bagienny 04.08.16, 10:12 Awaria została już usunięta. Jeżeli byłyby problemy z zalogowaniem proszę usunąć pamięć podręczną oraz ciasteczka z przeglądarki. Przepraszamy za utrudnienia. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
kapitan.kirk Re: Usunięta awaria 04.08.16, 12:25 Już chodzi, nawet bez odciasteczkowywania :-) Dziękuję i pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Mariola Re: Usunięta awaria IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 04.08.16, 16:04 U mnie niestety dalej nie działa. Próbuję od kilku godzin i za każdym razem twierdzi , że adres lub hasło nieprawidłowe. Próba odzyskania hasła kończy się informacją o konieczności ponownej próby za 15 minut i tak już od 12.00 Ciasteczka usunięte i przeglądarka wyczyszczona. Co jeszcze mogę zrobić ? Pozdrawiam Mariola Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Usunięta awaria 04.08.16, 16:13 Podaj nazwę konta (później usunę tę wiadomość). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Mariola [...] IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 04.08.16, 16:15 Treść postu jest niedostępna. Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Usunięta awaria 04.08.16, 16:38 Z naszych informacji wynika, że cały czas błędnie wprowadzasz hasło. Upewnij się, że dobrze wpisujesz hasło (sprawdź np. w notatniku). Zaloguj się w przeglądarce w trybie incognito. Jeżeli zalogujesz się - w przeglądarce usuń pamięć podręczną, ciasteczka oraz zapisane sesje logowania. Jeżeli nie - daj znać. Odpowiedz Link Zgłoś
morsco Re: Usunięta awaria 04.08.16, 17:06 Tym razem się udało. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam Mariola Odpowiedz Link Zgłoś
aseretka Re: Usunięta awaria 04.08.16, 20:55 bagienny napisał: > Awaria została już usunięta. Jeżeli byłyby problemy z zalogowaniem proszę usuną > ć pamięć podręczną oraz ciasteczka z przeglądarki. > > Przepraszamy za utrudnienia. Awarię faktycznie usunięto. :) Ale szczerzę wątpię, czy przyczyna tkwić mogła w pamięci podręcznej oraz nadmiarem ciasteczek w przeglądarce. Wczoraj wieczorem, po uporczywym całodniowym braku możliwości zalogowania się z mojego laptopa, próbowałam zalogować się z "dziewiczego", pierwszy raz używanego komputera męża. Rezultat był taki sam, jak i na moim kompie. Dziś po południu zalogowałam się z mojego bez konieczności jakiegokolwiek "sprzątania". :) Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Usunięta awaria 05.08.16, 10:15 Problem nie był związany z ciasteczkami. Zawsze prosimy o ich usunięcie, by wdrożona poprawka działała poprawnie - w cache'u (pamięć podręczna) są wszystkie pliki i strony potrafią je czasem nadpisać, zmodyfikować - co może powodować nieprawidłowe funkcjonowanie stron. Zatem jeżeli prosimy o usunięcie ciasteczek i pamięci podręcznej proszę to zrobić, jeżeli bez ich usunięcia działa, a użytkownik jest zadowolony - my także jesteśmy zadowoleni ;] Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tytus Re: Usunięta awaria IP: *.internet.jettel.pl 09.08.16, 14:48 awaria nie zostałą usunięta !!!!! ,nie mogę się zalogować z żadnej przeglądarki i żadnego komputera !! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tytus Re: Usunięta awaria IP: *.internet.jettel.pl 09.08.16, 14:55 może "bagienny" mi pomoże ?? , hasło wpisuje dobrze , sprawdzałem i nic.... Odpowiedz Link Zgłoś