Gość: regulgator IP: *.fornet.waw.pl 21.06.04, 18:26 dla dobra społecznego cały wolny rynek powinien być centralnie regulowany - to najlepsze co może być. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: rybcia Re: Za ile książka IP: *.w3cache.pl / *.pl 21.06.04, 18:58 O tym, że książki są stanowczo za drogie jak na kieszenie biednych obywateli, nie trzeba nawet mówić. Ale ważniejsza dla mnie jest inna kwestia. Mam na myśli nierówny dostęp mieszkańców naszego kraju do jakiejkolwiek twórczości literackiej. Sama pochodzę z małego miasteczka, gdzie na nowość w bibliotece gminnej trzeba było czekać około... 2 lat. Obecnie studiuję w stolicy i tylko dlatego mogę być w miarę na bieżąco ze współczesną kulturą literacką. Niestety, z ubolewaniem stwierdzam, iż rzeczywiście najwięcej książek widuję w hipermarketach. I, szczerze powiedziawszy, mało mi się to podoba. Książka znacznie traci na wartości, gdy jest traktowana jako towar, na równi ze śledzikiem w sosie własnym i pampersami. I pomyśleć, że kiedyś była rozrywką wyższych sfer... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Mufti Wachocka Co to za snobistyczna gadka-szmatka? IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 21.06.04, 23:13 Książka nie traci na wartości leżąc między śledzikiem a pampersami. O wartości książki świadczy tekst znajdujący się między jej okładkami oraz efekt, jaki wyiera on na czytelnikach. Nie bardzo też rozumiem, ostatnie zdanie. Czy fakt, że ksiązka nie jest już "rozrywką wyższych sfer" to powód do załamywania rąk? Chodzi może o to, że trudniej uchodzić dziś za przedstawiciela "wyższych sfer", przechadzając się z ksiażką pod pachą? :D Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jelon Re: Za ile książka IP: 212.244.72.* 21.06.04, 23:44 Co to za dyrdymały? Jeżeli mnie interesuje kupno książki, to chcę żeby ona była jak najtańsza. Pomysły z socjalizmu rodem. Odpowiedz Link Zgłoś