Dodaj do ulubionych

Bardzo proszę o pomoc

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.10.05, 04:02
Potrzebne jest mi tłumaczenie tego tekstu, próbowałam to zrobić,ale wychodza
mi jakieś brednie. Np. nie wiem, co znaczy słowo Titten?
Czy ktoś mógł by mi pomóc, może być ogólnie przetłumaczone o co chodzi.
Dziękuję

Robbie Williams in Berlin: Das bedeutet nix anderes als haufenweise
kreischende Mädels, die sich um die Gunst von The One And Only Robbie
prügeln. Doch andersrum sieht's selbstverständlich nicht anders aus: Auch
Mister Sexgott höchstpersönlich hat mal wieder nix als Frauen im Kopf.

Robbie erläutert den MTV News: 'Ich mag ihre Seelen und möchte ihre
Persönlichkeit kennen lernen. Du musst ihr innerstes kennen. Denn Schönheit
ist nur oberflächlich.' Da mussten wir nochmal nachhaken und Robbie
konkretisierte: 'Ich guck auf ihr Gesicht. Nachdem ich auf die Titten
geglotzt hab. Ach nee, doch das Gesicht. Das Gesicht, die Beine und die
Titten. Das ist es.'

Doch Robbie liebt nicht nur die Ladys, er weiß auch, was Frauen wollen. Und
verlangt deshalb von den Männern den kompletten Kahlschlag! 'Schwänze sollten
rasiert sein. So, dass Frauen sagen können: 'Mein Typ hat einen
Hühnerschwanz'. Sein Gesicht ist schön, aber sein Schwanz ist Mist. So, wie
Männer das mit Frauen machen: Ihr Gesicht ist wirklich schön, aber sie hat
scheiß Titten. Das ist wirklich sehr schade für Frauen. Sie sollten die
Möglichkeit haben, zu sagen: Ja, ich mag ihn wirklich, aber er sollte seinen
Schwanz operieren lassen.'
Obserwuj wątek
    • annajustyna Re: Bardzo proszę o pomoc 13.10.05, 08:26
      Titten to piersi, ale tak troche wulgarniej:))). Och ten Robbie:)
      • Gość: ich a Hühnerschwanz? to pies? :))) IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 09:31
    • Gość: Zuza1 Re: Bardzo proszę o pomoc IP: *.man.com.pl, / *.man.com.pl 13.10.05, 08:37
      Titten to piersi, albo dosadniej i dokladniej: cycki
    • Gość: ich komu chcesz to w katolickiej i pruderyjnej IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 09:30
      Polsce pokazać? ;)
      • Gość: gość Re: komu chcesz to w katolickiej i pruderyjnej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.10.05, 09:46
        na forum robbiego, a co oznacza chociaż to, nie jest wulgarne

Robbie Williams in Berlin: Das bedeutet nix anderes als haufenweise kreischende
        Mädels, die sich um die Gunst von The One And Only Robbie prügeln. Doch
        andersrum sieht's selbstverständlich nicht anders aus: Auch Mister Sexgott
        höchstpersönlich hat mal wieder nix als Frauen im Kopf.
        • Gość: ich tam nic nie ma wulgarnego, IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 09:55
          w całym tekście. No, czasami trochę salopp.

Robbie Williams w Berlinie: To nic innego jak tłumy piszczących dziewczyn,
          które biją się o względy Jednego i Jedynego Robbiego. Chociaż z drugiej strony
          też na nic innego oczywiście nie wygląda: Również Mister Bóg Seksu osobiście
          jak zwykle nie ma nic innego w głowie jak kobiety.

popraw stylistykę
          • Gość: Gość Re: tam nic nie ma wulgarnego, IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.10.05, 10:03
            A mógłbyś jeszcze trochę ogólnie przetłumaczyć dalszą część, bo mój słownik nie
            zawiera takich słów.
          • Gość: ich Teil II: IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 10:04
            Robbie wyjaśnia w MTV News:"Lubię ich dusze i chciałbym poznać ich osobowość.
            Musisz poznać ich wnętrze. Ponieważ piękno jest tylko powierzchowne." Tutaj
            musieliśmy jeszcze raz zapytać się i Robbie sprecyzował: "Patrzę na ich twarz.
            Potem jak gapiłem się na piersi. Ah, niee, jednak twarz. Twarz, nogi i piersi.
            To jest to".
            • Gość: Gość Re: Teil II: IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.10.05, 10:09
              Doch Robbie liebt nicht nur die Ladys, er weiß auch, was Frauen wollen. Und
              verlangt deshalb von den Männern den kompletten Kahlschlag! 'Schwänze sollten
              rasiert sein. So, dass Frauen sagen können: 'Mein Typ hat einen
              Hühnerschwanz'. Sein Gesicht ist schön, aber sein Schwanz ist Mist. So, wie
              Männer das mit Frauen machen: Ihr Gesicht ist wirklich schön, aber sie hat
              scheiß Titten. Das ist wirklich sehr schade für Frauen. Sie sollten die
              Möglichkeit haben, zu sagen: Ja, ich mag ihn wirklich, aber er sollte seinen
              Schwanz operieren lassen.'

A to, przy tym to już całkowicie wysiadam, przetłukaczyłam coś, ale to chyba
              nie o to chodzi.
              • Gość: ich wyszło na to samo? ;) IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 10:20
            • Gość: ich Teil III: IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 10:18
              Robbie nie tylko kocha kobiety, wie czego one chcą. I dlatego oczekuje u
              mężczyzn absolutnej łysiny." Ch..e powinny być ogolone. Tak, żeby kobiety mogły
              powiedzieć: "Mój facet ma kurzy ogonek. Jego twarz jest piękna, ale jego ch..
              to gó... Podobnie jak faceci robią z kobietami: Jej twarz jest naprawdę
              piękna, ale ma brzydkie cycki. Rzeczywiście jest żal kobiet. Powinny móc
              powiedzieć: Tak, lubię go naprawdę, ale powinien swojego ch..a zoperować."
              • Gość: gość Re: Teil III: IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.10.05, 10:23
                naprawdę dziękuję bardzo za pomoc,
                jesteś wspaniały
                • Gość: ich bitte nicht übetreiben! ;) IP: *.129.1511G-CUD12K-02.ish.de 13.10.05, 10:24
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka