Dodaj do ulubionych

OSOTT 2005 - warto ?

28.10.05, 22:26
Witam,

Ostatnimi czasy otrzymałem e-mail z zaproszeniem, chciałbym poznać Wasze zdanie...

DRODZY PODRÓŻNICY

Serdecznie zapraszamy do udziału w dwudziestym pierwszym,

OSOTT - Ogólnopolskim Spotkaniu Obieżyświatów, Trampów i Turystów


OSOTT '2005 odbędzie się w dniach 11-13 listopada w Szczyrku. Dzięki Waszej
obecności będzie tradycyjnie wspaniałym spotkaniem towarzyskim oraz najlep szą
okazją do wymiany informacji i doświadczeń. Zapraszamy wszystkich
podróżujących – i tych indywqidualnych i przedstawicieli klubów. OSOTT
przydatny jest także dla pracowników agencji turystycznych, szczególnie
zajmujących się turystyką trampingowo-przygodową.


PROSIMY O UWAŻNĄ LEKTURĘ A TAKŻE O JAK NAJSZYBSZE PRZESŁANIE ZGŁOSZENIA I
WPŁATY (!!!!) – UŁATWI TO SPRAWNĄ ORGANIZACJĘ IMPREZY

(info także na www.travelbit.pl)


Tym, którzy już zgłosili swój udział serdecznie dziękujemy


OSOTT '2005 - PROGRAM

11 . XI . 2005 (piątek)

Recepcja działa od godz. 12:00, od godz. 16:00 obiado-kolacja o 17:00 otwarcie
i pokazy przeźroczy

12 . XI . 2005 (sobota)

Cały dzień: Sesja “Geografia podróżowania” oraz pokazy przeźroczy; o 8:30
śniadanie a w przerwach obiad i kolacja; wieczorem recital piosenki turystycznej

13 . XI . 2005 (niedziela)

O 08:30 śniadanie a w godzinach 09:30-11:00 sesja końcowa z ogłoszeniem
wyników konkursów (plakat fotograficzny i relacja z podróży)


W PROGRAMIE OSOTT '2005 przewidujemy między innymi:

*** "Geografia podróżowania"

*** Pokazy przeźroczy

*** Konkurs na najlepszy plakat fotograficzny

*** Giełdę książek


KOSZT UDZIAŁU w OSOTT 2005 (zakwaterowanie w pok 2, 3 i 4 osob. z łazienkami,
wyżywienie, koszty organizacyjne) wyniesie 225 zł (standard dom wczasowy) a w
części o standardzie hotelu 285 zł (w tej cenie zakwaterowanie w pokojach
2-osobowych; w przypadku pokoi jednosobowych dopłata 100 za całą imprezę).
Jeżeli zdecydujecie się przyjechać, do czego serdecznie namawiamy, prosimy o
przesłanie zgłoszenia z jednoczesną wpłatą na konto:

AGENCJA TRAVELLAND

96 1240 2294 1111 0000 3708 8123 z dopiskiem OSOTT ’2005


Zgłoszenie (koniEcznie) i wpłata winny wpłYnąć do nas najpóŹniej do dnia 3
października !!! Po tym terminie, jeżeli nie będzie miejsc w części tańszej,
będziemy oferować miejsca w opcji droższej, dlatego ważna jest kolejność wpłat.

Warunki rezygnacji: do 31.10.2005 - zwrot wpłaconej kwoty minus 20 zł.;
konieczne pisemne powiadomienie o rezygnacji. Gdy uczestnik nie przyjedzie a
wcześniej nie prześle pisemnej rezygnacji, zwrot nie przysługuje.

Po wpłynięciu wpłaty prześlemy potwierdzenie (najpóźniej do 15.X.2005).


Do zobaczenia w Szczyrku

Kontakt:

e-mail: travelbit@travelbit.pl

Travelbit, skr. poczt. 58, 30-965 Kraków 69

OSOTT - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE


I - GEOGRAFIA PODRÓŻOWANIA

Przesłane na formularzu wystąpienia zostaną uwzględnione w progranie sesji
zgodnie ze zgłoszeniami - program sesji podamy na miejscu. Niezależnie od tego
prosimy aby w recepcji wpisać się jeszcze raz na odpowiednią listę (wg.
kontynentów). Osoby, które zdecydują się dopiero na OSOTT do udziału w sesji
także prosimy o wpisanie się na listę. Prosimy podawać INFORMACJE PRAKTYCZNE
istotne dla planowania i realizacji podróży przy czym winny to być nowości –
prosimy nie powielać informacji z “Przez świat”. To co przekazujecie winno
umożliwić słuchaczom zorganizowanie podróży Waszym szlakiem. Ogólne wrażenia
pozostawcie do prezentacji w czasie pokazów przeźroczy. Jednocześnie bądźcie
przygotowani, że znajdą się chętni, którzy będą chcieli uzyskać od Was
bardziej szczegółowe wiadomości. Warto więc zabrać ze sobą notatki,
przewodniki itp.


II - POKAZY PRZEŹROCZY

Przesłane na formularzu pokazy zostaną uwzględnione zgodnie ze zgłoszeniami -
program pokazów zostanie podany na tablicy ogłoszeń. Do wyświetlania
przeźroczy tradycyjnych będzie używany wyłącznie rzutnik karuzelowy. Są do
niego używane specjalne magazynki. Każdy uczestnik otrzyma w recepcji (za
rewersem) 1 magazynek na pokaz. Prosimy o ułożenie przeźroczy od liczby “1”
(przeźrocza do góry nogami) w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara
(kolejne przegródki są oznaczane numerami) a następnie zamknięcie pokrywy
magazynka. Aby zminimalizować ryzyko zacinania się przeźroczy podczas
przesuwania, prosimy o używanie wyłącznie bardzo dobrej jakości ramek -
wykluczone są ramki tekturowe i grube produkcji Foton(!). Ze względu na
bezpieczeństwo rzutnika nie będziemy akceptować przeźroczy w “niepewnych”
ramkach. Dlatego prosimy o nabycie markowych ramek (proponujemy: Reflecta –
chyba najtańsze, Kindermann, Rovi itp. i umieszczenie w nich przeźroczy, które
będą prezentowane. Ponieważ dysponujemy ograniczoną liczbą magazynków prosimy
zwracać je po zakończeniu pokazu tak aby mogły służyć innym prelegentom.

Pokazy cyfrowe będą realizowane przy pomocy komputera i rzutnika
multimedialnego (rozdzielczość 1200 x 840). Prosimy przygotować pokaz
(najlepiej w PowerPoint) na CD-R lub DVD.

CZAS POKAZU W KAŻDEJ TECHNICE WYNOSI 12 MINUT (!!!) a maksymalna liczba
obrazów winna wynosić 80 (tyle przeźroczy mieści się w magazynku). Czas pokazu
będzie dokładnie kontrolowany. Z tego powodu prosimy o bardzo staranne
przygotowanie pokazu. Nie przewidujemy odstępstw dlatego bardzo prosimy o
dostosowanie się do tych wymagań. W takiej sytuacji koniecznym jest
wcześniejsze przygotowanie pokazu i “przetrenowanie” jego realizacji !!!
Proponujemy komentarz przeźroczy ograniczyć do ogólnych informacji dających
pojęcie o charakterze regionu który prezentujemy.

Pokazy mogą być ilustrowane muzyką. Odtwarzanie z CDR, lub MP3 (własne -
odtwarzacz lub laptop). W celu podłączenia do miksera konieczne wyjście typu
mini-jack.


III - KONKURS FOTOGRAFII

Można przywieźć ze sobą gotowe plakaty (max format 125x90 cm). Można również
wykonać je na miejscu – organizatorzy dostarczą duże arkusze papieru (125x90
cm) na których uczestnicy będą mogli naklejać fotografie. W takim przypadku
prosimy o przywiezienie fotografii z podklejonymi na rogach kawałkami taśmy
dwustronnie klejącej (można także użyć specjalnej masy przeznaczonej do tego
celu). Proponujemy nie wiecej niż max. 20 fotografii na plakat. Każdy
uczestnik może eksponować do 3 plakatów. Będą one oceniane pod kątem
artystycznym (fotoreportaż z podróży) przez uczestników imprezy (przy
rejestracji każda osoba otrzyma kartę do głosowania). Dlatego też prosimy o
oznaczanie każdego plakatu tytułem i godłem. W recepcji imprezy prosimy
składać zamknięte koperty z podanymi informacjami - kto kryje się pod
konkretnym godłem. Wszystkie fotografie będą zwrócone.

Fotografie prosimy rozwieszać od rana w dniu 11.XI. na linkach rozwieszonych
naprzeciw sali restauracyjnej.


IV - KONKURS NA DZIENNIK/SPRAWODANIE Z PODRÓŻY

Każdy uczestnik może złożyć dzienniki/sprawozdania z dowolnej liczby podróży
odbytych w latach 2004 i 2005. Będą one oceniane pod kątem zawartości
praktycznych informacji, czyli na ile po ich lekturze będzie można zrealizować
taką samą podróż. Maksymalna objętość dziennika/sprawozdania - 12 stron
maszynopisu A-4 (12 stron po 1800 znaków).

Preferowany układ:

PRZEJAZD - na trasie/ za ile/ ile trwał/ jaki środek komunikacji/ ew. firma/
uwagi,

NOCLEGI - nazwa hotelu/ adres/ cena/ uwagi,

ZWIEDZANIE - nazwy obiektów/ lokalizacja/ dojazd/ ceny wstępów, uwagi,

DODATKOWO - prośba o termin odbytej podróży, kursy walut (najlepiej w stosunku
do USD lub Euro), ceny żywności, oraz o inne podstawowe, ważne informacje (np.
szczepienia, wizy...).

Najlepiej jeżeli te informacje będą podawane w układzie opis podróży dzień po
dniu. Jeżeli jednak uznacie, że opracowana przez Was, inna forma będzie lepsza
- zaproponujcie własny układ.

Prosimy o nie zamieszczanie informacji opisowych i historycznych, jakie możn
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka