Dodaj do ulubionych

Infolinia Allegro?

27.09.07, 14:54
Witam!

Temat byl zapewne nieraz poruszany - dlugie oczekiwanie na kontakt z
pracownikiem Allegro.
Czy uruchomienie infolinii (nie mowie, ze bezplatnej!) nie odciazyloby czesci
pracownikow od koniecznosci udzielania odpowiedzi poprzez e-mail? Zwlaszcza,
ze takie ozwiazanie zapewniloby uzytkownikom szybszy kontakt i byc moze
szybsze rozwiazanie problemu.

Rozumiem, ze obawiacie sie Panstwo awantur. Jednak mysle, ze jest na to
rozwiazanie - regulamin infolinii w ktorej okreslicie Pantwo w jakich
sytuacjach pracownik moze przerwac rozmowe (np. slowna agresja rozmowcy). Malo
tego - dzieki mozliwosci identyfikacji rozmow przychodzacych moznaby czasowo
ustawic blokady na polaczenia z danych numerow telefonu.

Mysle, ze naprawde warto to przemyslec i choc najpierw taka inwestycja by
kosztowala, to jestem pewien, ze szybko by sie ona zwrocila, a korzysc bylaby
w ostatecznym rozrachunku obopolna.
Obserwuj wątek
    • maciej.sniezek Re: Infolinia Allegro? 27.09.07, 21:18
      Witam:)

      Jako, że sprawa jest nam znana - odpowiem cytatem z wypowiedzi Kasi
      Kuśnierskiej, Dyrektora Działu Obsługi Użytkowników. Wypowiedź miała
      miejsce podczas Spotkania Allegro 2007 podczas dyskusji z udziałem
      kadry kierowniczej, której pełny zapis można znaleźć tutaj:

      www.allegro.pl/country_pages/1/0/sa2007/index.php?sa_page=9&sa_after=5

      Katarzyna Kuśnierska: "Jeśli chodzi o obsługę telefoniczną jest to
      postulat, który często pojawia się w sugestiach od Użytkowników,
      zwłaszcza w wypadku dużych Sprzedających, którzy często natrafiają
      na problemy wymagające szybkiej reakcji i bardzo szybka chcą uzyskać
      odpowiedź. Jest to rozwiązanie, nad którym myślimy, jednak na chwilę
      obecną nie jesteśmy do niego przygotowani ani od strony technicznej,
      ani też od strony osób, które zajmują się obsługą Użytkowników.
      Wymagałoby to od nas zarówno rozwiązań technicznych, dających nam
      możliwość przyjmowania – jak zakładamy – bardzo dużej liczby rozmów
      telefonicznych dziennie, jak też odpowiedniego przeszkolenia
      pracowników, ustalania procedur udzielania odpowiedzi. Niestety, w
      obecnej chwili nie jesteśmy gotowi do wprowadzenia takiego
      rozwiązania. Jednak ten pomysł znamy i cały czas go rozważamy."
      • webmasternhp Re: Infolinia Allegro? 28.09.07, 11:31
        Witam!

        Bardzo dziekuje Panu za odpowiedz :)
        Jako plete przytoczonej wypowiedzi pozwole sobie postawic pewna teze:

        "Pomimo poczatkowych trudnosci oraz koniecznosci nakladow inwestycyjnych, w
        dalszym rozrachunku inwestycja sie Panstwu zwroci. W konsekwencji zyskaja
        wszyscy - zarowno Panstwo gdyz usprawnicie swoja prace, jak i uzytkownicy,
        ktorzy szybciej otrzymaja od Panstwa pomoc".

        Zachecam do przeanalizowania tej tezy. Mam nadzieje, ze zacheci ona Panstwa do
        uruchomienia infolinii.
      • raban1 Re: Infolinia Allegro? 28.09.07, 18:15
        To może zrobić chociaż infolinię dla Super Sprzedawców?
        Zwłaszcza po likwidacji systemu nagród.

        Zawieszenie konta takiego allegrowicza to dla niego straty, często
        dość poważne, więc zazwyczaj zależy mu na jak najszybszym
        wyjasnieniu problem, a korespondencja e-mail może się ciągnąć.
        Co więcej są to także straty dla samego Allegro - brak prowizji od
        sprzedaży.
        Obu stronom więc zależy na jak najszybszym rozwiązaniu problemu a
        infolinia znacznie by to przyśpieszyła.

        Już z punktu widzenia marketingowego, koszta same by się zwróciły -
        sprzedawca szybciej wyjaśnił by problem, i allegro szybciej zaczęło
        by od niego pobierać prowizję za wznowioną sprzedaż.


        Technicznie przecież nie ma problemu.
        SS otrzymałby swój unikatowy numer(niewidzoczny w internecie) i
        dzwoniąc na infolinię musiałby go najpierw wstukać w celu
        identyfikacji.
        Tak jak to jest np. w infolini mBanku.
        Jeśli nie podałby tych danych, to zostałby rozłączony.

        Proste, jasne przejrzyste.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka