Dodaj do ulubionych

Praca jako programista.

26.04.12, 12:08
Witam.
Mam następujące pytanie czy epilepsja stanowi przeszkodę w znalezieniu/podjęciu pracy jako programista? Może są na tym forum osoby w podobnej sytuacji? Moja sytuacja przedstawia się następująco oprócz padaczki cierpię także na porażenie mózgowe, mam wadę serca. Na padaczkę leczę się ok. 7 lat, ataki pojawiają się dosyć często mimo że biorę leki (co najmniej 2 lub 3 razy w tygodniu). Czytałem dużo na temat jednakże większość osób wypowiada się, że pracuje raczej jako pracownicy fizyczni (do czego chyba ja się nie nadaje). Czy padaczka ma znaczenie przy staraniu się o pracę? Czy osoby chore są często dyskryminowane? Dodam, że jestem jeszcze studentem, ale chciałbym już teraz się czymś zająć.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Obserwuj wątek
    • k.wita Re: Praca jako programista. 26.04.12, 13:27
      Hej:)Jaki kierunek studiujesz?
      Moj maz jest grafikiem komputerowym, obracamy sie tez w srodowisku informatycznym. 100 % naszych znajomych, (w tym moj maz) maja wlasne firmy. I stad wiem, ze dobrzy PROGRAMISCI sa na wage zlota. Moj maz ma 2 sprawdzonych programistow, ktorzy mieszkaja w Polsce. Odleglosc w tym przypadku nie ma znaczenia. Wiec jakas praca na umowe-zlecenie, czy tam umowe o dzielo, jak najbardziej:)

<Dojrzałość polega między innymi na tym, że przestajemy czekać na cudzą akceptację naszego postępowania i odczuwać lęk przed czyimiś sądami>
    • ak-69 Re: Praca jako programista. 26.04.12, 13:51