Dodaj do ulubionych

Jakość oriflame

14.02.05, 16:57
Bardzo mnie ostatnio rozczarowały zmiany opakowań w oriflame, ponieważ w raz
ze zmianą opakowań inna jest jakość. Brakuje mi np. kremu nawilżająco
koloryzującego z Vision. Czy nie da sie z tym nic zrobić. Dlaczego tak wiele
dobrych produktow zlikwidowali. Moje klientki są zawiedzione że nie ma ich
ulubionych kremow, kolorow, itd.
Obserwuj wątek
    • 1szylider Re: Jakość oriflame 13.03.05, 19:47

      Witam!

      O tym problemie dyskutujemy w saloniku albicilli:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=19026&w=20556794
      I skąd ten przesąd, że firmie zależy na obniżaniu jakości swoich produktów?

      Przecież swiat idzie z postepem, zmienia moda, estetyka, konkurencja nie śpi...

      Pozatem wrasta wiedza, doswiadczenie i mozliwości technologiczne Oriflame.

      Postep jest baaaardzo duży w ciagu roku aż prawie 200 nowości...



      Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
      Pozdrawiam i zapraszam!
      gg 172 85 85
      • chicarica Re: Jakość oriflame 13.03.05, 20:12
        Prawdę mówiąc, ja też jestem ostatnio trochę rozczarowana. Wydaje mi się, że
        dawniej produkty Ori były lepszej jakości, może to tylko wrażenie z powodu
        porównania do kosmetycznej nędzy połowy lat 90 (bo przecież dopiero od tamtej
        pory można było mówić o jakimkolwiek rynku kosmetyków w PL), może moje wyższe
        wymagania, a może jakość faktycznie się obniżyła. Coraz częściej niestety
        jestem niezadowolona z jakości tych kosmetyków.
        I żeby nie było że jestem stronnicza, to zapisałam się właśnie do Ori i jestem
        zadowolona z ostatnio zakupionego tuszu Giordani. Natomiast ogólnie rzecz
        biorąc, ani jakość tych kosmetyków ani oferta firmy nie powala mnie na kolana.
        • 1szylider Re: Jakość oriflame 13.03.05, 20:46
          Witam!

          Gratuluje wspanialego wyboru!

          Przypominam naszą dyskusję sprzed paru tygodni, że ważny jest dobór kosmetyku
          do osoby.

          Gdy jest wadliwy, to masz prawa byc zadowolona.

          Pozatem zauważ iz z wiekiem zaczynasz być coraz bardziej wymagająca, Twoja
          skóra potrzebuje coraz więcej.

          Ale skoro choć jeden produkt sprawia Tobie satysfakcję to już jest nieźle, bo z
          czasem w miare bardziej wnikliwego poznawania oferty i zastosowania
          poszczególnych produktów, będzie ich coraz więcej aż uzbierasz najlepszą dla
          Ciebie kolekcję...

          Tylko jeszcze raz proszę nie doświadczaj na sobie calego katalogu lecz
          posluchaj naszej kosmetyczki, bo dla Ciebie jest zaprojektowanych tylko część
          kosmetyków Oriflame, więc tę resztę zostaw dla innychsmile))


          Kiedy wstąpiłaś do Klubu i jakie masz pierwsze 3 cyfry numeru?

          PS Swoja droga to bardzo mi schlebia ta perwersja, że konsultantka Oriflame
          jest Adminem forum Avonusmile))

          Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
          Pozdrawiam i zapraszam!
          gg 172 85 85
          • chicarica Re: Jakość oriflame 13.03.05, 21:11
            Nie ciesz się, szylider, tak naprawdę to zapisałam się tylko dlatego żeby
            zgarnąć parę gadżetów za darmo i kupić sobie taniej parę droższych kosmetyków.
            Za 1 zł to się opłaca. Wątpię, bym została wyznawczynią Waszej religii albo
            zaczęła handlować kremikami, nie ten charakter po prostu.
            Moje pierwsze numery to 936 (jeśli chodzi o te, co się nimi mam logować na
            stronie Ori). Wstąpiłam w czwartek bodajże (w każdym razie w czwartek miałam
            telefon że już jestem zapisana i mogę się logować).
            • 1szylider Re: Jakość oriflame 13.03.05, 21:44
              chicarica napisała:

              > Nie ciesz się, szylider, tak naprawdę to zapisałam się tylko dlatego żeby
              > zgarnąć parę gadżetów za darmo i kupić sobie taniej parę droższych
              kosmetyków.
              > Za 1 zł to się opłaca. Wątpię, bym została wyznawczynią Waszej religii albo
              > zaczęła handlować kremikami, nie ten charakter po prostu.
              +++Ale przez to stałabys się moja konkurentkasmile))
              A religia to dobra rzecz byle nie w nadmiarze, jak powiedział kiedys falszywy
              ksiądz w pewnej komedii

              > Moje pierwsze numery to 936 (jeśli chodzi o te, co się nimi mam logować na
              > stronie Ori). Wstąpiłam w czwartek bodajże (w każdym razie w czwartek miałam
              > telefon że już jestem zapisana i mogę się logować).
              Własnie przed chwila zarejestrowałem 9386, co oznacza, że przybyło nas juz
              ponad 18 tys, a jeszcze nie 2 tygodni, więc potwierdza sie mój szacunek na ca
              40-50tys nowych.
            • 1szylider Re: Jakość oriflame 13.03.05, 22:54
              chicarica napisała:

              > Nie ciesz się, szylider, tak naprawdę to zapisałam się tylko dlatego żeby
              > zgarnąć parę gadżetów za darmo i kupić sobie taniej parę droższych
              kosmetyków.
              > Za 1 zł to się opłaca. Wątpię, bym została wyznawczynią Waszej religii albo
              > zaczęła handlować kremikami, nie ten charakter po prostu.

              ++++Wiesz, co? To dośc szokujące wyznanie jak na Admina forum o kosmetycznym
              DS...
              sad
                • 1szylider Re: Jakość oriflame 14.03.05, 10:36
                  chicarica napisała:

                  > Dlaczego? Ja od zawsze miałam takie podejście, z czym się nie kryłam. To że
                  > lubię kosmetyki Avonu, nie oznacza od razu, że muszę je sprzedawać.

                  Witam!

                  Oczywiście wcale nie mówię, że masz być najlepszym sprzedawacą na swoim, ale
                  wydaje mi że okazywanie przez Ciebie pogardy sprzedawcom nie jest na miejscu,
                  własnie dlatego, że jesteś Adminem tego forum, wiec niejako osoba związana ze
                  sprzedażą.

                  Pozatem sprzedaż to nie jest zajęcie jakieś złe, bo w mysl starego powiedzenia:
                  powiedz mi kim jesteś a powiem Ci co sprzedajesz.

                  A to czy chcesz sprzedawać Avon lub Oriflame to jest oczywiście tylko Twoja
                  sprawa...



                  Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                  Pozdrawiam i zapraszam!
                  gg 172 85 85
                  • chicarica Re: Jakość oriflame 14.03.05, 11:13
                    Ani Avon, ani Oriflame. Ja sprzedaję - powiedzmy - wiedzę, a skoro ktoś mi za
                    to płaci, i to nieźle, to znaczy że jestem dobra w tym co robię. Przynajmniej
                    mam pewność, że towar doskonałej jakości wink
                    • 1szylider Re: Jakość oriflame 14.03.05, 12:03
                      Witam!

                      Tu tez masz towar doskonałej jakości.

                      Ponadto to, co jest dobre dla Ciebie będzie dobre równiez dla innych, bo wielu
                      będzie miało potzreby podobne do Twoichsmile))

                      Sprzedajesz usługi: dydaktyczne lub tłumaczenia jesli i takie robisz...

                      Własciwie zawsze sprzedajemy wiedzę, usługi i doświadczenie, zas konkretny
                      produkt jest tylko fantem, medium służacym do przekazywania tychżesmile))

                      Zauważ, że przy sprzedazy swoich usług masz wszelkie elementy handlu: baza
                      potencjalnych klientów, wysłanie oferty czyli akwizycja, zbadanie potrzeb
                      klienta, dostosowanie oferty do klienta, negocjacje cenowe, serwis
                      posprzedaznysmile))



                      Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                      Pozdrawiam i zapraszam!
                      gg 172 85 85
                      • chicarica Re: Jakość oriflame 14.03.05, 12:20
                        Co do Oriflame i Avonu, zbyt często niestety mam wątpliwości co do jakości (lub
                        też stosunku cena/ jakość) by móc z pełnym przekonaniem sprzedawać te
                        kosmetyki. Poza tym ten sam czas poświęcony innej działalności przynosi mi o
                        wiele większe zyski i satysfakcję.
                        • 1szylider Re: Jakość oriflame 14.03.05, 12:43
                          chicarica napisała:

                          > Co do Oriflame i Avonu, zbyt często niestety mam wątpliwości co do jakości
                          (lub
                          >
                          > też stosunku cena/ jakość) by móc z pełnym przekonaniem sprzedawać te
                          > kosmetyki.

                          +++A kupujesz bez przekonania?

                          Poza tym ten sam czas poświęcony innej działalności przynosi mi o
                          > wiele większe zyski i satysfakcję.
                          +++Do tego zawsze masz prawo: tak robić i tak uważać, nawet wbrew opinii
                          innych...
                          Ciekawi mnie jednak Twoja motywacja do aktywności na forum, nie tylko Twoim
                          własnym, bo nasuwa mi sie opinia o niespójności w Twoim zachowaniusmile))
                          • chicarica Re: Jakość oriflame 14.03.05, 12:57
                            Kupuję tylko i wyłącznie wybrane produkty, o których wiem że są dobre. Czasami
                            skuszę się na jakąś nowość i wtedy albo jestem rozczarowana, albo zadowolona.
                            Nie uważam jednak, by żadna z tych firm była na tyle dobra, by zacząć ją
                            sprzedawać.
                            A aktywność na forum to czysta zabawa. Jest kilka miejsc w internecie, gdzie
                            jestem aktywna, ale żadnej z tych rzeczy nie traktuję śmiertelnie poważnie.
                            • 1szylider Re: Jakość oriflame 14.03.05, 13:16
                              chicarica napisała:

                              > Kupuję tylko i wyłącznie wybrane produkty, o których wiem że są dobre.
                              Czasami
                              > skuszę się na jakąś nowość i wtedy albo jestem rozczarowana, albo zadowolona.
                              +++To jest oczywiste!

                              > Nie uważam jednak, by żadna z tych firm była na tyle dobra, by zacząć ją
                              > sprzedawać.
                              +++Rozumiem, że obie są dobre żeby kupować, ale żadna aby sprzedawać?
                              smile))

                              > A aktywność na forum to czysta zabawa. Jest kilka miejsc w internecie, gdzie
                              > jestem aktywna, ale żadnej z tych rzeczy nie traktuję śmiertelnie poważnie.
                              +++Śmiertelnie? Uderzasz aż w tony ostateczne? Chyba żadna firma nie jest warta
                              aby za nia umierać. Ja to rezerwuję dla wyższych wartości niż biznesowesmile))
                              • chicarica Re: Jakość oriflame 14.03.05, 13:38
                                Obie są na tyle dobre, żeby kupić sobie raz na miesiąc parę drobiazgów. Nie są
                                natomiast na tyle dobre, by ryzykować utratę dobrego imienia wśród znajomych i
                                ludzi, z którymi mam kontakt w pracy. Po prostu - nie ta liga.
                                • 1szylider Re: Jakość oriflame 14.03.05, 14:00
                                  Witam!

                                  W jaki sposób miałabyś utracić dobre imię?

                                  Czy miałaś już takie doświadczenia oferując komuś Avon?

                                  Prosze o pełna odpowiedź, bo znowu jakiś kłamca i donosiciel wyśle to gdzieś
                                  ze stwierdzeniem iż działam na szkodesmile))


                                  Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                                  Pozdrawiam i zapraszam!
                                  gg 172 85 85
                                    • 1szylider Re: Jakość oriflame 14.03.05, 15:59
                                      chicarica napisała:

                                      > Nie, wiem natomiast jakie komentarze padają na temat osób które latają z
                                      > katalogami za ich plecami, i to niezależnie od tego, czy to A. czy O.

                                      Witam!

                                      Za plecami???????


                                      Katalog chyba pokazuje się z przodu, aby kazdy mógł go zobaczyć?

                                      Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                                      Pozdrawiam i zapraszam!
                                      gg 172 85 85
                                      • chicarica Re: Jakość oriflame 15.03.05, 11:43
                                        Jeden jedyny raz złapałeś mnie na błędzie stylistycznym, bo się spieszyłam i
                                        pisałam bez zastanowienia. Teraz ja ci wszystkie byki też będę wygarniać.
                                        A wracając do tematu, masz coś na odparcie mojej tezy?
                                        • 1szylider Re: Jakość oriflame 15.03.05, 15:47
                                          chicarica napisała:

                                          > Jeden jedyny raz złapałeś mnie na błędzie stylistycznym, bo się spieszyłam i
                                          > pisałam bez zastanowienia. Teraz ja ci wszystkie byki też będę wygarniać.
                                          > A wracając do tematu, masz coś na odparcie mojej tezy?

                                          Witam!

                                          Wcale nie widziałem w tym jakiegoś błedu, ale sformułowanie, którego nie
                                          zrozumiałem...

                                          Powtórz tezę, bo juz się zgubiłemsmile))


                                          Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                                          Pozdrawiam i zapraszam!
                                          gg 172 85 85
                                          • chicarica Re: Jakość oriflame 15.03.05, 16:09
                                            jak nie widziałeś błędu, to tym gorzej, bo nawet ja, która go popełniłam, widzę
                                            tu jak na dłoni błąd stylistyczny typu dangling reference (nie wiadomo do czego
                                            odnosi się "za plecami" - do pokazywania katalogu, czy do
                                            obgadywania "pokazywacza".

                                            A teza to: praca konsultanta nie jest, delikatnie mówiąc, zajęciem prestiżowym.
                                            • chicarica Re: Jakość oriflame 15.03.05, 16:15
                                              [dodam jeszcze, że sformułowania nie zrozumiałeś, bo był w nim błąd
                                              stylistyczny utrudniający zrozumienie. Dlatego swego czasu prowadziłam taką
                                              straszliwą wink batalię o byki z Robertem. Zasady interpunkcji, ortografii i
                                              stylistyki nie istnieją ot, tak sobie, żeby nam utrudnić życie - one są, bo
                                              pisanie zgodne z tymi zasadami ułatwia odbiorcy tekstu zrozumienie o co nam
                                              chodzi.]
                                              • 1szylider Re: Jakość oriflame 15.03.05, 16:54
                                                Witam!

                                                Ja tez jestem czuły na punkcie czytelności i zrozumialości przekazu, bledów
                                                komunikacji, kłamstw samego toru przesyłu informacji, ale też często grzeszę
                                                nonszalancją...

                                                Ale zmyj już popiól z głowy i nałóz cos bardziej kobiecego niż włosienicesmile))

                                                Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                                                Pozdrawiam i zapraszam!
                                                gg 172 85 85
                                            • 1szylider Re: Jakość oriflame 15.03.05, 16:58
                                              chicarica napisała:

                                              > jak nie widziałeś błędu, to tym gorzej, bo nawet ja, która go popełniłam,
                                              widzę
                                              >
                                              > tu jak na dłoni błąd stylistyczny typu dangling reference (nie wiadomo do
                                              czego
                                              >
                                              > odnosi się "za plecami" - do pokazywania katalogu, czy do
                                              > obgadywania "pokazywacza".

                                              +++ Tu własnie miałem rozterki i nie wiedziełaem jak odpowiedziećsmile))
                                              >
                                              > A teza to: praca konsultanta nie jest, delikatnie mówiąc, zajęciem
                                              prestiżowym.
                                              +++A dlaczego?
                                              I jak to możemy zmienić ten krzywdzący streotyp?

                                              Bo dobre i rzetelne konsultantki zasługują na szacunek taki sam jak rzetelni
                                              prawnicy, lekarze, lingwiści, dyrektorzy, nauczyciele, piłkarze, żeglarze itp...
                                              • chicarica Re: Jakość oriflame 17.03.05, 10:19
                                                Nie wiem, stereotyp chyba nie jest aż taki krzywdzący, bo faktycznie pełno
                                                wśród sprzedawców upierdliwców, którzy usiłują wciskać swój towar wszelkimi,
                                                nie zawsze inteligentnymi, sposobami.
                                                Mnie specjalnie zmiana tego stereotypu nie obchodzi, bo i nie mam w tym
                                                interesu.
                                                • 1szylider Re: Jakość oriflame 17.03.05, 11:11
                                                  chicarica napisała:

                                                  > Nie wiem, stereotyp chyba nie jest aż taki krzywdzący, bo faktycznie pełno
                                                  > wśród sprzedawców upierdliwców, którzy usiłują wciskać swój towar wszelkimi,
                                                  > nie zawsze inteligentnymi, sposobami.
                                                  > Mnie specjalnie zmiana tego stereotypu nie obchodzi, bo i nie mam w tym
                                                  > interesu.

                                                  Witam!

                                                  Przepływ głównej masy towarowej napewno nie przechodzi przez upierdliwców.

                                                  W biznesie, podobnie jak w nauce, polityce.. sukces odnoszą ci
                                                  inteligentniejsi...

                                                  Chcesz więcej,klinij tu:MLM, biznes po godzinach...
                                                  Pozdrawiam i zapraszam!
                                                  gg 172 85 85

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka