesiadka ma niby kosztować 600pln, czy to
        jest koszt ostateczny czy jeszcze coś dojdzie?
        ciężko mi uwierzyc w tak tani bilet bo na stronie tap porugal sam przelot z
        lizbony do frankfuru kosztuje 1000pln.
        dzięki za wszelki odpowiedzi.
    • Gość: oblatywacz Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.gprs.plus.pl 16.06.08, 21:31
      Dziwię się dlaczego wybierasz jakieś dziwne zagraniczne serwisy bez
      obsługi w języku polskim?. Moja dziewczyna tam raz zarezerwowała i
      to był jej ostatni raz. Zero kontaktu, zmieniające się ceny w
      trakcie rezerwacji...
      Wystarczy wpisać w google.pl np: tanie linie, czy rezerwacja
      biletów lotniczych i szerokim krokiem omijac płatne reklamy :)

      Ja osobiście rezerwuje od roku na stronie www.lotnicze-bilety.pl jak
      mam czas wyszukiwac online lub dzwonię pod numer rezerwacyjny
      0801011110 i bilet dostaje najczęsciej jeszcze tego samego dnia na
      maila. Zaznaczam, ze płacę przelewem z inteligo na podane konto -
      tytułem numer rezerwacji.
      W razie problemów jest kogo opierniczyc :) po POLSKU.
    • brasilka2 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 19.06.08, 18:22
      Właśnie kupiłam u nich bilety na lot TAM-em z Fortalezy do Sao Luis. Wczoraj
      wieczorem złożyłam dyspozycję, dziś po południu przyszedł mailem e-ticket.
      Płaciłam kartą.
      Cena w Terminalu A za 2 bilety na tej trasie była 714 PLN, na stronie TAM 755
      PLN (po przeliczeniu z brazylijskich reali ofkors).

      Tak że ja nie mogę narzekać. Jedyne co, to że nie przyszło mailowe potwierdzenie
      rezerwacji od razu wczoraj po jej złożeniu, no ale jeden dzień poczekałam bez
      nerwów i już mam bilet.
      • Gość: sonia Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.mtvk.pl 12.07.08, 11:09
        Hej czy po zaplaceniu za bilet dostaje sie tylko 1 maila czy jeszcze
        jakies (bilet elekt)?? Ten mail byl z rozpisem calej podrozy po
        hiszpansku. Na stronie www.checkmytrip.com mozna sprawdzic swoj lot
        i na dole mozna wyswietlic szczegoly lotu i mam napisane tam takie
        cos: Opłata za lot : Taryfa lotnicza niedostępna (nie wiem czy to
        sie zmieni 24h przed lotem bo lece dopiero za 3 tyg)

    • schwinn1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 01.07.08, 22:00
      witam,
      juz sie tu wypowiadałam drżąc o moj lot ;-)
      u mnie wszystko grało, chyba w ciągu tygodnia lub krócej dostałam potwierdzenie
      rezerwacji a potem fakture..
      polecialam w jedna i druga strone bez problemów, przy powrocie to nawet babka
      nie brała ode mnie biletu elektornicznego tylko znalazła mnie w "biletach" na
      podstawie paszportu.. jestem z nich zadowolona ;-)
      do podanej ceny chyba doliczyli 65 złotych..
    • Gość: gast Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.08, 15:10
      Ja z kolei nie mam dobrej opinii o współpracy z Terminal A.
      Kosztowało mnie to zbyt dużo nerwów i niepewności, najgorsze było
      czekanie. Byłam zmuszona do rezerwacji przez pośrednika, ponieważ
      strona linii lotniczych miała jakiś błąd i w ogle nie przyjmowała
      numeru karty. Przyszedł pierwszy mail wraz z kodem rezerwacji,
      brakujące kody potwierdzające miały dotrzeć w ciągu 4h. Napisałam 3
      mail'e, dzwoniłam pod podane numery-CISZA. Odpowiedź otrzymałam
      po...61 h!...o treści..."Informujemy, ze rezerwacja biletu nie
      zostala potwierdzona przez linie lotnicza."...hmm...To niewybaczalne
      podejście do klienta zwaliło mnie z nóg. Na całe szczęście stronka
      linii lot. zaczęła sprawnie działać i w trakcie oczekiwania na
      wiadomość od terminalu nawet się nie zastanawiałam i zamówiłam
      bilety. Wniosek: Nigdy więcej Terminal'u A omijać tych naciągaczy
      szerokim łukiem!!!
      • Gość: olaaa Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.sta.asta-net.com.pl 19.08.08, 16:33
        ja kupiłam tam bilet, bo rzeczywiście był sporo tańszy i początkowo strasznie
        się denerwowałam, bo nie miałam żadnej odpowiedzi, ale zamawiałam w sobotę. fax
        na żaden numer nie chciał pójść więc napisałam maila i za ok. godzinę zadzwoniła
        do mnie kobieta z biura i załatwiłam wszystko w ciągu pół dnia. ale strasznie
        się przestraszyłam czytając tu niektóre komentarze, no ale wszystko będzie mam
        nadzieję ok, bo lecę dopiero we wrześniu.
        dziwi mnie tylko potwierdzanie rezerwacji 72h przed odlotem w terminalu A lub
        liniach lotniczych. ale jestem pełna nadziei ;)
    • Gość: Izabela Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.spray.net.pl 29.06.09, 22:57
      Witam, niestety kupilam bilet BA za posrednictwem terminal A było to
      pierwszy raz i ostatni! Personel niekompetentny - w przypadku zmiany
      terminu rezerwacji umywaja rece i każą kontaktować sie bezpośrednio
      z przewoźnikiem! Gdyby nie dobra wola osób pracujących w BA miałabym
      ogromny problem ze zmianą terminu rezerwacji. Zastanawiam sie nawet
      nad przeslaniem korespondencji mailowej z pracownikiem Terminal A do
      BA. I w ten sposób Terminal A pracuje na swoją opinię, bynajmniej
      nie pozytywną....
    • Gość: neronek stawiam na www.kayak.com !!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.09, 08:42
      ja wybieram Kayak najlepsza wyszukiwarka lotów !
      własnie nie dawno kupiłem w dobrej cenie lot do Bangkoku bilet wiecej niż miesiąc
      pozdrawiam
      neronek


      www.neronek.geoblog.pl

      Birma Tajlandia 2009
      neronek5.blog.onet.pl/
      Hongkong-Chiny -Tajlandia:
      neronekbyd.blog.onet.pl/
      Tajlandia -Kambodża-Laos:
      darekneronek.blog.onet.pl/
      Wietnam-Tajlandia:
      neronek2.blog.onet.pl/
    • Gość: Niediszly Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.chello.pl 12.10.09, 13:57
      Żenada na całej dosłownie linii.
      Podczas rezerwacji i w momencie podawania numeru karty kredytowej
      połączenie nieszyfrowane.
      Strona nie rozpoznaje wirtualnych kart kredytowych, chociaż
      przepuszcza przez proces rezerwacji do końca a potem nie potrafią
      obciążyć karty.
      Rezerwowałem w czwartek wieczorem a dopiero w piątek około 16 ktoś
      łaskawie zadzwonił, że nie mogą obciążyć karty. Zrobiłem przelew i
      wysłałem zaraz potwierdzenie, ale podobno nie doszło. Nikt się nie
      odzywał do mnie przez cały weekend aż do wtorku, kiedy sam
      zadzwoniłem. Wtedy się okazało, że mój mejl podobno nie doszedł i że
      cena biletu jest oczywiście wyższa i żebym dopłacił. Zrezygnowałem z
      dopłaty i zażądałem zwrotu kasy (wtorek). Mieli niby od razu to
      zlecić. Dzwonię w piątek(następny) i dostaję informację, że właśnie
      niby wysłali zwrot. Jest poniedziałek popołudniu następnego tygodnia
      a kasy brak. Dzwonię znowu a panienka w telefonie tłumaczy mi, że
      przelew zagraniczny idzie dłużej. Wiem o tym, ale ja wpłacałem kasę
      na konto w Polsce, dlaczego zwrot idzie z zagranicy (Hiszpani??).
      Reasumując po 10 dniach od rezerwacji nie mam ani biletów ani kasy.
      Panienki uciekają z czata i rozłączają się jak dzwonie. Poziom
      obsługi na totalnie żenującym poziomie pod każdym względem:
      technicznym, organizacyjnym i biznesowym. Olewają klienta, byle tylko
      skasować swoją prowizję. Od wielu lat nie spotkałem się z firmą,
      która by w ten sposób prowadziła biznes. Pytanie co zrobić? UOKiK?
      Pozew cywilny? Straciłem mnóstwo czasu, nerwów, pieniędzy na telefony
      i do tego w miedzyczasie podrożały moje bilety wiec dodatkowe koszty
      poniosę przez tą żałosną firemkę. Zdecydowanie odradzam TerminalA.
      Tylko dlatego, że jest to forum publiczne nie bluzgam tutaj, ale
      gdyby nie to nie szczędził bym epitetów i wulgaryzmów najgorszej
      maści, żeby wyrazić co myślę o tej wszawej agencji jaką jest
      TerminalA
    • Gość: musti Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.chello.pl 12.10.09, 18:03
      Ponad 2 miesiące temu kupiłem bilet. Niestety, linia lotnicza
      (British Airways) zmieniła godziny lotów, tak że musiałem
      zrezygnować z ich usług. Płaciłem kartą. Do tej pory nie zwrócili mi
      pieniędzy i słysze tylko, że nic nie mogą zrobić, bo leży to w
      gestii linii lotniczej. Nie polecam, a wręcz odradzam korzystanie z
      ich usług. Wszystko dobrze, jak jest dobrze, ale jak coś się
      popsuje, to nic nie robią, aby zadowolić klienta.
    • Gość: mirco Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.09, 21:51
      A ja jestem zadowolony. Kilkakrotnie podjęli się rezerwacji i sprzedaży biletu
      na linie, które nie maja przedstawicieli w Polsce (Uzbekistan Airways, linie
      tadżyckie, kirgiskie). Takich biletów nie mogłem nigdzie kupić. Wystawili
      e-tickety, które budziły na tamtejszych lotniskach dużą sensację, ale WSZYSTKO
      poszło bez jakichkolwiek problemów. I na dodatek tanio. polecam.
    • Gość: adamaromat Re: Terminal A - kupowaliscie tam? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.09, 16:55
      Mieli niezła ofertę, ale nie do końca. Moja story:
      a) zarezewowałem na pocżątku IX'2009 3 bilety do miasta X z dużym
      wyprzedzeniem (na pierwsze dni XI'2009) po atrakcyjnej cenie - z
      przesiadką w Niemczech i czasem podróży 8 h. Niestety coś mi się
      obsunęło i musiałem zmienić terminy wylotu i powrotu. Ponieważ
      zmienić nie można (można anulować i kupić nowe) - musiałem bilety
      anulować na początku X'2009. Z ponad 2.700 PLZ zwrócono mi w teorii
      349, ale tylko w teorii, gdyż do dzisiaj nic nie dostałem. Dodzwonić
      się tam nijak nie można, gdyż mają tylko numery zaczynające się od
      703 ...,a na takie numery tylko debil dzwoni.
      b) po anulowaniu jak wyżej (na początku X'2009)chciałem kupić bilety
      na nowy termin. Do tego samego miasta kupiłem na początku X'2009
      bilety bezpośrednio w LOT:
      - taniej o 280 PLZ za 3 sztuki
      - lot bezpośredni z Warszawy trwający 2 h zamiast 8.
      Od tego czasu bardzo ostrożnie pochodze do terminal A i sprawdzam
      możliwości na kilku portalach - najpierw bezpośrednio na portalach
      linii lotniczych (LOT'u i kraju docelowego), a potem na
      Flysiesta/Skyscanner.
      Pozdr
      • sinus1 Re: Terminal A - kupowaliscie tam? 01.02.10, 23:19
        Ja tez czekam trzeci miesiąc na zwrot pieniędzy za anulowany bilet. Twierdza ze
        maja awarie systemu i nie mogą przeprocesować zwrotu, odsyłają do linii a linia
        do nich. Ktoś ma jakiś pomysł na nich? Skarga do hiszpańskiego IATA nie pomogła
        (stwierdzili że oni zajmują się tylko przydzielaniem licencji a nie skargami na
        biura).
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka