Dodaj do ulubionych

holiday-home

IP: *.gprs.plus.pl 23.01.08, 19:44
czy ktoś ma doświadczenie z biurem podróży holiday home?
Obserwuj wątek
    • Gość: Morellka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.08, 23:04
      Witam !
      Odradzam. Ja musiałam zrezygnować z domku (zgodnie z prawem) i
      wszystko było o.k. przez 2 lata do dzisiaj kiedy dostaliśmy bez
      wcześniejszych innych informacji o zaleganiu wezwanie do zapłaty w
      języku szwajcarskim za pośrednictwem firmy windykacyjnej. Oddział we
      Wrocławiu nie chce z nami na ten temat rozmawiać i tłumaczy,że jest
      tylko pośrednikiem. Od konsultantki tego bióra dowiedziałam się , że
      osób zaskoczonych pdobnym pismem jest więce. W internecie
      przeczytałam, że firma Holoday Home zmienia po zawarciu umowy domek,
      jego położenie i cenę dlatego zrezygnowałam. Pojechałam za
      pośrednictwem firmy LIMBA i byłam bardzo zadowolona i z tej
      zagranicznej firmy dzwoniono do mnie osobiście w sprawie
      potwierdzenia otrzymania zamówienia. Holiday Home nie odzywał się po
      wysłaniu im zamówienia na domek. Nie znalazłam też w internecie
      innych pozytywnych informacji na temat tego bióra.My udaliśmy sie do
      prawnika.
      • areski Re: holiday-home 02.04.08, 08:31
        Mirelka, i jak to sie skonczylo ? Jestem ciekaw bo sam mam podobna sytuacje. Nie
        uznano reklamacji i za rezygnacje kazano sobie zaplacic 25% wartosci. Po 2
        monitach zaplacilem, bo szkoda mi nerwow.A chcialem zrezygnowac na poczatku
        lutego (rezerwacja byla na lipiec).
        • Gość: morellka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.04.08, 16:35
          Cześć !!
          U nas skończyło się wizyta u prawnika, który polecił nam abyśmy
          napisali do firmy windykacyjnej aby przesłała nam KOPIĘ UMOWY ,
          której tak naprawdę nie posiada nawet Holiday Home, ponieważ druk
          wysłany faksem i podpisany drukowanymi literami a przede wszystkim
          brak zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Holiday Home nie
          może byc uznany za kopię umowy, a dane przekazywane dalej. Do
          dzisiaj firma windykacyjna już z nami się nie skontaktowała. Proszę
          pamiętać ,że przy zakupach przez internet obowiązuje zasada
          możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni (dz. ust. 22 poz.71
          art 6 + art 7 z dnia 2.04.2004 o ochronie niektórych praw konsumenta
          oraz o odpowiedzialności...) Ponadto ich warunki odstąpienia od
          umowy nie są zgodne tak na prawdę z prawem polskim , ponieważ kara
          za odstąpienie od umowy jest zbyt wysoka do pozostałych kosztów -
          mam nadzieję , że dobrze to ujęłam. Poza tym Holiday Home nie
          powinno życzyć sobie aby rezygnacja z umowy była wysyłana za pomocą
          poczty tradycyjnej jeżeli sama "umowa" była zawarta przez internet.
          Tyle się dowiedziałam i tak zrobiłam ciekawe co będzie dalej - na
          razie jest cisza.
          Przepraszam, że nie odpisałam wcześniej - dopiero dzisiaj
          przeczytałam od Ciebie wiadomość. Morellka
          • areski Re: holiday-home 09.04.08, 07:46
            Cześć, ja pisałem w tej sprawie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego czy jak
            tam. Mam adres w mailu i odpisano mi, że zasada o której mówisz, nie dotyczy
            usług kwaterunkowych zawieranych na odległość z firmami zagranicznymi. Także
            rzecznik praw konsumenta miał tu wątpliwości . A radził mi to samo , co ty
            zrobiłaś, tyle że ja mu powiedziałem , że to firma mająca swoje
            przedstawicielstwo w Polsce. Dopiero jak zaczęły przychodzić rachunki po
            niemiecku okazało się , że Wrocław nie ma nic do gadania. Jeżeli chcesz, to Ci
            prześlę odpowiedź tej instytucji na Twój adres. Faktem jest, że lepiej ich
            omijać z daleka.
            • inwestor1234 Re: holiday-home - nie polecam 12.11.08, 10:52
              Czy mogę otrzymać to pismo. Znajomy ma podobny problem i prosi o pomoc w tej
              sprawie. Doszedł do pisma z firmy widnykacyjnej z Niemiec.

              Prośba do morelki o informacje, czy windykacja przez HOLIDAY-HOME SZWAJCARIA
              jest kontynuowana, czy dali sobie spokój.

              Na marginesie ciekawe dlaczego polskie organy nadzory nad rynkiem turystycznym i
              organy chroniące polskich konsumentów jeszcze się nie zabrały za to biuro.
              HOLIDAY-HOME Sp. z o.o. jest zarejestrowane w polskim KRS w mailach wysyłają
              swój nagłówek, pośredniczą w nawiązywaniu umów, a ustawa o rynku turystycznym
              ich nie dotyczy.
              • Gość: gość Re: holiday-home - nie polecam IP: *.gmk.net.pl 26.11.08, 12:49
                Nie mogę ci przesłać tego pisma .Mam nowy komputer. Napisz sam do ECK, na pewno
                Ci odpowiedzą. W tej samej sprawie wypowiadał się też prawnik gazety "Angora" .
                Też stwierdził, że nic nie może poradzić bo serwer jest za granicą. Jedyną
                możliwością "współpracy" z tą firmą jest publikowanie ostrzeżeń. Gdybym wiedział
                jak to zrobić, wpisałbym takie ostrzeżenie po niemiecku, francusku itd.Powodzenia.
                • inwestor1234 Re: holiday-home - nie polecam 04.12.08, 10:55
                  Dzięki za odpowiedź. Sprawa ta powinna trafić ostatecznie do jakiegoś sądu,
                  wtedy będzie rozpatrzona bardzo dociekliwie. Holiday-home POLSKA zawsze można
                  pozwać do sądu o zwrotne roszczenie. Mają w przedmiocie działalności:
                  63 30 A DZIAŁALNOŚĆ BIUR PODRÓŻY
                  63 30 B DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PODRÓŻY

                  Właścicielem ich 99 ze 100 udziałów jest niemieckie WEB-TOUR GMBH
                  Ludwig-Erhard-Str. 53, 04103 Leipzig, Sachsen (wcześniej WEB-TOUR GMBH & CO.
                  MANAGEMENT KG).

                  Jeżeli będę miał informacje od osób poszkodowanych dam, znać. Z tego co wiem
                  jeden rzecznik podjął określone kroki. Podejrzewać firmę można o łamanie co
                  najmniej dwóch ustaw.

                  Jest jeszcze jeden wątek w sprawie. Jeśli ktoś nawet zapłaci opłatę za
                  rozwiązanie umowy, to firma windykuje odsetki, które nalicza w stronniczy sposób.

                    • inwestor1234 Re: holiday-home - nie polecam 11.12.08, 19:20
                      Sam jestem ciekawy jak skończyła się sprawa u Mirelki. Jakby podali ją do sądu, to pewnie cośby napisała. MIRELKA co u ciebie słychać, odezwij się.

                      Prawo cywilne wyraźnie mówi, że pozywa się do sądu wg siedziby zamieszkania pozwanego. Czyli HOLIDAY składa pozew do sądu w Polsce. Dotyczy to prawa międzynarodowego. Dodatkowo wchodzą aspekty dotyczące konsumentów. Konsument z założenia w prawie międzynarodowym jest stroną słabszą i nawet w niektórych przypadkach można pozywać firmę z zagranicy w Polsce.
                      • Gość: morellka Re: holiday-home - nie polecam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.08, 14:22
                        Tak jak mówił prawnik prawdopodobieństwo, że z taką umową tj. gdzie
                        jest tylko moje imię i nazwisko adres zamieszkania i nr tel.brak
                        parafek na stronach umowy, umowa podpisana drukowanymi literami i
                        jeszcze jakieś inne prawnicze obiekcje pozwą mnie do sądu jest
                        bardzo małe. A i podobno to, że rezygnując z umowy powinnam odesłać
                        ją listem poleconym też jest nie tak, bo sama umowa zawierana
                        była "faksem". Jak dotąd cisza ...oby nie przed kolejną burzą.
                        Pozdrawiam
                        • inwestor1234 Re: holiday-home - nie polecam 20.12.08, 10:55
                          Dzięki za odpowiedź. Potwierdza to fakt, iż windykacja przez firmę Holiday-Home
                          ogranicza się do wysyłania pism i zastraszania ludzi. Część ludzi ulega
                          zastraszeniu i płaci co jest błędem. Świadczy to o ich małostkowości i jest
                          godne pogardy.

                          Jest taki pies, który szczeka bardzo głośno jak jest za płotem, ale jak się
                          wejdzie do ogródka, to zmyka w te pędy. Mój znajomy mówi, że to jest dobry pies
                          w szczekaniu na odległość. Zapomniałem nazwy tego psa.
          • Gość: GreenAA Re: holiday-home IP: *.piotrkow.pilicka.pl 04.05.10, 16:08
            i jak zakończyła się Twoja sprawa z wypowiedzeniem umowy?
            Stoje przed podobnym dylematem, tzn. wypowiedziałem umowę, oczywiście straszenie kosztami 150 euro za wypowiedzenie umowy (wysłałem jeszcze emaila o odstąpieniu w ciągu 10 dni). nie wiem czy wysyłać jeszcze list z pismem o odstąpieniu.
        • Gość: morellka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.08, 14:03
          Przepraszam,ze wcześniej się nie odzywałam. Nic im nie zapłaciłam.
          Tak jak napisałam wyżej powołując się na ustawę i fakt, że umowa
          była zawarta przez internet, strony nie parafowane itp. a myślę, że
          przede wszystkim dlatego, że chyba wszystko tam jest szyte grubymi
          nićmi po ostatnim piśmie nikt się ze mną nie kontaktował, że mam im
          za coś zapłacić.
          Pozdrawiam
        • Gość: bolo Re: holiday-home IP: 84.18.157.* 22.07.10, 18:27
          Moja sytuacja była jeszcze nieco bardziej frustrująca. W styczniu zarezerwowałem
          dwa pokoje w pensjonacie ze śniadaniem na lipiec, zapłaciłem 25%. W lutym
          okazało się, że muszę przesunąć termin dwutygodniowej rezerwacji o tydzień.
          Pensjonat oczywiście był nadal cały wolny. 25% jednak przepadło na zawsze. Długo
          nie mogłem uwierzyć podobne traktowanie klienta, ale co nieprawdopodobne czasem
          prawdziwe.
    • Gość: anka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.08, 11:00
      Tak ja mam doświadczenie, w ubiegłym roku byliśmy na Węgrzech,
      rezerwowałam dom prze to właśnie biuro, obsługa sprawna, na miejscu
      super, nawet droga do domku opisana po polsku. Domek wyposażony
      super, o czym pomyśleliśmy to było.Jedyny mankament to konto w
      Niemczech, czyli duża opłata za przelew. Ale reszta super. Polecam.
      • sexiksipek Re: holiday-home 22.06.08, 22:00
        witam Dzisiaj przeczytałam, że byliście na Węgrzech. Ja w tym roku skusiłam się
        na to biuro podróży (rzeczywiście opłaty za przelew są duże-15euro)i mam
        pytanie, czy odbiór kluczy do domku a później zwrot kaucji przebiegło
        bezproblemowo? I jeszcze jedno-czy w domku jest żelazko (właśnie mnie tu sztucha
        szwagierka żeby zapytać)?]

        Trochę się boję bo wszystko przebiega przez internet.

        Dziękuję z góry za odpowiedź!
    • Gość: asja Re: holiday-home IP: *.bph.pl 29.04.08, 13:59
      ja byłam 3-krotnie, raz nad Balatonem, 2 x na nartach Austria i
      Włochy, było ok, nie bylismy w sytuacji, w której chcielibyśmy
      zrezygnować, więc nie wiem jak by to wyglądało, w Austrii mieliśmy
      super apartament z 2 łazienkami, we Włoszech tez - 3 pokojowy, nad
      Balatonem cały dom dla siebie; teraz myślę o Północnych Włoszech,
      nigdy żadnych probelmów organizacyjnych, czy to z odbiorem kluczy,
      czy z płatnościami
      ja osobiście polecam, ceny na każdą kieszeń
      pozdr.
      • Gość: Kamila Re: holiday-home IP: *.jutra.pl 07.05.08, 19:09
        Hej Asja - razem z kumplami zaplanowaliśmy wyjazd do Chorwacji, za
        pośrednictwem holiday-home. Jak przeczytałam pierwsze posty to włos mi się na
        głowie zjerzył. Fakt,że te negatywne opinie dotyczą osób, które odwołały
        rezerwacje - ale tak czy siak zaczęłam się głęboko zastanawiac nad tą firmą. Już
        gryzę pazurki z nerwów - a tak miało byc pięknie... Nie wiem co robić?
        • Gość: jacandrzb Re: holiday-home IP: 195.116.105.* 15.05.08, 13:01
          Witam.
          A ja mam zupełnie inne wrażenia dotyczące tej firmy. Bylem z
          rodzinka w Chorwacji w oferowanym przez nich obiekcie. WSZYSTKO BYŁO
          W JAK NAJLEPSZYM PORZĄDKU. Żadnych problemów, żadnych zmian
          lokalizacji. Pobyt extra - a był to już mój 5 pobyt w tym kraju i
          zgodnie uznaliśmy, że najlepszy. Domek stosunkowo niedrogi, basenik -
          żyć nie umierać. Dlatego też nie wieszajcie tylu psów na tym biurze.
          Życzę miłego wypoczynku. Pozdrawiam
          Jacek
          • Gość: gość Re: holiday-home IP: 193.151.50.* 11.06.08, 23:32
            Najpierw zarezerwowałem obiekt za około 1200 zl.
            Odpowiedź - niestety.
            Następnie po konsultacjach zaproponowano mi za około 1700.
            Szczypałem się ale zapłaciłem.
            Dostałem mail, że niestety itp itd... ale jest im przykro itp itd. W
            sumie rezerwacja pomimo, że zapłacona - nieaktualna. Przedstawiono
            mi alternatywne oferty - trzy od 80 do około 200 Euro droższe, na
            które mam odpowiedzieć trzy dni przed otrzymaniem maila...
            Zadzwoniłem i mówię, że normalnie to powinni mi przedstawić oferty
            alternatywne - w tej samej cenie i takim samym standarcie. Poza tym
            jakiś gratis lub cokolwiek jako przeprosiny za niedogodności.
            Usłyszałem pretensje, że nie przeczytałem dokładnie regulaminów
            załączników, adnotacji, paragrafów i w ogóle to moja wina, że oni są
            w porządku a ja jestem kłopotem. Nie przekonano mnie.
            Czekam na zwrot kasy. Otrzymałem innego maila od innego pracownika w
            którym było słowo "przepraszam".
        • Gość: pablo Re: holiday-home IP: 80.53.207.* 11.11.08, 22:11
          jestem kolejną osobą ktora chciała odwołać rezerwacje - w dodatku 2 godziny po
          złożeniu zamówienia - zapomnijcie. Posredniacy z polskiego biura twierdza ze nie
          moga zrobic nic poza przyjeciem zamowienia, jesli chcecie cos wiecej to liczcie
          sie z wydzwanianiem do siedziby w austrii.
          poza tym warto zwrocic uwage na regulamin ktory jest niezgodny z prawami
          konsumenta i z ktorego wynika ze nie mamy zadnych praw. Zasada ze po wyslaniu
          zlecenia biuro ma pare dni na potwierdzenie lub odmowienie rezerwacji jest
          calkowitym nieporozumieniem, bo przez ten okres nie mozna wiazac sie z innym
          biurem , a przeciez nie mamy pewnosci ze zarezerwuja nam dany lokal - brak
          zobowiazan ze strony firmy...
          Odradzam
        • Gość: gosc Re: holiday-home IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.03.09, 11:59
          kamila jak zauwazylas to problem osob ktore zrezygnowaly my tez zamowilismy
          wakacje przez to biuro narazie jestesmy spokojni bo wpacilismy tylko symboliczna
          zaliczke a cala reszta okaze sie na miejscu znajomi w zeszlym roku byli z tego
          biura i bardzo sobie chwalili
        • Gość: TOMJOZEF Re: holiday-home IP: *.krosno.vectranet.pl 01.08.09, 22:16
          Ludzie ostrzegam przed tymi oszustami zarezerwowałem miejsce na wegrzech
          chciałem zmienic rezerwacje trwało to 2 tygodnie zanim cokolwiek sie
          dowiedziałem, chcałem zmrezygnowac to straszyli 100% płatności mimo zę
          rezerwowałem 2,5 tyg prze wyjazdem, wystawili rachunek i kobieta powiedziała mi
          że to są całkowite koszty za wynajem a okazało zie na miejscu że koszty sa
          większe brak porozumienia a jak masz problem to dzwon do centrali do NiemiEc. I
          jescze jedno, rachunek dostałem 2 dni przed wyjazdem w piątek i powiedzieli że
          jak w piątek nie dostanż potwierdzenia to nie wyslą vauczera. DZIADOSTWO JAKICH
          MAŁO LUDZIE OSTTRZEGAM NIE PCHAJCIE W BAGNO
        • Gość: AGA A Re: holiday-home IP: *.21.54.194.generacja.pl 15.02.10, 10:34
          NIE POLECAM kontaktu z Holiday Home. Praktykują sprzeczne z prawem
          egzekwowanie należności juz nawet za zapytanie o oferte!.
          Potwierdzaja rezerwacje bez upewnienia sie czy rzeczywiscie klient
          jest na 100% zdecydowany, a potem wysyłaja kary za niedotrzymanie
          umowy??? nawet w przypadku kiedy nic sie nie podpisuje!! Obrońcy
          konsumentów powinni troche uważniej przyjrzeć sie działalności tego
          biura, bo szkoda nerwów. ODRADZAM wsółpracy z nimi.
          • Gość: Beata Re: holiday-home IP: *.ip.netia.com.pl 02.09.13, 14:58
            Omijać! Omijać! Omijać! Jeszcze nigdy nie miałam takich problemów z uzyskaniem rachunku za usługę, jak w tym biurze. Nota bene i tak go nie dostałam, bo to co przyszło po MIESIĄCU od wyjazdu (sic!), po kilku telefonicznych i mailowych interwencjach nie miało ŻADNYCH znamion rachunku. Pani konsultantka niekompetentna, nie ma pojęcia co sprzedaje. Czyta mi to, co jest na stronie www. Wciska, że voucher to jest rachunek itd. Na stronie biura nie znajdziecie kontaktu do składania reklamacji. Najwyraźniej rzeczona pani sama sobie"sterem, żeglarzem, okrętem". Dzięki takiemu biuru jestem w plecy kilkaset złotych. A najgorsze, że nie ma z kim rozmawiać. Dyletanctwo i lekceważenie klienta. Powtórzę: OMIJAĆ!
        • Gość: SA 2010 Re: holiday-home IP: *.sias.pl 07.07.10, 01:00
          Korzystałem z posrednictwa Holiday-Home w tym roku. Rezerwacji nie
          odwoływałem, wręcz uczyniłem to w lutym,by być pewnym noclegów. I
          wlutym poinformowałem też o opóźnionym przyjeździe do bazy
          noclegowej. I ztym własnie Holiday-Home robiło ogromne problemy-
          kazało mi zmieniac środek transportu lub jedna noc zamieszkać
          gdzieśw hotelu,by w ośrdoku pojawić sie dnia następnego
          m.godz.15a18. Panie z Wrocławia są BARDZO nieprzyjemne w razie
          jakichkolwiek pytan. Nawet rezerwacja pół roku przed wakacjami nie
          daje spokoju przy rezerwacji w tej firmie. Ponadto wpłaty za noclegi
          TYLKO na konto zagraniczne (2 przelewy w PKO BP to koszt 260 zł!!!).
          Warto miec to na uwadze przy porownywaniu cen. Firma jest nastawiona
          tylko na zysk, ŻADNĄ pomoc. Zakwaterowanie było ok, ale obsługa
          przez biuro klienta mocno odstaje od poziomu innych tego typu firm.
          ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
        • Gość: magda Re: holiday-home IP: *.adsl.inetia.pl 27.07.10, 14:31
          NA POCZĄTKU CHCIAŁAM ZAZNACZYĆ ŻE NIE JESTEM OSOBĄ BARDZO
          WYMAGAJĄCĄ. TO BIURO TO WIELKIE GÓWNO!!! JA NIE ODWOŁAŁAM REZERWACJI
          BO ZA DROGO BY MNIE TO KOSZTOWAŁO. NIE BĘDĘ OPISYWAĆ CAŁEJ MOJEJ
          PRZYGODY Z TYM BIURM BO SZKODA CZASU. NAPISZĘ TYLKO TYLE ŻE WSZYSTKO
          CO PISZĄ TO JEDNA WIELKA BZDURA. PANIE KTÓRE ODBIERAJĄ TELEFONY NIE
          PRZEDSTAWIAJĄ SIĘ NIE SŁUŻĄ POMOCĄ TAK JAK POWINNY LUB ODKŁADAJĄ
          SŁUCHAWKĘ. GDY JUŻ DOTARLIŚMY NA MIEJSCE NASZYCH WKACJI OKAZAŁO SIĘ
          ŻE PANIE ŻLE NAPISAŁY ADRES I WYCHODZIŁO NA TO ŻE SPIMY NA POCZCIE.
          NASTĘPNIE OKAZAŁO SIĘ ŻE DO PLAŻY JEST DUŻO DALEJ NIŻ PISANO, A CO
          NAJLEPSZE TO TO ŻE MAMY SUBLOKATORÓW. REZERWOWLIŚMY 2 POKOJE Z
          KUCHNIĄ I ŁAZIENKĄ I OKAZAŁO SIĘ ŻE MUSIMY SIĘ TYM DZIELIĆ. DOBRZE
          ŻE POGODA I HUMORY NAS NIE OPUSZCZAŁY WIĘC BAWILIŚMY SIĘ DOBRZE ALE
          NAPRAWDĘ NIE POLECAM TEGO BIURA!!!!
        • Gość: andrzej Re: holiday-home IP: *.adsl.inetia.pl 17.04.14, 18:34
          Ostrzegam wszystkich, to zwykli oszuści. Po wybraniu oferty i zarezerwowaniu wiążącym, przysłali mi tą samą ofertę za 560,- zł więcej, fałszując przy tym dokumentację. Strzeżcie się Holiday-home i wiedźcie, że firma zarejestrowana jest Szwajcarii lub w Niemczech, choć dziewczyny siedzą we Wrocławiu. Ja oddaję sprawę do prokuratury.
    • Gość: Di Re: holiday-home IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 28.07.08, 22:44
      Odradzam serdecznie, zwłaszcza jeśli chcecie pojechać na wakacje!!!! Ja
      zarezerwowałam apartament około miesiąc przed wyjazdem, dostałam voucher,
      oczywiście po zapłaceniu należności, a po tygodniu dowiedziałam się, że moja
      rezerwacja nie jest aktualna. W ramach umowy zaproponowano mi apartament o
      połowe mniejszy ( wg nich to ten sam standard), sama zaczełam szukać na ich
      stronie i oczywiście nic nie było dostępne. Więc zrezygnowałam teraz czekam na
      zwrot pieniędzy. Wakacje załatwiłam gdzie indziej choć na tydzień przed wyjazdem
      nie jest już łatwo
    • Gość: Tomasz Re: holiday-home IP: 82.139.32.* 29.07.08, 19:01
      Byłem 2 razy na wakacjach z tym biurem jest wszystko ok
      Masz dokładny opis i tak faktycznie jest .
      Klucze zawsze odbierasz w agencji we na miejscu obsługa bardzo miła .
      Wszelkie problemy w zwiazane z mieszkaniem zgłaszasz w agencji
      telefonicznie lub osobiscie (np koniec gazu w butli)błyskawicznie sa
      załatwiane .Kaucja tylko 50 euro (w informacji było 100euro)
      zszywaczem przyczepia kartke z nazwiskiem i dostaniesz ten sam
      banknot za tydzień .
      Jedyny problem jaki miałem to przelew do niemiec (tak sie płaciło w
      zeszłym roku nie wiem jak teraz)pani w PKO zamiast przyjąć pieniądze
      robiła idiotyczne miny .Vołczer dostajesz mailem i sam sobie
      drukujesz (na miejscu agencja wreczy z kluczami dokładną mapke z
      dojazdem do twojego lokalu .POLECAM !!
      • Gość: homar Re: holiday-home IP: *.adsl.inetia.pl 25.08.08, 09:29
        Byłam z holiday-em w Siofok-Węgry.Wszystko przebiegło bez
        zastrzeżeń.Odbiór kluczy na miejscu w domku w którym czekała na nas
        z drineczkami miła pani.Miejscowość duża i fajna. Korzystaliśmy z
        plaży na której był po jednej stronie balaton a po drugiej chodnika
        basen z krystaliczną wodą i za darmo.Zwrot kaucji bez
        problemów.Dostałam maila przed wyjazdem z dokładną trasą dojazdu do
        domu i dotarliśmy jak po sznurku.Była także @ w którym opisane były
        atrakcje w miejscowościach do 50 km.Polecam aquapark w balatonfured-
        mega hit dla maluszków i dla dorosłych i podróż statkiem na półwysep
        tihany-widoki niezapomniane.
        Z pewnością skorzystam jeszcze raz, szkoda tylko że dopiero za rok.
        Pozdrawiam i życzę wszystkim podobnych doświadczeń z tym biurem.
          • Gość: pleione Re: holiday-home IP: *.gmk.net.pl 17.09.08, 10:20
            Popieram ww opinię. Dobrze jest kiedy jest dobrze. Spróbujcie coś u nich
            załatwić kiedy wam coś nie odpowiada. Po pierwsze nigdy nie uznają roszczeń
            nawet jak najbardziej zasadnych. po drugie nikt nic nie wie, nie wiadomo kto za
            co odpowiada i do kogo się zwrócić. Wrocław się nie liczy a firma ma siedzibę
            nie wiadomo gdzie. Podobno w Szwajcarii a to jest poza Unią . Ciekawe dlaczego ?
            Nie sądzicie ?
        • vlora Re: holiday-home 18.07.13, 00:06
          witam!
          Jedziemy ze znajomymi 3 sierpnia do sifok. Czy mozesz podac namiary na ten domek w ktorym mieszkaliscie? Ja oczywiscie zarezerwowalam juz tam i jestem ciekawa czy ten sam. Pozdrawiam
    • Gość: jamn Re: holiday-home IP: *.lubin.dialog.net.pl 11.12.08, 06:26
      czytając tych kilka informacji o biurze Holiday-home zrobiło mnie
      sie niedobrze... cieszę się że nie mam podobnych problemów ba
      zdarzało mi sie odwoływać rezerwację z przyczyn finansowych, swoja
      droga jak to jest że takie sk... prowadzą firme w POLSCE i mają się
      dobrze robiąc wszystkich w ... DZIĘKI za ostrzeżenia !!!
        • Gość: morellka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.08, 13:58
          Pamiętaj, że ty jako klient przez prawo jesteś traktowany tak jakbyś
          miał przysłowiowo jedną szarą komórkę i nie może być regulamin tak
          napisany jak w przypadku tej firmy dlatego już jesteś na pozycji
          wygranej. Jeżeli odstąpiłeś od umowy zgodnie z prawem tj. do 10 dni
          to jeszcze lepiej. Pamiętaj, że umowa była zawierana przez internet
          i dlatego możesz z umowy w tym czasie zrezygnować.
          P.S. Zawsze jest dobrze traktowanym jak się płaci, a jak trzeba coś
          zwrócić czy zareklamować już tak miło i szybko nie jest i nawet nikt
          rozmawiać nie chce... ale mamy i do tego jako klienci prawo i musimy
          być tylko wytrwali. Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie
          problemu.
          • inwestor1234 Re: holiday-home 20.12.08, 11:01
            Wrocek1 przede wszystkim nie płać złamanego ani grosika. Odwołałeś rezerwację,
            masz prawo, a holiday-home z pokorą powinna przyjąć twoją decyzję. Jakby co
            powstanie stowarzyszenie poszkodowanych przez holiday-home.
          • marta22112 Re: holiday-home 29.08.14, 13:49
            Napiszcie jak się skończyła wasza sprawa z Holiday Home. Wychodzi na to że właśnie nas oszukali. 6.08 zarezerwowaliśmy noclegi nad Balatonem, ale po zapytaniu czy na miejscu jest możliwość wyżywienia, okazało się że nie, więc taka oferta nie była dla nas interesująca i nie potwierdziliśmy rezerwacji. Dzisiaj przyszło pismo o przypomnieniu o płatnościach na sumę 570 EUR. Nikt do nas nie dzwonił nie potwierdzał rezerwacji mimo, że trzeba było wpłacić zaliczkę ,nikt się z nami nie skontaktowała mało tego nie dostaliśmy żadnej umowy. Napisaliśmy do ECK i chyba udamy się d prawnika.... Napiszcie czy dal wam w końcu spokój czy musieliście zapłacić
        • Gość: gość Re: holiday-home IP: *.gmk.net.pl 23.04.09, 07:43
          Nie ma co. Jak jest dobrze to jest dobrze. Ale faktem jest, że ta "firma" nie
          uznaje żadnych reklamacji. A w dodatku nie należy do Krajowej Izby Turystyki.
          Jesteś bezbronny w razie reklamacji. No i licz się z tym, że naślą na ciebie
          firmę windykacyjną nie wiadomo z kąd, z Niemiec czy ze Szwajcarii. Listy
          windykacyjne dostaniesz z Brukseli a Wrocław umyje ręce. OMIJAĆ Z DALEKA!
              • Gość: ktos Re: holiday-home IP: *.adsl.inetia.pl 12.08.09, 19:29
                Ja także polecam Byłam w Chorwacji z tego biura Polecili mi je znajomi którzy
                korzystali z ich usług 2 razy Wszystko było tak jak w umowie Przyjechalismy 6
                godzin przed czasem a właścicielka dała nam klucze bez żadnych problemów Zrobiła
                nam kawę i nawet nie chciała słyszeć zebyśmy zapłacili z góry Po tygodniu
                zapłacilismy i bez sprawdzania mieszkania czy jest tak jak przed naszym
                przyjazdem właścicielka pożegnała się i tyle .W przyszłym roku też planujemy
                jechać z Holiday Home .Jakby ktoś chciał więcej szczegółów to zapraszam na gg
                5771615
                • Gość: mihofman Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.09, 08:37
                  Ja polecam również, ludzie nie możecie krytykować czyjejś działalności jak sami
                  nie potraficie się wywiązać z własnych zobowiązań wobec firmy, albo się płaci i
                  jedzie albo nie zawracajcie sobie głowy. My byliśmy w Czechach na ferie zimowe a
                  teraz jedziemy na lazurowe wybrzeże, oferty są bardzo tanie w porównaniu na
                  przykład do takiego Necermana, i naprawdę warto bo oferują noclegi po bardzo
                  niskich cenach . My jesteśmy bardzo zadowoleni i będę w dalszym ciągu korzystać
                  z usług tego biura.
          • Gość: mihofman Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.09, 08:42
            No chyba to jasne że firma windykacyjna nie będzie polska bo Holiday home nie
            jest polską firmą i chyba wiesz gdzie i na jakie konto wpłacałeś pieniądzę,
            jeżeli w ogóle wpłacałes? A odszkodowanie trzeba wykupić zeby w razie czego nie
            ponosić kosztów lub by te koszty zwrócili ale podejrzewam że i na to mają swoje
            sposoby by jednak tych pięniędzy nie oddawać z resztą tak jak każde inne biuro,
            nikt chętnie nie oddaje pieniędzy.
            • Gość: Paulina Re: holiday-home IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.08.09, 14:15
              Osobiście NIE POLECAM tego biura podróży.W tym roku wybraliśmy się z rodziną na
              Węgry.Po 12 godzinach wyczerpującej jazdy okazało się,że obiekt za który
              zapłaciliśmy ma awarię.Po 4 godzinach dano nam zastępczy domek oddalony
              o 600 m od plaży,który nie spełniał naszych oczekiwań (2 łóżka znajdowały się w
              korytarzu) gdzie my wybieraliśmy 3 sypialnie i w salonie miały być dwie dostawki.
              Następnie domagaliśmy się pokazania naszego domku pierwotnie wybranego w
              biurze,pani cały czas twierdziła ,że w domku jest awaria,ale my na własną rękę
              odszukaliśmy ten dom i okazało się że nie ma w tym domku żadnej awarii. Posesja
              ,którą wybraliśmy w biurze podróży jest domem prywatnym i osoba ,która była
              właścicielem powiedziała nam,że mieszka tam ze swoją rodziną i"pierwsze słyszy o
              wynajmowaniu tego obiektu"
              Poinformowaliśmy w biurze Piroska o tym fakcie,a pani w zamian zaproponowała nam
              kwaterę w innej miejscowości Balatonmariafurdo.Po kilkugodzinnym szukaniu
              miejsca do zakwaterowania i wielkim zmęczeniu przyjeliśmy ten dom,ale on również
              nie był przygotowany do zamieszkania,częściowo był w remoncie ,a plaże w tym
              miejscu były dzikie,codziennie dojeżdżaliśmy do naszej wybranej plaży w
              Balatonfenyves oddalonej o około 10 km.Miejscowość,w której mieszkaliśmy nie
              było żadnych atrakcji takich jak , w naszym wybranym pierwotnie miejscu na które
              byliśmy przygotowani wybierając tą miejscowość.
              • Gość: Paulina Re: holiday-home IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.08.09, 14:28
                Osobiście NIE POLECAM tego biura podróży.W tym roku wybraliśmy się
                z rodziną na
                Węgry.Po 12 godzinach wyczerpującej jazdy okazało się,że obiekt za który
                zapłaciliśmy ma awarię.Po 4 godzinach dano nam zastępczy domek oddalony
                o 600 m od plaży,który nie spełniał naszych oczekiwań (2 łóżka znajdowały się w
                korytarzu) gdzie my wybieraliśmy 3 sypialnie i w salonie miały być dwie dostawki.
                Następnie domagaliśmy się pokazania naszego domku pierwotnie wybranego w
                biurze,pani cały czas twierdziła ,że w domku jest awaria,ale my na własną rękę
                odszukaliśmy ten dom i okazało się że nie ma w tym domku żadnej awarii. Posesja
                ,którą wybraliśmy w biurze podróży jest domem prywatnym i osoba ,która była
                właścicielem powiedziała nam,że mieszka tam ze swoją rodziną i"pierwsze słyszy o
                wynajmowaniu tego obiektu"
                Poinformowaliśmy w biurze Piroska o tym fakcie,a pani w zamian zaproponowała nam
                kwaterę w innej miejscowości Balatonmariafurdo.Po kilkugodzinnym szukaniu
                miejsca do zakwaterowania i wielkim zmęczeniu przyjeliśmy ten dom,ale on również
                nie był przygotowany do zamieszkania,częściowo był w remoncie ,a plaże w tym
                miejscu były dzikie,codziennie dojeżdżaliśmy do naszej wybranej plaży w
                Balatonfenyves oddalonej o około 10 km.Miejscowość,w której mieszkaliśmy nie
                było żadnych atrakcji takich jak , w naszym wybranym pierwotnie miejscu na które
                byliśmy przygotowani wybierając tą miejscowość.
                AWARIA TO BYŁA ZWYKŁA PRZYKRYWKA,MY ZOSTALIŚMY OSZUKANI I NIE DOSTALIŚMY ŻADNYCH
                ZWROTÓW KOSZTÓW
                • fpawel007.de Re: holiday-home 30.08.09, 22:57
                  Wczoraj wróciliśmy z urlopu nad Balatonem w BALATONMARIAFURDO.W odbiorze kluczy
                  pośredniczyło biuro "Marika Tours" w Fonyod.Z obsługi jesteśmy bardzo
                  zadowoleni.Zamiast 150 zapłaciliśmy 100 euro kaucji.Dom czyściutki,wszystko
                  zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.Odbiór i zdanie obiektu na zasadzie pełnego
                  zaufania.Jesteśmy bardzo zadowoleni.
                  • Gość: gość Re: holiday-home IP: *.gmk.net.pl 10.09.09, 09:10
                    No to mieliście szczęście ale oni po prostu KLAMIĄ. W ofercie pisali, że bar i
                    sklepy są w odległości 300 m . Jak się okazało te "sprzyjające "wypoczynkowi
                    lokale były w samym budynku. Kiedy po odkryciu tego faktu poprosiłem o zmianę
                    obiektu zaczęli tak mącić, że w końcu musiałem zapłacić 25% ceny pół roku przed
                    terminem urlopu. Czy to jest firma dla ludzi? A jeszcze straszenie windykatorami
                    to już full.NIE POLECAM!omijać z daleka!
    • Gość: bea Re: holiday-home było super polecam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.09, 10:55
      Byłam w tym roku z tego biura w Chorwacji. Wszystko było zgodne z opisem. Domek
      20 m od morza, super wyposażony 2 duże sypialnie,2 łazienki w jednej nawet
      pralka, super wyposażona kuchnia: zmywarka,toster,frytkownica,duża lodówka z
      zamrażarką.Apartament klimatyzowany.Do tego duży taras z meblami ogrodowymi z
      widokiem na morze. Oprócz tego ogród z grillem i meblami ogrodowymi.Na plaży
      przy skałkach słupki do cumowania łódki.Było na prawdę fantastycznie. Mogę
      polecić to biuro z czystym sumieniem.
    • prawdziwyksipek Re: holiday-home 16.11.09, 10:55
      Jestem zadowolona w 100% z kontaktu z holiday-home i z pobytu nad Balatonem.
      Zimą 2008 roku przesyłaliśmy zaliczkę za wczasy(domek 9osobowy) a resztę miesiąc
      przed wyjazdem. 2 tygodnie przed wyprawą dostaliśmy wouchery z dokładną mapką
      dojazdu. Dojechaliśmy do informacji turystycznej i tam wpisywaliśmy te 9 osób-
      nazwiska, później dostaliśmy klucze do domku i mogliśmy już wczasować. Domek
      znajdował się 200m od Balatonu tak jak pisało w ofercie.
      Ostatniego dnia przyjechali właściciele- Niemcy sprawdzić czy nie ma szkód
      (bo wpłacało się 150 euro kaucji) i po oddaniu kaucji wzięli klucze i odjechali.
      To była godzina 10.30

      Polecam to biuro. Właśnie sprawdzam oferty do Chorwacji:)
      • Gość: pozdrawiacz Re: holiday-home IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.12.09, 13:52
        Pragnę ponownie pozdrowić wszystkich pracowników firmy turystycznej
        Holiday-
        Home oraz Interholiday, bioracych udział w dyskusji.
        Pozostałe osoby proszę o dobre zastanowienie się przed podpisaniem
        umowy czy posiadaja wystarczającą wiedze w zakresie prawa handlowego
        Szwajcarii czy też Niemiec, bo wiedza na temat prawa polskiego nie
        bedzie tutaj konieczna
            • Gość: niemagłupich Re: holiday-home IP: *.gmk.net.pl 17.01.10, 12:54
              Z ta firma to jest tak: jak nie ma problemów, to jest ok. Jeżeli natomiast
              będzie coś nie po twojej myśli, nie sądź, że znajdziesz pomoc we Wrocławiu. Te
              dziewczyny umywają ręce i odsyłają do Szwajcarii. tam natomiast liczy się tylko
              to, że złapali klienta. Nie ma z kim gadać. Jedź. może ci się uda ale czy warto
              ryzykować ? Jest wiele innych biur z którymi można mieć fizyczny kontakt. Ale
              OSTRZEGAM, w razie problemów, nic nie wskórasz. Po prostu żadne argumenty do
              nich nie przemawiają. A Wrocław , Wrocław to tylko ich przekaźnik. Uważaj!
    • Gość: di31 Re: holiday-home IP: 94.254.200.* 20.01.10, 12:14
      my wynajmowaliśmy 2 razy dom na węgrzech i apartament w chorwacji
      wszystko super dobre warunki.w choracji wybierajcie raczej
      miejscowości mniej znzne są tańsze na miejscu tzn jedzenie itp my
      pojechaliśmy do VODIC fajnie ale duży kurort i drogie knajpy i
      sklepy.
    • Gość: mikela Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.10, 22:14
      OMIJAJCIE holiday-home Z DALEKA! Ich tzw. warunki najmu i pośrednictwa zawierają
      klauzule niedozwolone, m.in. zbyt wysokie kary za odstąpienie od rezerwacji,
      więc w sposób oczywisty łamią prawa konsumenta - a jednak nikt się jeszcze do
      nich nie przyczepił. W razie jakichkolwiek problemów, reklamacji, nie ma z kim
      rozmawiać, nikt za nic nie odpowiada.
      Ciekawe, jak się zakończyła sprawa Morellki i Aspika, oraz wszystkich tych,
      którzy nie dali się zastraszyć i nie zapłacili holiday-home 'kary' za rezygnację
      z rezerwacji.
      • jaska383 Re: holiday-home 05.05.10, 16:47
        Mam pytanie do wszystkich poszkodowanych przez holiday home w
        sprawie odwołania rezerwacji. Jestem dokładnie w takiej samej
        sytuacji: odwołałam po 3 dniach, drogą mailową oraz listem
        poleconym, minęły 3 miesiące i dostaje rachunki z biura oraz
        szwajcarskiej firmy windykacyjnej. Odsetki lecą. Początkowo
        zamierzałam nie płacić, byłam nawet u prawnika, który stwierdził, że
        może lepiej zapłacić i mieć spokój, więc... dałam sobie z nim spokój
        i udałam się do rzecznkia praw konsumenta, który pewności nie ma, bo
        nie zna prawa szwajcarskiego, ale twierdzi, że można być spokojnym,
        że najprawdopodobniej skończy się tylko na wysyłaniu pism i
        straseniu odsetkami. Sama już nie wiem- płacić-nie płacić?? W
        związku z tym proszę o jakąś informację, czy u kogoś z was skończyło
        się to czymś poważniejszym niż rachunkami z windykacji? Czy komuś
        może firma wytoczyła sprawę? Mam zwyczajnie cichą nadzieję, że to
        umrze śmiercią naturalną...pozdrawiam wszystkich marzących o
        pięknych, bezstresowych wakacjach:/
        • Gość: mikela Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.10, 14:44
          Ja też odwołałam rezerwację praktycznie na drugi dzień - i to pół roku przed
          terminem wyjazdu - pisałam maile, dzwoniłam, tłumaczyłam, wysłałam nawet pismo,
          w którym powoływałam się na klauzule niedozwolone w umowie. W piśmie wyraziłam
          się jasno - nie zapłacę im żadnej kary (150 euro). Ale to na nic, i tak wysłali
          do mnie 2 pisma z ponagleniem zapłaty wraz z odsetkami, straszyli firmą
          windykacyjną - oczywiście nie zapłaciłam.
          Skontaktowałam się z rzecznikiem konsumentów, który utwierdził mnie w
          przekonaniu, że w tej sytuacji prawo jest po mojej stronie i zapewne nikt do
          sądu mnie pozywał nie będzie, bo z góry wiadomo, że przegra.
          Potem dostałam trzecie pismo, tym razem po niemiecku, z rzekomej firmy
          windykacyjnej pod nazwą Holiday Home, i zachciało mi się śmiać (chociaż
          przyznam, że na początku nie było mi do śmiechu i kosztowało mnie to sporo
          nerwów). Prawda jest taka, że nic mi nie mogą zrobić, bo działają wbrew prawu, i
          sami doskonale o tym wiedzą. Ale straszą pismami, licząc na to, że ludzie
          zapłacą jakieś chore kwoty za odwołanie rezerwacji, w sytuacji, gdy oni sami nie
          ponieśli żadnych strat.
          Na żadne z trzech pism nie odpowiedziałam, nie kontaktowałam się więcej z nimi,
          i na tym się sprawa zakończyła. Nie dajcie się zastraszyć.
        • Gość: Morellka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.10, 00:16
          Tak jak napisałam niczego im nie zapłaciłam. Nie sądzę aby ktoś
          wytoczył sprawę. Po pierwsze umowa zawarta poza biurem, zapewne
          strony nie były przez Ciebie oparafowane po drugie masz prawo od tej
          umowy odstąpić nawet jeśli oni mówią , że tak nie jest. A kwota kary
          była wygórowna w stosunku do ewentualnych kosztów jakie firma
          holiday home mogła ponieść w związku z twoją rezygnacją. Z drugiej
          strony każdy mógł taki papierek za ciebie wypełnić i wysłać faksem z
          czystej złośliwości.A w ogóle to skąd firma windykacyjna ma twoje
          dane?
          Nie dajmy się zastraszyć. Ja napisałam list w języku polskim. I tak
          jak napisałam zła byłam przede wszystkim dlatego, że Wrocławianki
          sprawiały wrażenie jakby im rozum odjęło. I dlatego udałam się do
          prawnika, który się uśmiał z ich umowy.
          Nic się nie martw, walcz o swoje.
      • Gość: Morellka Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.10, 00:02
        Witam !!!

        Dla wszystkich zainteresowanych od ostatniego mojego listu skończyło
        się straszenie mnie ogromnymi karami i firmą windykacyjną. Nie
        zapłaciłam więc ani jednego euro kary.
        Czasami tak jest, że trzeba zmienić plany i nikt nie może nas za to
        karać takim kwotami.A przede wszystkim nikt w Polsce nie chciał z
        nami rozmawiać. Panie we Wrocławiu przyjmują tylko zamówienie, a jak
        prosiłam o pomoc jak rozwiązać ten problem to Pani się zaśmiała i
        powiedziała, że nie można zrezygnować z wakacji. ????
        Pozdrawiam wszystkich i życzę udanych wakacji.
    • Gość: Lidziunia Re: holiday-home IP: 83.238.98.* 06.05.10, 14:27
      Witam.. ja dwa lata temu byłam ze znajomymi w Chorwacji z tego własnie biura
      podróży. Wszystko było dokładnie tak jak w opisie aprtamentu a nawet i
      lepiej..naprawde komfort mnie bardzo miło zaskoczył. Wszystko zostało nam bardzo
      dobrze wytłumaczone łącznie z dokładnym opisem jak dojechać do apartamentu. Nie
      miałam najmniejszych problemów z tym biurem więc osobiście mogę je polecić. W
      tym roku również zamierzam sie wybrać do Chorwacji za pośrednictwem tego biura.
      Ogólnie może jest tak, że jak wykupisz pobyt i pojedziesz to jest a jak chcesz
      zrezygnować to już tak pieknie nie jest. Nie wiem.. ale jak się zdecydujesz i
      pojedziesz to napewno nie będziesz żałować. Pozdrawiam
      • Gość: zara Re: holiday-home IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.10, 16:22
        Tutaj ja bym polemizowała. Ja właśnie wróciłam z wakacji w Chorwacji, organizowanych właśnie przez HH i jestem ogromnie, naprawdę ogromnie zażenowana. Nie dosyć, że kazali nam zapłacić za pobyt naszego 10-cio miesięcznego dziecka, ponieważ wymaga on podobno dodatkowej dostawki (nie wzięli pod uwagę tego, że będziemy mieć swoje łóżeczko), to we wcale nie tanim apartamencie warunki były skandaliczne!! Na pierwszy rzut oka, wszystko czyste i zadbane, po paru dniach z boazerii NA SUFICIE (w dodatku na poddaszu, które jest non stop nagrzany od dachu i nawet klima nic nie daje!!) zaczęły wyłazić przeróżne robale, od najmniejszych mrówek (te akurat mogły wejść z zewnątrz) do robala wielkości ok 7-10 cm, wyglądającym jak zmutowana stonoga, czarnego, owłosionego z równie długaśnymi czułkami!!! Nie wspominając już o tym, że w tym suficie był pewien tajemniczy właz, w którym podejrzewam zalęgły się szerszenie albo coś co podobnie brzmi, wiec mieliśmy od rana do wieczora koncert bzyczenia. Tragedia!!!!! Oczywiście również wysłali mi zdjęcia z innego apartamentu w tym samym budynku, a poprosiłam dokładne o zdjęcia tego, w którym mieliśmy mieszkać. Zdjęcia zrobione były tak, żeby nie pokazywać tej obrzydliwej starej boazerii na suficie, musieli się bardzo starać, bo jest spadzisty. Nawet nie chce mi się wspominać o szczegółach typu łóżko na dwie osoby owszem było szerokie, ale przy moim 175 cm ledwo zmieściłam się na długość:) Roletki antywłamaniowe z rolką do zwijania zamontowaną w środku, rolka zabudowana była jakąś dyktą, stamtąd również wyłaziły robale. Jedyne co się zgadzało to widok z balkony na morze. Nigdy więcej!!
    • Gość: ilonka Re: holiday-home IP: *.adsl.inetia.pl 22.06.10, 20:51
      Witam Rok temu pisałam tu o wrazeniach z Holiday Home Mi sie udało W
      tym roku tez juz zarezerwowałam i zapłaciłam całosc Nie chce
      zapeszac ale mam nadzieje ze bedzie tak jak rok temu Duzo złego tu
      wyczytałam i z drzacym sercem jechałam ale na szczescie było ok Za
      miesiac wyjezdzam .Jak ktos chce zapytac o zeszły urlop to moje gg
      5771615 -zazwyczaj niewidoczny status .Nie jestem pracownikiem biura
      i w tym roku tez sie denerwuje czy wszystko brzebiegnie bez
      problemów bo jade z dziecmi Pozdrawiam
      • Gość: Lu-iza Re: holiday-home IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.07.10, 11:00
        Ja dwa lata temu spędzłam urlop z tym biurem,we Włoszech/ Rosolina
        Mare/ i byłam bardzo zadowolna.Domek ładny,dobrze wyposażony,200 m
        od morza,plaża zadbana z leżakami, parasolkami okolica
        spokojna,możliwość wypożyczenia rowerów,sklepiki,kawiarenki,blisko
        do dużego marketu/ gdzie bardziej opłaca się robić zakupy/ po
        drodze stragany z owocami( pyszne arbuzy) i owocami morza. Obsługa
        na miejscu sprawna,naczekaliśmy się tylko na klucze bo akurat
        dojechaliśmy na miejsce w czasie siesty :)) W tym roku wybieram się
        również w to samo miejsce z HH. Wenecja,Werona,Padwa,Chiogga, dalej
        jezioro Garda,cudowna pogoda. Na prawdę warto pojechać nie są to
        hotele 5-cio gwazdkowe ale nie są to też domki, które znamy z naszej
        rodzimej ziemi,standard taki jak na zdjęciach wszystkie podobnie
        urządzone.Polecam.
    • Gość: Iwo Re: holiday-home IP: *.45-85-b.business.telecomitalia.it 22.08.11, 22:51
      Tak właśnie jesteśmy na wczasach z tą firmą. Zdecydowanie ODRADZAM. Stan faktyczny zupełnie nie zgadzał się z pięknymi fotografiami i opisami na zdjęciach. A kiedy ze względu na brak basenu (był ale długa droga czekałaby każdego amatora kąpieli, co z małymi dziećmi proste nie jest) - a na zdjęach wyglądał bardzo ładnie tuż przy pokojach - interweniowaliśmy w zasadzie pani z numeru podanego jako kontaktowy odrzekła, że nic nie wie i w zasadzie nic nie może zrobić. Pomimo naszych próśb o zmianę pokoju, nic się nie udało zrobić. Odpisano nam mailem, że zdjęcia są przykładowe - szkoda że nie zdjęcia z Jamajki, bo byłyby jeszcze ładniejsze.

      RAdzę się dobrze zastanowić i wybrać biuro podróży, lub rezerwować samemu bezpośrednio - ryzyko pomyłki - takie samo.
    • Gość: Małgosia Re: holiday-home IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 22.09.12, 15:15
      Zarezerwowałem domek nad Balatonem na stronie internetowej H H na tydzień. Nie dostałem od biura potwierdzenia rezerwacji.Termin wyjazdu był za tydzień więc zgłosiłem się do innego biura.Po trzech dniach zadzwoniła pani z Wrocławia i oswiadczyła że jeżeli rezygnuje z wyjazdu obciąży mnie kosztami 90% to jest 2300.00 zł Teraz przysyłają wezwania i straszą firmą windykacyjną a na dobrą sprawe to nie mam z nimi żadnej umowy. Tak że stanowczo odradzam moim zdaniem nie jest to firma posiadająca etyke zawodową.
    • Gość: Krzysiek Re: holiday-home IP: *.elpos.net 05.02.13, 18:15
      Właśnie wróciliśmy z Żoną z rejsu po Nilu (25.01-01.02.2013) z biurem Net Holiday podróż była SUPER!!! Bezpieczna i ciekawa. Statek **** obsługa ciągle dogadzająca, przewodnik ( AHMED EL FISHAWY ) zawsze do dyspozycji. Opowiadał z pasją i dużą wiedzą o wszystkich zabytkach i terenie na którym właśnie się znajdowaliśmy. Wyżywienie pyszne, wszystko robione na statku. W czasie pobytu jedna dziewczyna miała urodziny, Ahmed załatwił tort i szew kuchni wraz z kelnerami w rytm tworzonej przez bębenki i tamburyno muzyki, wnieśli ze śpiewem i życzeniami urodzinowy prezent. Wylot mieliśmy ok. 23. Doba kończyła się o 12, a biuro zafundowało nam pokój w Hurghadzie hotelu **z All Inclusive i mogliśmy wykąpać się w morzu. POLECAM BIURO NET HOLIDAY
    • lewa_piers Re: holiday-home 07.02.13, 16:22
      Główną wadą HH jest to, że pośredniczą w sprzedaży pobytów w pokojach, które są w dyspozycji jakiejś agencji, która poprzez jakiegoś przedstawiciela udostępnia je pośrednikowi i tak trafia to do HH.
      Krótko mówiąc HH nie ma pojęcia co sprzedaje.
    • Gość: krzysiekli Re: holiday-home IP: *.int.pl 08.02.13, 20:46
      Właśnie wróciliśmy z Żoną z rejsu po Nilu (25.01-01.02.2013) z biurem Net Holiday podróż była SUPER!!! Bezpieczna i ciekawa. Statek **** obsługa ciągle dogadzająca, przewodnik ( AHMED EL FISHAWY ) zawsze do dyspozycji. Opowiadał z pasją i dużą wiedzą o wszystkich zabytkach i terenie na którym właśnie się znajdowaliśmy. Wyżywienie pyszne, wszystko robione na statku. W czasie pobytu jedna dziewczyna miała urodziny, Ahmed załatwił tort i szew kuchni wraz z kelnerami w rytm tworzonej przez bębenki i tamburyno muzyki, wnieśli ze śpiewem i życzeniami urodzinowy prezent. Wylot mieliśmy ok. 23. Doba kończyła się o 12, a biuro zafundowało nam pokój w Hurghadzie hotelu **z All Inclusive i mogliśmy wykąpać się w morzu. POLECAM BIURO NET HOLIDAY
    • monin76 Re: holiday-home 28.09.15, 10:12
      Odświeżam wątek. Czy ktoś tu jeszcze zagląda? mam z nimi problem, oczywiście z odwołaną rezerwacją. Jak na dzień dzisiejszy wyglądają Wasze sprawy z HH?
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka