Dodaj do ulubionych

Prośba o pomoc

06.02.13, 09:21
Witam jestem dyplomantką Politechniki Wrocławskiej, pracuje nad urządzeniem dla osób chorych na epilepsje. Istotnym punktem mojej pracy jest przeprowadzenie badań w postaci kwestionariuszy ankietowych wśród osób bezpośrednio zainteresowanych. Zwracam się z uprzejmą prośbą do osób zrzeszonych na forum o poświęceniu paru chwil i wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety, która w znacznym stopniu determinuje powstanie urządzenia. Z poważaniem K. Wasilewska
Obserwuj wątek
    • kasia.wasia Link do ankiety 06.02.13, 09:27

www.ankietka.pl/ankieta/106093/ankieta-dla-osob-chorych-na-epilepsje.html
    • ak-69 Re: Prośba o pomoc 06.02.13, 16:45
      Dziwne niektóre z tych pytań...

>9. Czy będąc w szpitalach zawsze dostawał(a) pan(i) poduszkę?

Myślałem, że poduszki są na każdym łóżku w szpitalu. Sensowniejsze byłoby pytanie , czy było coś podłożone pod głowę podczas ataku na ulicy. Tylko kto może powiedzieć o tym co się działo gdy był nieprzytomny?

>10. Czy kupił(a)by pan(i) urządzenie chroniące odcinek szyjny oraz głowę podczas napadu >padaczki?

Z takim urządzeniem chodziłoby się non-stop po ulicy?

>11. Proszę podać szacunkową kwotę jaką mógł(mogła)by pan(i) zapłacić za produkt >wymieniony w pytaniu

To jak próba zbadania czy jest sens np. wysyłania reklamy produktu po ustalonej wcześniej cenie do potencjalnego nabywcy. Czy nie byłoby pewne, że z miejsca będzie odrzucony ...

>12. Proszę ocenić przydatność zaproponowanego produktu

Przydatność można ocenić dopiero po wypróbowaniu urządzenia i to w okresie dłuższym niż kilka, kilkanaście, czy nawet kilkadziesiąt dni.

Nie powinno się w takich ankietach ponoć anonimowych pytać o dane czysto osobiste. Co za znaczenie ma tutaj moja płeć, wiek, wręcz czy mieszkam samotnie? O to ostatnie nie pytają mnie się nawet lekarze. Albo częstotliwość ataków. Liczy się przydatność urządzenia podczas konkretnego pojedynczego ataku, a nie czy jest ich 1 czy 10 miesięcznie.