Forum Dom Dom
ZMIEŃ
      piaseczno

    piaseczno

    (11 wyników)
    • Witam! Mam zamiar kupić dom w którymś z tych miasteczek lub ich okolicach i nie wiem gdzie. Za Pruszkowem poza kolejką do Wawy nie przemawia nic bo tam brzydko i wybór mały. Za to w pozostałych jest w czym wybierac i tereny fajne - dużo działek ze starodrzewem i lasów tez sporo. Jak z dojazdem (o Puławskiej już sie nasłuchałem - ciekawe jak z Łomianek) do Wawy? Jak infrastruktura - szkoły, sklepy, no i lokale usługowe - restauracje, puby, kawiarnie?
    • Mam na oku mieszkanie 90m2, cztery pokoje, dwupoziomowe z garazem. Ładnie połozone i z świetnym planem. Stan deweloperski. Cena 3600 pln/m2. Jeśli je kupię i wykończę to cena m2 wyniesie mnie łącznie 4600 pln/m2. Czy gdyby coś się stałoimusiałbym sprzedać to mieszkanie, to za np 1-2 lata mógłbym liczyć na sprzedaż po 4600 pln/m2? Jaka cena będzie na rynku wtórnym w Piasecznie za 2 lata????
    • Bede sie staral o pozwolenie na budowe w gminie Prazmow, pozwolenie mam uzyskac w starostwie w Piasecznie. Czy ktos wie jakie moga na mnie czychac zasadzki i jak przyspieszyc cala procedure?
    • planuję się przeprowadzić z południa Polski w okolice W-wy czy jest tam fajnie i spokojnie i jak z dojazdem do w-wy.
    • Czy ktoś zna firme Eco-Bud , wybudowali osiedle przy ulicy Julianowska/Strumykowa w Piasecznie i przymierzają sie podobno do następnej budowy , na ich stronie jest napisane że nowa budowa zacznie się do Marca a Marzec już sie dawno skończył . Myślałem może popytać się na osiedlu już wybudowanym ale jakoś głupio tak pukać do drzwi . pozdro Stef
    • Witam ! Poszukuje osób miszkających lub majacych zamiar mieszkać na osiedlu "Nadarzynka" w Piasecznie. Pozdrawiam
    • Oburzenie pani Agnieszki Kublik wydaje mi sie co najmniej dziwne. Papież jest dla niektórych "Ojcem Świętym", a dla innych ludzi (też godnych tego, by stąpać po po tej samej ziemi co pani Agnieszka) jest (tylko? aż?) "przywódcą religijnym rzymskich katolików". Dla wszystkich natomiast jest panem Karolem Wojtyłą, w którym to określeniu naprawdę trudno dopatrzeć się czegoś obraźliwego (zwłaszcza użytym w wewnętrznym, niepublicznym dokumencie). Widocznie pani Agnieszka znajduje jedna...
    • Witajcie:) Zastanawiamy się nad kupnem mieszkania w południowych okolicach Warszawy - Piaseczno, Stara Iwiczna i okolice. Mam jednak parę kwestii: - jak jest z kwestią dojazdu? Ile Wam średnio zajmuje? Tylko Puławska? Co z komunikacją miejską? - generalnie to spokojna okolica - zalezy mi bardziej na warunkach dobrych dla mieszkania rodziny niż wspaniałych rozrywkach itp. Troche mnie dziwi, ze tyle nowych w sumie i wykończonych mieszkań jest sprzedawanych na Albatrosa czy Pelikan...
    • to już dużo czy jeszcze okazja. Bo widzę ceny już po 600zł/m2. Mysle oczywiście o terenie 15km od Warszawy.
    • Cześć, Szukam miejsca na domek w okolicy pomiędzy Ursynowem a Piasecznem. Znalazłem jakąś dość ciekawie wyglądającą ofertę w Dawidach Bankowych. Prosiłbym o informacje: - jak wygląda dojazd samochodem w godzinach szczytu - jak z uciążliwością samolotów Pozdrowienia Maryś
    • jak sie ksztaltuja ceny dzialek pod wawa? chodzi mi o trojkat miedzy droga Magdalenla-Piaseczno a pulawska, krakowskimi i jerozolimskimi nie mowie o dzialkach dla bogaczy za 100 dolarow za metr a raczej za 20 max czy mozna cos takiego tam kupic dzialki budowlane okolo 10 arow dzieki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się