Dodaj do ulubionych

co wybrać

11.07.14, 17:26
mamy doradźcie co wybrac :
quinny zapp xtra
czy
espiro magic 4
?
maluch ma rok waży 10 kg
chcę lekką spacerówkę nie parasolkę
do 600zł
Obserwuj wątek
    • monika_kas Re: co wybrać 11.07.14, 17:34
      Lekką to znaczy do ilu kg może ważyć?

Zobacz joie litetrax jeszcze.

Z dwóch zaproponowanych przez Ciebie to zdecydowanie quinny.

Napisz na czym Ci zależy w wózku to może coś więcej zobaczymy.
      • patryska211 Re: co wybrać 11.07.14, 17:40
        lekka czyli do 9 kg.
        Szukam wózka idealnego wink
        zgrabny,fajnie wyglądający,wygodny żeby mi się bobas pupą nie zsuwał jak w nico plusie,którego sprzedalam.
        z dobrą amortyzacją ,mały po złożeniu.
        • patryska211 Re: co wybrać 11.07.14, 17:41
          nie znam się zbytnio na wózkach dlatego zdaję się na Wasze opinie.
        • patryska211 Re: co wybrać 11.07.14, 19:14

> lekka czyli do 9 kg.
          > Szukam wózka idealnego wink
          > zgrabny,fajnie wyglądający,wygodny żeby mi się bobas pupą nie zsuwał jak w nico
          > plusie,którego sprzedalam.
          > z dobrą amortyzacją ,mały po złożeniu.
        • monika_kas Re: co wybrać 11.07.14, 19:22
          Nie ma wózka idealnego. Albo zrezygnujesz z niektórych rzeczy albo podniesiesz swój próg cenowy... A najlepiej i jedno i drugie.

Dobra rada - graco sobie odpuść. Nie warto. Wózki typu zapp czy espiro nie mają amortyzacji.
        • ela.dzi Re: co wybrać 11.07.14, 22:39
          Joie Litetrax będzie dobrym rozwiązaniem dla niesiedzącego dziecka za małe pieniądze.
          • patryska211 Re: co wybrać 12.07.14, 09:27
            mój maluch siedzi a nawet biega smile ma 13 m. smile
            • ela.dzi Re: co wybrać 12.07.14, 10:16
              Tym bardziej zobacz ten wózek.
    • patryska211 Re: co wybrać 11.07.14, 17:42
      patrzyłam jeszcze na graco evo bo znalazłam ciekawą ofertę uzyw.za 570 zł ale podobno one trzeszczą?
      • afroddytta Re: co wybrać 11.07.14, 18:38