Dodaj do ulubionych

DEPO PROVERA???

29.10.08, 10:31
Wczoraj byłam pierwszy raz na kontroli u gina po porodzie. Jeśli chodzi o antykoncepcję to przepisał mi depo proverę (zastrzyk na 3 miesiące) dodam że karmie piersią a w ciąży miałam cholestazę ciężarnych i teraz nie mogę przyjmować żadnych środków zawierających estrogen. Po powrocie do domu zaczęłam czytać na temat wspomnianej depo provery i trochę się przeraziłam możliwymi skutkami ubocznymi. W związku z tym mam pytanie, czy któraś z Was już to brała, jeśli tak to czy wystąpiły jakieś "powikłania" Z góry dzięki za odpowiedź POzdrawiam
Obserwuj wątek
    • doral2 Re: DEPO PROVERA??? 29.10.08, 12:56
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15080&w=42329993
      zalecam korzystanie z wyszukiwarki...
    • fabiankaa Re: DEPO PROVERA??? 29.10.08, 12:56
      Zastanow sie dobrze nad tym zastrzykiem. Ja w zyciu nie
      zdecydowalabym sie na taki sposob antykoncepcji.
      tu masz caly watek
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15080&w=42329993
      nigdy w zyciu.
      • kr_ka_11 Re: DEPO PROVERA??? 29.10.08, 13:45
        zmien lekarza, tyle na temat.
    • keja34 ja bralam 08.11.08, 20:57
      i wszytsko bylo ok tylko rzeczywiscie apetyt mialam wiekszy.Teraz
      mam Mirene i waga spadla. Mimo wszystko jako karmiaca(juz byla)
      mysle,ze byl to dobry pomysl. Minus tylko taki,ze jak Twoj organizm
      nie zaakceptuje to sie meczysz przez 3 mce
    • hala-86 Re: DEPO PROVERA??? 17.11.08, 13:06
      ja brałam depo-provere nie raz. mysle ze to zalezy od osoby. nie przytyłam tlyko
      schudłam, czułam się dobrze, libido nie spadło, okresu nie miałąm przez cale 3
      miesiace a to moim zdaniem atut, nie trzeba codziennie pamietac o tabletce,
      progesteron jest mniej toksyczny. Jezeli czulabys sie zle wystarczy ze pojdziesz
      do swojego ginekologa i przepisze ci dawke hormonu dla wyrowniania stężeń. ja
      czułam sie kiepsko po tabletkach, a po zastrzyku czulam sie swietnie. fakt tylko
      ze dlugo sie wraca do plodnosci bo po serii tych zastrzykow (bo nawet pol roku
      do roku) mysle ze takie opinie czesto wyplywaja z nieznajomosci tego srodka (raz
      moja ginekolog byla na niespodziewanym zwolnieniu i poszlam do innego ginekologa
      po kolejny zastrzyk to pani i owszem bez zadnego problemu go przepisala tylko
      poprosila czy moge dac jej ulotke od niego bo nigdy nie czytala uncertain no smiech na
      sali)ale fakt dla kazdego inne hormony sa dobre, ja zle sie czulam po
      estrogenie, inni zle sie czuja po progesteronie. Niie daj sie wpedzic w panike,
      przeciez jestes pod opieka lekarza i zawsze mozesz do niego isc jak cos bedzie
      nie tak. A po za tym w ulotkach tabletek tez jest mega dluga lista skutkow
      nieporzadanych. Hormony zawsze beda jakas ingerencja w ogranizm
    • olka981 Re: DEPO PROVERA??? 27.11.08, 01:54
      ja tez bralam provera ale w tabletkach ten sam hormon tez sie
      naczytalam ale bylam zmusza wziasc ze wzgledow zdrowotnych i czulam
      sie dobrze
      • fabiankaa Re: DEPO PROVERA??? 27.11.08, 12:33
        Provera - tabletki, a depo-provera - zastrzyk to kompletnie inne
        srodki !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • olka981 Re: DEPO PROVERA??? 08.12.08, 13:37
      inaczej podawany ale skladnik ten sam
      • fabiankaa Re: DEPO PROVERA??? 08.12.08, 14:46
        ALE PROVERA jest lekiem, a DEPO-POVERA srodkiem antykoncepcyjnym !!!!
        • maxdata26 Re: DEPO PROVERA??? 09.12.08, 13:55
          Jezu a ja wzięłam 3 te zastrzyki!!!!! Za trzecią dawką się zaczęło
          po ok 2 tygodniach. Na szczęście wczoraj powinnam wziąć 4 zastrzyk,
          ale nic nie wzięłam. Lekarz mi przepisał Azalię, ale chyba
          zrezygnuję i poczekam na miesiączkę, którą ostatnio miałam przed
          ciążą, a Asia ma 11 m-cy teraz. Lepiej psychicznie się czuję, a już
          myślałam, że jestem jakaś nienormalna. A to po tym świństwie!!!!!!
          Życzę sobie powodzenia w najbliższych miesiącach. Może się
          ureguluję....... Teraz szukam informacji o tej Azalii, ale to jakaś
          nowość. Boję się to brać. Chyba zostanę przy gumach.
    • wierzba-13 ja miałam :-((((( 14.12.08, 23:31
      Ja mialam ten zastrzyk jakieś 8 lat temu jako 23 letnia panna nigdy
      nie rodząca dzieci. Zabardzo nie mialam pijęcia o środkach
      antykoncepcyjnych wiec poszłam do lekarza. On mi polecił i przepisał
      właśnie ten zastrzyk, motywujac ze jest super i nie muszę pamietać o
      codziennym braniu tabletek. Zdecydowałam się bo postanowilam z moim
      partnerem rozpocząć regularny sex. Po zaaplikowaniu cierpiałam przez
      3 miesiące i zamiast regularnego sexu był prawie całkowity brak
      sexu. A oto skutki:
      - mdłości,
      - senność,
      - libido chyba poniżej 0
      - denerwowały mnie ciągłe plamienia, prawie jakbym przez 3 mies
      miala okres, czułam wielki dyskomfort.

      Po 4 miesiącach poszłam do innego lekarza, który powiedział, ze ten
      zastrzyk nie powinno sie podawać kobietom młodym, które jeszcze nie
      rodziły ponieważ jest za silny i te objawy co ja miałm są normalne w
      moim przypadku.
      Moja koleżanka po urodzeniu pierwszego dziecka też go wzięła i sie
      meczyla podobnie jak ja.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka