Dodaj do ulubionych

Wizzair-odwołany lot-reklamacja

18.04.08, 17:34
prosze o info, gdzie moge zwrocic sie w wizzair o zwrot pieniedzy za
odwołany lot.z ich winy lot został odwołany,chociaz wiedzieli o tym
dzien wczesniej, nikogo nie poinformowali.na lotnisku dostałam
tylko zaswiadczenie o odwołaniu lotu i powiedzano, ze nalezy złożyc
reklamacje w przypadku zwrotu pieniedzy, szukam na stronie wizzaira
alee nie widze takie opcji. dzwonilam kilkanascie razu na infolinie,
ale wciaz nei ma wolnego konsultanta (koszt 3,66/min)znalzalam tylko
adres mailowy customerrelations@wizzair.com. tam jednak zastrzegaja
sobi mozliwosc odpoweidzi w ciagu 4 tygodni.czy pod tym adresem
nalezy zlozyc reklamacje? moze ktos sie orientuje

aha, lot mial odbyc sie z wrocławia.ja mieszkam poza wroclawiem -
100km. skoro wiedzieli o odwolaniu lotu dzien wczesniej (pasazerow z
dnia wczesneijszego poinformowali telefonicznie o odwolaniu lotu) to
czy moge rowniez starac sie o odszkodowanie, w zwiazku z
poniesieniem kosztow dojazdu do lotniska
Obserwuj wątek
    • myniek1 Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja 18.04.08, 20:05
      Wyślij reklamację właśnie na ten adres mailowy.
      Ktoś tu na forum lub na pasazer.com podawał stacjonarne numery na
      infolinię Wizz bez tej dramatycznej opłaty. Poszukaj i moze łatwiej
      (i taniej) będzie się dodzwonić w ten sposób.
      • reklamator Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja 19.04.08, 22:08
        Mialem analogiczna sytuacje - odwolali mi dzisiejszy lot z Warszawy do Belfastu. Trzy dni wczesniej przyslali jednak maila o nastepujacej tresci :

        Z przykroscia informujemy, ze lot w Panstwa rezerwacji: XXXXXX zostal anulowany. Pracownicy telecentrum Wizz Air'a skontaktuja sie z Panstwem telefonicznie aby omowic przyslugujace Panstwu opcje jak nizej:
        - Bezplatne przebukowanie na inny lot Wizz Air na tej samej lub innej trasie;
        - Kredyt o wartosci anulowanego lotu z dodatkowym bonusem 20% do wykorzystania na przyszle loty
        - Calkowity zwrot wartosci anulowanego lotu

        Jesli chcieliby Panstwo skontaktowac sie z naszym telecentrum jak najszybciej, uprzejmie prosimy dzwonic na numer telefonu obslugujacy zmiany w rozkladzie: +48 22 351 9499 lub na numery podane na stronie www.wizzair.com.

