Dodaj do ulubionych

Sun&Fun Holiday proszę o opinie.

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.01.08, 20:37
Bardzo proszę o opinie, bo bywają skrajne.
Obserwuj wątek
      • Gość: iris06-only Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.chello.pl 25.08.08, 13:44
        Wybrałem w tej firmie wycieczkę 2-osobową do Egiptu,błyskawicznie e-
        mailem otrzymałem do podpisania Umowę o udziale w imprezie oraz nr
        konta, na który natychmiast miałem wpłacić pieniadze, bo rezerwacja
        trwała do wieczora. Wpłaciłem pieniadze jak trzeba. Na drugi dzień
        otrzymałem od firmy Potwierdzenie rezerwacji wycieczki, w którym
        napisano że na 2 godz przed odlotem mam się zgłosić do
        przedstawiciela firmy na lotnisku. Na tym polegało całe załatwienie
        sprawy wyjazdu. Po 6 dniach otrzymałem informacje e-mailem, że
        uprzejmie jestem informowany, że Hotel do którego się
        wybierałem ,,Nie potwierdził się''. Zaproponowano mi inny hotel,
        który mi mocno nie odpowiadał. Byłem zdziwiony, bo przecież wszystko
        było dla mnie zarezerwowane!!! Zdenerwowany zadzwoniłem do firmy (
        22-658 38 06), gdzie nieuprzejma pani powiedziała, że to wszystko
        jest wina hotelu w Egipcie, który ,,Nie potwierdził się''. Byłem
        święcie przekonany,że płacąc pieniądze za wycieczkę przelewam
        pieniądze na hotel, który ,,Się potwierdził''. Miałem przecież
        zapewnienie o rezerwacji i podpisaną umowę z SUN & FUN. Firma SUN &
        FUN nie honoruje podpisanej przez siebie umowy w przypadku,gdy
        lawinowo przyjmują za dużo zleceń. Oni nie dbają o to, czy zgadza
        się ilość miejsc w hotelu z ilością podpisanych umów. W moim
        przypadku zaproponowano Gorszy hotel w tej samej cenie. Wielu
        klientów w tej sytuacji nie ma wyjścia. Termin urlopu,,zaklepany''.
        Rozmawiając ze znajomymi na ten temat dowiedziałem się, że oni
        również korzystali z usług tego buira,w ostatniej chwili okazało
        się, że wybrany przez nich hotel jest nieaktualny.Wylądowali w
        hotelu *** w tej samej cenie. Z mojej obserwacji firmy SUN & FUN
        wyciągam wniosek, że firma jest chorobliwie pozerna na pieniądze.Ma
        w nosie nasz cięzko wypracowany urlop. Arogancja pani przyjmujacej
        telefon w biurze tego dowodzi. Powinienem się cieszyć, jak
        powiedziała,że nie dowiedziałem sie o braku miejsc w hotelu w samym
        Egipcie. Ta firma toleruje takie rozwiązania.


