Dodaj do ulubionych

spadła z łóżka POMOCY

13.06.07, 16:39
KIlka godzin temu moja pięciomiesięczna córka spadła z łóżka z wysokośći ok.
30 cm, huk był straszny. Bardzo płakała, ale szybko się usppokoiła, do tej
pory nie wystąpiły żadne niepokojące objawy. Wyglada na to,że po tym upadku
córka czuje się lepiej ode mnie. Czy powinnam jechać do szpitala? Czy w
przyszłości ten upadek może mieć jakieś kosekfencje. Proszę o pomoc.
Obserwuj wątek
    • mawta Re: spadła z łóżka POMOCY 13.06.07, 16:58
      Nie jestem lekarzem - i pewnie fajnie by było (szczególnie dla mamy:-)), żeby
      lekarz się wypowiedział i uspokoił, ale może Cię choć troszkę uspokoi fakt, że
      mój synek dokładnie też w wieku 5 miesięcy i też z łóżka (nawet trochę ponad
      30cm) upadł. Huk był potworny, dzieciak ryczał przez jakieś 5 minut potem się
      uspokoił i na szczęście nic. Tego samego dnia byliśmy umówieni do pediatry,
      więc oczywiście o tym powiedzieliśmy. Pani doktor popatrzyła w oczka synkowi,
      powodziła mu jakąś zabawką i sprawdziła, czy prawidłowo podąża oczkami. Kazała
      zwracać uwagę na źrenice właśnie oraz na to, czy dziecko nie wymiotuje, nie
      traci przytomności i czy nie jest bardzo senne (bardziej niż zwykle).
      Ponoć jest to bardzo częste, że takie niemowlaki, które właśnie się uczą
      przekręcać na plecki upadają. Potem mojemu synkowi zdażyło się to jeszcze kilka
      razy:-)
    • marzena_goralska Re: spadła z łóżka POMOCY 13.06.07, 17:27
      Nam sie tez to przydarzylo. Co prawda spadla na wykladzine ale halas byl nie do
      przeoczenia. Corcia strasznie plakala ale po chwili sie uspokoila. Tez bylam
      zaniepokojona i caly dzien malutka obserwowalam. Na szczescie nic sie nie stalo
      ale od tamtego zdarzenia bylam bardziej przezorna i malej wiercacej sie na
      lozku juz z oczu nie spuszczalam.
      • vanillacat Re: spadła z łóżka POMOCY 13.06.07, 17:37