Forum eDziecko eRodzice emama
ZMIEŃ
      alkohol

alkohol

(174 wyniki)
    • Tam muszą pić bo jest za gorąco dla innych niż Aborygeni. Zdrowie młodzieży !
    • Byl u Was ? Będzie u Waszych dzieci? U mnie wódki nie było,był znajomy ksiądz za to ;) U mojej chrzesnicy -też ma nie być-rodzice po pogadance z księdzem (przedkomunijnej ) zrezygnowali z piwka które miało być dla dorosłych. Miałam wlasnie rozmowę z kuzynką ,że wino do obiadu naprawdę nie jest niczym złym :) Wino będzie.
    • Witam, od kilku lat czytuję czasami wątki na emamie. Teraz proszę o dobre rady. Gdzie w Warszawie udać się - najlepiej do poradni w ramach ubezpieczenia - z gimnazjalistą sięgającym po alkohol? Wertuję internet ale zbyt zdenerwowana jestem, żeby to wszystko ogarnąć. Wybryk 14-sto latka jednorazowy, ale na tyle intensywny (utrata przytomności na imprezie), że chcę szybko zadziałać. Nie wiem, czy był alkohol z prochami jakimiś, nie znam się zupełnie, rodzice chłopaka też nie. Alkohol łatwo był...
    • Jak na was działa alkohol w większych ilościach - idziecie spać, zaczynacie snuć pijackie opowieści bez końca, stajecie się agresywni i skłonni do przemocy fizycznej, stajecie się nadwrażliwi na swoim punkcie i obrażacie się na jakąś krytykę, urywa wam się film i nie pamiętacie co robicie, ?
    • opole.gazeta.pl/opole/1,35086,12479034,Jak_rozpoznac_trujacy_czeski_alkohol__ZDJECIA_.html Słyszałyście?? W ostatnich dniach zabił już 17 osób! Niby europejski kraj, a tu się okazuje, że jednak trzeci świat. A to wszystko z biedy.... Kto by pomyślał...