        • Gość: Marek Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja IP: *.pool.einsundeins.de 19.04.08, 22:20
          Witam,
          mialem podobna informacje- tyle, ze lot nie byl odwolany a opozniony o 13 godzin. Zlozylem skarde w Urzedzie Lotnictwa Cywilnego i ostatecznie linia zwrocila mi wszystkie koszty zwiazane z opoznieniem oraz koszt samego biletu (mimo, ze skorzystalem z opoznionego lotu). Poponuje wiec (1) wyslac e-mail do customer relations, oraz (2) zlozyc skage w Urzedzie Lotnictwa Cywilnego. Jesli brak było informacji o odwołaniu, jesli nie dopielnili swoich obowiazkow- mozecie liczyc na jakas rekompensate (na pewno zwrot wszystkich kosztów z tego wyniających)- a Urzad ma obowiazek ukarac przewoznika - dzieki czemu moze takich sytuacji bedzie mniej.
          • Gość: elmowsky Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.04.08, 00:20
            mi sie przytrafilo tak ze w czwartek tj. 17.04 mialem plnowy lot z gdanska do
            bournemouth, lot zostal odwolany a ja zostalem poinformowany meilowo. zmienilem
            rezerwacje na sobote 19.04. no i. wstaje rano przed wyjazdem sprawdzam poczet ..
            nie ma meili od wizzair.. jest dobrze.. jade.70km do lotniska, 4 rano na
            lotnisku sie dowiaduje ze moj lot zostal odwolany.. i co ja moge nadal siedze w
            kraju do wtorku. moze uda mi sie poleciec.
            • Gość: maxikaz Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja IP: 82.160.190.* 20.04.08, 22:00
              Ja to już nie wiem co robić. Mam wykupione wczasy z Anglii i już dwa
              razy do cholery przebukowywał mi WIZZAIR bilety odwołując loty. W
              środę muszę zachrzaniać do Katowic i nie wiadomo co dalej!!! Ludzie
              to jest nie do pomyślenia w cywilizowanym kraju. Mają pasażerów w
              d...ie!!!! Pierwszy raz skorzystałem z oferty tanich linii i po raz
              ostatni bo to nie są żadne tanie linie. Wychodzi wiele drożej i
              jeszcze kupę nerwów. Masakra
              • tartaczek Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja 21.04.08, 19:22
                Lot 20/4 (niedziela)z Warszawy do Stokholm-Skawsta tez zostal odwolany.Normalne
                linie(np.Norwegian) dzwonia pod numer tel podany przez pasazera z informacja o
                zmianach,ale widac Wizzair ma to w glebokim powazaniu.Zdaje sie nie zauwazac,ze
                bedac w podrozy nie wszyscy maja mozliwosc korzystania z internetu.Ale prawie
                wszyscy maja tel komorkowy.Chcialam kupic bilety na ten tydzien dla rodziny ,ale
                sie boje,ze tez odwolaja.Albo bankrutuja albo im sie zepsul samolot i lataja
                dziury ,ale pasazerow nie racza informowac o przyczynach.Za duzo tych odwolan w
                ostatnich dniach.
                • Gość: bezcukru Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja IP: *.bredband.comhem.se 22.04.08, 12:41
                  A ja miałam leciec 20 kwietnia (niedziela)z Warszawy do Gotheborga.
                  Zadzwoniono do mnie w piątek, że lot jest odwołany. Więc po
                  upewnieniu się, że nie planują odwoływania innych lotów, zabukowałam
                  lot z Gdańska w sobotę. Całą noc tłukłam się pociągiem do Gdańska
                  (100 zł). Ledwo co zdążyłam na czas na lotnisko (taksówka za 50 zł)a
                  tu niespodzianka.... lot odwołany... przebukowali mi lot do Malme.
                  Był to jedyny lot do Szwecji w najbliższych dniach. Niestety nie
                  dostałam gwarancji, że lotu nie odwołają. na pytanie gdzie mam się
                  podziać powiedziano mi, że mogę pojechać na wycieczkę do centrum.
                  Zadałam więc kilka pytań:
                  Czy jest pewność, ze lot do Malme nie będzie odwołany? NIE
                  Czy pokryją koszty przechowywalni bagazu? NIE
                  A gdzie jest przechowywalnia? NIE WIEM
                  Czy w najbliższym jest jakiś lot do Szwecji który odbędzie się na
                  100%? NIE WIEM
                  Czy przewidzieli jakieś miejsce gdzie możemy spokojnie poczekać? NIE
                  cczy dostaniemy na koszt firmy po butelce wody? albo kawę? NIE
                  Czy zapewniacie transport choćby do centrum Malme? na stację
                  kolejową? NIE
                  Zwracacie za taxi na dworzec PKP? NIE
                  Jednym słowem spie.... jacie, nie wiemy czego od nas chcecie. Po co
                  tu wogóle przyjechaliście...
                  W szwecji mieszkam 500 km od Malme. Moj mąż przejechał tego dnia
                  1000 km! do tego nie miał gwarancji, czy dolecę, czy nie odwołają
                  lotu i czy nie jedzie na marne.

                  Lot z Gdańska do Malme trwał zaledwie około 30 minut!!!!
                  Prawdopodobnie dlatego inne loty były odwołane. Wybrali najtańszy i
                  najkrótszy lot... leciałam 30 minut a płaciłam za 2 godziny lotu.

                  no i jeszcze jedna ciekawostka. Informacja Wizzair podała nam
                  połączenia z Gotheborgiem. Rozkłady pociągów i autobusów. Okazało
                  się, że takich połączeń w niedziele nie ma!!!!! Do tego pociągi w
                  szwecji są naprawdę bardzo drogie... podobnie autobusy. Co miałaby
                  zrobić osoba bez gotówki? bez karty? Albo np matka z dzieckiem?

                  Dla mnie informacja, że odwołują loty z powodów technicznych, lub
                  finansowych byłaby wystarczająca, jednak brak informacji zirytował
                  mnie najbardziej.
                  Więcej z nimi nie lece.
                  • czarna.kotka.psotka Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja 25.04.08, 08:17
                    cyt. Lot z Gdańska do Malme trwał zaledwie około 30 minut!!!!
                    Prawdopodobnie dlatego inne loty były odwołane. Wybrali najtańszy i
                    najkrótszy lot... leciałam 30 minut a płaciłam za 2 godziny lotu

                    No to następnym razem zamówisz bilet na lot trwający 1,5 godz., a z
                    powodu np. niesprzyjających warunków polecisz na lotnisko odległe o
                    ok. 1,5 h. lotu i będziecie kwita. Jakie to proste, prawda? No i
                    jeszcze ile dodatkowych wrażeń!
          • lujzi Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja 21.04.08, 22:56
            Witam,
            Chciałam Pana zapytać, jak Pan uzyskał u nich zwrot pieniędzy?
            Ja zgłosiłam skargę do Urząd Lotnictwa Cywilnego w tej sprawie
            (odwołali lot mojej Mamie z Warszawy do Budapesztu, a ona spędziła
            10 godzin na lotnisko, dlatego że im to powiedzieli o tym dopiero
            wtedy!). ULC wezwał Wizzair do wypłaty skargi, ale oni teraz
            odwołują od tego, twierdząc że samolot twarzał niebezpieczeństwo i
            to nadzwyczajny sytuacja, więc nie muszą nic wypłacić (i tak moja
            Mama wyleciała 2 dni póżniej). Jestem w trakcie odpisania w tej
            sprawie ale może Pan mi poradzi co zrobić.
            Dziękuję bardzo
            Timea
          • Gość: krzysztof Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja IP: *.40.211.20.sub.mbb.three.co.uk 18.06.08, 13:37
            mam prosbe, mnie tez spotkalo to samo mialem poleciec 15.06. 08. z Liverpoolu
            czekalimy z innymi pasazerami najpierw byla informacja ze opuznienie 120 minut,
            po tym czasie ze kolejne 140 minut po czym na tablicy pokazal sie numer bramki
            poszismy tam i... nic samolot wcale nie przylecial. poproszono nas do "biura" i
            oznajmiono ze jutro o 8 rano bedzie samolot lub ze z Doncaster za ok 3 godziny
            ale tylko 50 osob i transport na wlasny koszt. prosze powiedzcie mi jak mam sie
            starac o zwrot kosztow (transport na lotnisko kosztowal mnie wiecej niz sam bilet)
              • rudol-fina Re: Wizzair-odwołany lot-reklamacja 02.07.08, 22:08
                To widzę, że odwoływanie lotu przez Wizz-Air to wcale nie jest
                wyjątkowa sytuacja niestety. Mi 27 czerwca odwołali lot do
                Brukseli - po dwóch godzinach oczekiwania na rzekomo spóźniony lot
                obsługa łaskawie poinformowała najbliżej stojących, że lot jest
                odwołany, bo nie ma załogi na pokładzie (???). W tym samym czasie w
                głośnikach wszyscy usłyszeli jaka jest procedura wchodzenia do
                autobusu wg easyjet - jakieś jaja. Biedni obcokrajowcy byli
                zupełnie zagubieni - Polacy zresztą też, bo wszystkie informacje
                były podawane tylko raz - i o spóźnieniu i o odwołaniu. Potem
                autobus przewiózł nas z Etiudy na Terminal 2, żebyśmy zabrali
                bagaże, a potem z bagażami wracaliśmy przez całe lotnisko -
                niestety już nie autobusem - na Etiudę, żeby dowiedzieć się co w
                tej sytuacji można zrobić.
                Pisałam na customerrelations i dostałam odpowiedź automatyczną, że
                mogę czekać na ich reakcję ponad 30 dni (!) - ciekawe czy zwrócą mi
                koszty z odsetkami??? Miałam zupełnie przypadkowo wykupione
                ubezpieczenie podróżne - można takie kupić przy kupnie biletu.
                Dzwoniłam do AIG, a tam słyszę, że muszę przedstawić potwierdzenie
                z WizzAir, że odwołali mi lot ... taak - na lotnisku nie było
                zupełnie nikogo, ciekawe skąd mam teraz wziąć takie ośwaidczenie ...
                MASAKRA - kto może niech się trzyma z daleka od tych linii -
                totalna zlewka klientów.
    • mattii76 Re: Wizzair-odwołany 13.07,2008 13.07.08, 22:02
      i znowu wspaniale linie lotnicze wizz odwolaly bez jakiego kolwiek
      powiadomienia lot z wroclawia do dortmundu... wyslalem juz
      reklamacje i odszkodowanie na ich maila i przyslali mi po 7
      godzinach ich druki ... w jezyku niemieckim:) zobaczymy co z tego
      wyniknie
      • Gość: beata_spa Re: Wizzair-odwołany 13.07,2008 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.08, 15:04
        No i mam odpwiedz ! Mają nas pasażerów głęboko .... Odpisali na
        malia ,że owszem zostanie zwrócony koszt biletu, ale pozostałe
        koszty np. dojazd do Wrocławia i odszkodowanie nie zwrócą , gdyż
        cytuję "Obsługujący przewoźnik lotniczy nie jest zobowiązany do
        wypłaty rekompensaty przewidzianej w art. 7, jeżeli może dowieść, że
        odwołanie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności,
        których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich
        racjonalnych środków.Widać,że zostaje tylko złozyć skargę w ULC.
        Czy może ktoś uzyskał takie odszkodowanie , czy to walka z
        wiatrakami?
            • Gość: adam Re: Wizzair-odwołany 13.07,2008 IP: 158.75.197.* 02.09.08, 14:38
              Moja mama również miała przyjemność podróżować tymi liniami z Gdańska do Doncaster-Sheffield w dniu 04-07-2008 lotem: W6329, wylot ok 20.50.
              Jakie było jej zdziwienie, kiedy po wejściu na pokład samolotu i zajęciu miejsc - po okolo godzinie zostali pasażerowie poproszeni o opuszczenie samolotu !!!!!! kolejne opóżnienia..... i około północy lot został odwołany. Przy samolocie nikt się w tym czasie nie krzątał, żadnych mechaników.

              mama poleciała dopiero w niedzielę w godzinach rannych inną linią. jako, że mieszkamy ok 300 km. od Gdańska, spędziła ten czas w hotelu na walizce.

              złożyłem reklamację i oto odpowiedź:

              "
              Szanowni Państwo,

              Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z anulowaniem naszego lotu. Przyczyną anulowania lotu była nieprzewidziany problem techniczny z samolotem którego nie dało się rozwiązać wystarczająco szybko aby uniknąć zmian w rozkładzie.
              Wizz Air nie jest odpowiedzialny za koszty transportu i zakwaterowania, w przypadku gdy anulowany zostanie lot w miejscu rozpoczęcia podróży przez Pasażera.
              Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję że ta pojedyncza sytuacja nie wpłynie na Pani stosunek do naszych usług.
              Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania bardzo proszę o kontakt.

              Z poważaniem
              Wojciech Michorowski
              Wizz Air Group

              email: customerrelations.waw@wizzair.com
              web: www.wizzair.com
              "

              ciekawe, jaki będzie finał tej sprawy, bo ja nie wiem, co robić....
    • korcla odwołany lot-wzor rekalamcji... 19.11.08, 14:01
      witam,
      mi wizzair zmienial na "biezaco" godzine wylotu, w koncu udalo sie wystartowac
      po ponad 24 godzinach opoznienia...napisalam reklamacje do linii-odbiło sie to
      tzw. echem...napisalam skarge na linie wizzair do urzedu lotnictwa
      cywilnego...gdzie tzw "wygralam sprawe".
      Moj wzor reklamacji zostal wykorzystany przez znajomych gdy rekalmowali
      opoznienie lotu linii Skyeurope, dostali jako rekompensate darmowy przelot.
      Jezeli ktos ma ochote moge podesłac wzor. Pozdrawiam i zycze powodzenia w
      dazeniu do odszkodowania ! :O)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka