rzym

(42 wyniki)
  • Witajcie ! Prosiłabym o radę, jak najtaniej polecieć do Rzymu.Jestem z okolic Szczecina. Z góry dziękuję !
  • Rzym (11)

Jakimi liniami niedorgo do rzymu w lipcu ????????? Nie latam, więc nawet nie wiem gdzie szukać :)
  • witaj jak najtaniej dostać się z Ciampino do centrum? dzięki
  • Jestem bardzo początkująca jeśli chodzi o samodzielne latanie,dlatego chętnie skorzystam z pomocy kogoś bardziej doświadczonego. 10 maja (może być dzień w tą lub tą stronę) chcę lecieć na Olbię. Lotu na Olbię juz wcale nie mogę wyszukać, to użądza mnie chociaż lot do Rzymu a z Rzymu popłynę promem na Olbię. Ale nie wiem wogóle jak zacząć to szukanie. Wyskakują mi takie przedziwne oferty że szok. Zależy mni na wylocie z Gdańska żeby nie tłuc się przez całą Polskę. Będę wdzięczn...
  • Na Okęciu właśnie trwa horror i odwoływane są loty. Strajk zapowiadany od wtorku/środy (pełno wzmianek w necie !) Oczywiście debilne linie ani mru, mru. Odprawa, security i cały cyrk a teraz kolejki po zwrot jakichś groszy za bilety kupione 2-3 m-ce temu
  • Czy ktoś w najbilizszym czasie wybiera sie liniami Centralwings z Gdańska do Rzymu?. MAm wykupiony lot w dwie strony na 30.05.2008 i powrót 04.06.2008. Nie wiem czy ten lot jest aktualny, nie moge uzyskac zadnych informacji od przewoźnika. Jest tyle niepokojących informacji na temat Centalwings. Czy ktoś jest może w podobnej sytuacji? Co zrobiliście?
  • witam. poszukuje wskazowek dot. lotnisk Rzym Fiumicino i Ciampino (na Fiumicino laduje) (z Ciampino odlatuje). na Ciampino juz ladowalam, ale lot mialam o jakiejsc morderczej porze i nic nie pamietam. W Sofii nie mialam jeszcze okazji byc i Genewie rowniez. East Middlands - Milan (Ryanair) odlot: przyzwoita pora Milan - Sofia Terminal 1(Wizz air) odlot:przyzwoita pora Sofia T1 - Rzym Fiumicino (Wizz air) odlot: porazka. 6.00 rano (czy autobusem dostane sie) Rzym Ciampino - Genewa (e...