        • Gość: Krysia Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.gprs.plus.pl 14.09.08, 16:32
          Biuro podróży jak każde inne - wpadki i niedociągnięcia się zdarzają. Zmiany
          hoteli nie są mi straszne, ale zatrudnianie miejscowych rezydentów to jest
          niestety niewybaczalna pomyłka.
          Byłam w Egipcie - w Tabie i sielską atmosferę psuł arogancki, bezczelny rezydent
          - Bilal. Gdyby nie fakt, iż w Tabie nie ma wielkiego wyboru organizatorow
          wycieczek fakultatywnych NIGDY nie zdecydowalibyśmy się na ich zakup u tego
          wstrętnego typa. Biura podróży powinni zatrudniać wykfalifikowanych rezydentów a
          nie najtańszą siłę roboczą ;-(
          • Gość: TIK TAK Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: 62.69.202.* 22.10.08, 23:38
            Słuchaj Krysia! Jak nie masz pojęcia, z kim masz do czynienia to nie obrażaj
            ludzi. Belal to nie "najtańsza siła robocza" ani nie miejscowy rezydent tylko
            facet,który od 6 czy 7 lat współpracuje z Polakami,prowadzi wycieczki i który
            doskonale orientuje się w tym co robi. Jest profesjonalny, punktualny i jak już
            coś załatwia to jest dopięte na ostatni guzik. Wybrać sobie każdy może,kogo
            chce. A poza tym, kretynko nie kupiłaś "tego wstrętnego typa" tylko
            wycieczkę.Jego nie można kupić!! Wpadł Ci w oko a Ty mu nie!! Pewnie dał Ci
            kosza i postanowiłaś go obsmarować!! A potem trudno się dziwić,że obcokrajowcy
            mają wyrobione zdanie o Polakach
            (nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu)i nie chcą z nimi pracować. Następnym
            razem jak będziesz chciała coś napisać to się najpierw dobrze zastanów!!
            • Gość: Gabi72 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.09.09, 21:19
              Słuchaj Tik Tak - jak tak sadzisz ze ten pan Belal jest taki PROFESJONALNY to
              dlaczego nie pożegnał sie z turystami na koniec wyjazdu z Elarii? gdzie ten
              profesjonalizm jak na dzien dobry rezydent obwieszcza nam ze ma ramadan i ze on
              posci , no a ja w piatki nie jem mięsa i prosze 10rodzajow ryb Prosze Pana!!! co
              ma wiara wspolnego z praca tego nie rozumiem i tu juz wiedzialam ze nie mam do
              czynienia z profesjonalista ani ze specjanlist tylko z kims kto chce miec
              poprostu wakacje kosztem turystow!moze 6 lat temu ten pan byl profesjonalista
              ale teraz poziom jego uslug jest poniezej krytyki!!!ignorant i zarozumialy facet
              i mysli ze kazda kobietka na niego leci.a kto chce pracwac z obockrajowcami? co
              ? chyba nie jestes polakiem skoro piszesz takie bzdury!!! w koncu rezydent jest
              dla klientow danego biura podrozy a nie oni dla niego!!! Ty sie zastanow zamin
              cos napiszesz !!!
      • Gość: grzegorz@oktagon.p Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.08, 23:49
        Zdecydowanie niepolecam, SUN Fun jest biurem które nie dba o
        klientów wystawia ich do wiatru i nie mozna liczyć na żadna pomoc
        rezydenta. Ich opieka zaczyna sie kończy z chwilą wylądowania w
        Egipcie. Bylismy na rejsie po nilu zorganiziwanym przez te biuro.
        Dostaliśmy nagorszy statek z możliwychj bo jka powiedział "opiekun" -
        "polacy są tani wieć taki dostali". Basen maił wymiary wanny, a woda
        barwę rudo-burą."opiekun" który miał sie nami zajmować nie mówil ani
        słowa po polsku ( potrafił tylko powiedzieć "ale laska" Był
        nieosiągalny ( zdarzył sie przypadek kiedy uczestniczka wycieczki
        była cięzko chora, a on zamknął sie w kajucie i nie można było
        uzyskać od niego pomocy,) nie odpowidałą na pytania, co chwila
        zmieniał rozkład dnia ( zdarzyło sie ze nie poinformował o tym ze
        statek odpływa wcześniej i cześć osób została na ladzie!!!!!)
        Nienawidził polaków!!!, szczyt jedo zachowani byl wtedy kiedy
        uderzył polkę i obrarzał polaków. Później szantarzował mnie że
        zabierz mi paszport i nie pozwoli wyjechac z Egiptu ( gdyz nagrałem
        to zdarzenie i poinformowałe go ze napisze relklamacje na niego)
        Tych przypadków można mnożyć. jeżeli ktoś jest zainteresowany
        większa ilościa danych prosze o kontakt

        grzegorz@oktagon.pl

        P.S.
        Z przyjemnościa odpowiem na wszlkie pytania
        Wycieczke z sun&fun polece tylko najgorszemu wrogowi i tylko po tym
        jak zajdzie mi za skórę
      • Gość: madow Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.miechow.com 22.09.09, 18:06
        UWAGA SUN&FUN ostrzegam prze nimi!!! UWAGA!!!
        Biuro umywa ręce jak tylko jest problem!!!! Zabrakło dla nas samolotu, do dziś nie wiemy, co się stało!!! Koczowaliśmy w 180 osób na lotnisku prawie 24 h i sami wywalczyliśmy sobie samolot przez powiadomienie prasy, radia oraz telewizji Biuro miało nas gdzieś!!!!! Zero zainteresowania! Nasza rezydenta z hotelu Hilton Long Beach Pani Virginia mimo tak awaryjnej sytuacji nie pojawiła się na lotnisku i powiedziała ze ma inne strawy do załatwienia! Gdyby nie setki telefonów do polski wysyłaliby nas po parę osób do Polski gdzie znalazłoby się miejsce w samolocie a to mogłoby zając Nawe 8 dni!
        Ważna rada ! Jeśli byście mieli kłopoty zdrowotne w trakcje pobytu w Hurghadzie i idźcie do rezydentki skasuje was 25 Euro tylko znajdźcie sobie na necie numer do Polskiej kliniki, która zapewnia opiekę bezpłatnie!
        A sam hotel bajka !!!!!!
        • Gość: czerwony baron Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: 41.153.207.* 25.09.09, 02:21
          pani magda z miechowa bo i ja tu spotykam moglaby a)doczytac warunki
          ubezpieczenia, zgodnie z ktorymi turysci zobligowani sa do
          uiszczenia oplaty w wysokosci 25euro jako wplaty wlasnej przy
          kontakcie z lekarzem BO WLASNIE NA TAKIE WARUNKI SIE ZDECYDOWALA
          POPISUJAC UMOWE W BIURZE I W TEN SPOSOB JE ZAAKCEPTOWALA, a
          opoznienie samolotu bylo spowodowana awaria samolotu i ani sun&fun
          ani rezydentka za to nie odpowiada tylko i wylacznie linie lotnicze,
          ktore zaoferowaly hotel, na ktory czesc z tusytow sie nie
          zdecydowala. licze na to,ze podroze ksztalca i sie wkoncy pani magda
          z miechowa czegos nauczy-obycia, oglady i przede wszystkim tego co
          podpisuje swoim nazwiskiem na umowach.
    • prza Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 01.02.08, 11:07
      Byliśmy w zeszłym roku z tym biurem w hotelu Titanic w Egipcie

      Nie mam żadnych zastrzeżeń, rezydentka była pomocna, nie miała nic przeciwko
      temu jeżeli zadzwoniło się do niej nawet w środku nocy (oczywiście nie z powodu
      braku papieru toaletowego w łazience), ale jeżeli chodziło o lekarza to miała
      wszystko dobrze zorganizowane, 15 min i był samochód od doktora.

      Pokoje mieliśmy ok - oczywiście przy zakwaterawaniu zostawiliśmy mały napiwek
      ale to podobno lepiej skutkuje niż wykupywanie lepszego pokoju od razu w polsce.

      Samolot był o czasie - były dwa loty i zostaliśmy z dziećmi zakwaterowani na
      nocny ale po krótkiej dyskusji z panią z biura godzina została nam zmieniona (co
      pewnie nie jest proste bo trzeba zmienić innym osobom)

      Tak że ja polecam - w tym roku lecę z tym biurem do Turcji. Gdyby było źle na
      pewno bym tego nie zrobił.
      • kris7109 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 02.02.08, 09:12
        Niestety SUN & FUN ma bardzo negatywne opinie i to wśród swoich
        agentów i klientów.Pisze niestety bo znajomi zarezerwowali nam razem
        w tym biurze urlop w Egipcie w lipcu (w tym roku było to ich zadanie)
        w hotelu Tropicana Grand Azur i już się boje że SUN sprzedaje ten
        hotel nie majac go wogóle zarezerwowanego ,a na dwa dni przed
        wyjazdem zmienią go albo co gorsza dopiero na miejscu to
        wyjdzie.Napiszcie czy można to jakoś sprawdzić czy mają taki hotel
        zabukowany ?
            • gregory_76 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 02.02.08, 17:03
              Moja nazwa dla tego biura to HORROR&TERROR. Byłem z tą firmą na
              wycieczce na Djerbie w styczniu 2008. Zachwanie rezydentki
              skandaliczne do tego firma wysłała z nami kolesia o nazwisku którego
              pewnie na forum nie mogę podać "powiem tylko że nazwisko takie samo
              jak dosyć pospolity polski ptak" który był odpowiedzialny za
              animacje na miejscu. No więc ten koleś co dzień pijany, w czasie
              wyjazdów kradł w sklepach, generalnie wstyd. Pani rezydent to już
              osobna historia. Informacje trzeba było wyciągać z niej siłą, każdy
              dzień był dla nas niespodzianką. dwa przykłady bo na więcej szkoda
              słów i energii. Pojechaliśmy na wycieczkę dwudniową na pustynię.
              Zostaliśmy poinformowani że będziemy spać w hotelu lub "luksusowych
              namiotach" więc nie ma się co martwić o to że będzie zimno, rodzina
              która była z dzieckiem chciała się upewnić i dodatkowo została
              poinformowana że nie ma się czego obawiać ponieważ będziemy spali w
              hotelu "później się tego wyparła". Koniec końców wyglądało to tak że
              temperatura oscylowała w granicach 0 stopni "rano na namiotach był
              szron" spaliśmy w obskurnych namiotach, o ile można było je tak
              nazwać, przykryci obskurnymi kocami ponieważ nikt nie wziął ze sobą
              nic ciepłego. Pomijam już fakt że więcej w czasie tej wycieczki
              dowiedzieliśmy się od kierowcy niż od tej pani która tak na
              marginesie popełniała katastrofalne błędny w tłumaczenie np.człowiek
              powiedział po francusku że pasmo góskie ma 250km. ona to
              przetłumaczyła że po wodę trzeba chodzić 250 km :-). Pomni tych
              doświadczeń chcieliśmy zawczasu dowiedzieć się o której spowrotem w
              hotelu, pani powiedziała że o 19-tą a w hotelu byliśmy o 15-tej.
              Szkoda gadać. Drugi przykład, zachorowała kobieta, przyjechał lekarz
              a pani rezydent zniknęłą razem z kolesiem, lekarz wykasował 100
              dolarów, oczywiście powiedział po francusku co dolegało ale nikt go
              nie rozumiał, na drugi dzień pani powiedziała że ona umywa od tego
              ręce. Takich sytuacji było dużo, dużo więcej. Powyższe to tylko
              kropla w morzu. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Lepiej dodać
              trochę sianka i nie martwić się o podstawowe sprawy.
                • Gość: kappa22 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.chello.pl 08.02.08, 21:28
                  po 1 jezdze do Tunezji i w okresie letnim,placac np za AL w hotelu w
                  Skanes 3,5 gwiazdki z Alfy 1450 na tydzien,po 2 w grudniu ze Scan
                  holiday W HOTELU 4 gwiazdki Rosa Beach,super hotel tez w Skanes 1600
                  zl 3 posilki( nie AL) kosztowalo 13 grudnia tyle,po kilku dniach
                  wycieczka ta byla juz za 2300,ja szukam dobrych okazji.W grudniu
                  pogoda niezla,20 stopni bylo,zdarzyl sie deszczowy dzien,ale i tak
                  po kilku godzinach sie rozpogadzalo i mozna bylo sie opalac na
                  hotelowych lezaczkach,a co niektorzy to i sie kapali.Nie szufladkuje
                  wszystkich,ze kupuja bez zasnowienia,ale niektorzy tak i
                  narzekaja,ze w takich okresach chlodnijeszych brak rozrywek w hotelu.
              • alicja.pl Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 14.09.08, 10:57
                Ocena ta dotyczy siedmiodniowego pobytu w Egipcie z rejsem po Nilu.
                Wycieczka odbywała się od 5 do 12 września 2008 r.Fatalna
                organizacja wypoczynku. Po przylocie ok. 4 nad ranem - żadnych
                informacji o przebiegu wycieczki. Po wywiezieniu z lotniska ponad
                godzina koczowania w okolicach śmietnika. Potem objazd hoteli małym
                busikiem nie wiadomo w jakim celu - w programie miał to być dzień
                pobytu w Hurgadzie. Następnie okazuje się (dowiadujemy się tego od
                dosiadających do busika Polaków), że od razu jedziemy do Luksoru.
                Oznacza to, że jedziemy ponad 300 km i zwiedzamy cały dzień Luksor i
                Karnak bez możliwości przebrania się czy umycia choćby rąk.
                Zaokrętowanie na statku dopiero wieczorem. Statek ***** poniżej
                krytyki (smród, brudno, kajuty przy maszynowni). Pilot wycieczki
                (Egipcjanin o imieniu Aschram) fatalny. Najprawdopodbniej
                niezrównoważony psychicznie. To że się na nas obrażał i zostawiał
                samym sobie jeszcze nie było najgorsze. W stosunku do niektórych z
                uczestników był po prostu agresywny. W trakcie jednego ze spotkań na
                statku prawie doszło do rękoczynów, chciał uderzyć kobietę ale
                został powstrzymany. Bardzo słabo mówił po polsku. Ostatecznie
                korzystał z pomocy swoich kolegów i rozmawiał z uczestnikami
                wycieczki przez tłumaczy. Największym mankamentem był brak
                jakichkolwiek informacji. Najczęściej po prostu nie wiedzieliśmy co
                zaplanował dla nas organizator. Po powrocie z Asuanu do Hurgady ok.
                23 nikt na nas nie czekał w hotelu (do końca zresztą nie
                wiedzieliśmy jaki to będzie hotel). Na kolację "załapaliśmy się"
                tylko dlatego, że nauczyliśmyh się już szczegółowo o wszystko
                wypytywać. Nie wszystkim się to jednak udało. Pobyt w hotelu
                zorganizowaliśmy sobie we własnym zakresie. Żadnego rezydenta na
                oczy nie widzieliśmy (pewnie dlatego, że w sposób oczywisty nie
                byliśmy już zainteresowani wycieczkami fakultatywnymi). Rezydentka -
                Pani Magda Czyżniak - uaktywniła się telefonicznie tuż przed naszym
                wyjazdem okazało się bowiem, że przekroczyliśmy dobę hotelową, która
                kończyła się o godzinie 12 (wyjazd z hotelu 14.30). W związku tym
                przed wylotem była kolejna awantura. Szkoda zatem, że wcześniej o
                takich "szczegółach" jak ten do której godziny należy opuścić pokój
                nik z nami nie rozmawiał. To tylko najbardziej bulwersujące epizody
                naszego wypoczynku w Egipcie zorganizowanego przez biuro Sun&Fun. Ja
                skorzystałam z jego usług po raz pierwszy i ostatni.
    • Gość: adi17.pl Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.08, 11:47
      Witam,
      Biuro SUN@FUN nie jest wiarygodne.
      Sprzedają imprezy do Egiptu,do wybranego hotelu a na miejscu okazuje
      się że hotel nie przyjmuje gości gdyż rezerwacje nie zostały
      potwierdzone lub zapłacone przez SUN@FUN.
      Potem na miejscu trwają poszukiwania zastępczego hotelu o gorszym
      standarcie.Reklamacje telefoniczne z Egiptu do SUN@FUN w Polsce nic
      nie dają.Kompletny brak zainteresowania tak samo jak rezydentów.
      Przestrzgam przed tym biurem, przeżyłem taki horror.Nigdy więcej
      SUN@FUN!!!
    • Gość: Malika Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.08, 19:30
      Dziękuję za wszystkie opinie. Ja nie mam wygórowanych oczekiwań od tego biura,
      chcę tylko dolecieć na miejsce, zostać dowieziona do Hotelu zgodnego z ofertą, i
      tak samo sprawnie wrócić. Rezydent nie jest mi do szczęścia potrzebny, bo
      zamierzam na wycieczki jeździć z Sahel Voyage- względnie jakieś jedno
      powitalno-organizacyjne spotkanie z rezydentem i that's all. Mam nadzieję, że
      wszystko będzie okey. Pozdrawiam wszystkich.
      • Gość: nullka Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.08, 10:38
        Byłam z Sun&Fun w Egipcie w Hurgadzie i na nic nie mogę narzekać.
        Świetna organizacja - zostaliśmy przewiezieni do Hotelu zgodnie z
        ofertą, pani rezydentka pojawiała sie co drugi dzień i pytała czy
        wszystko w porzadku - koledze nawet jakies leki dała na sprawy
        żołądkowe. Potem przyjechała z ofertą wycieczek fakultatywnych na
        których tez wszystko było zgodne z planem.

        W tym roku wykupilismy już wyjazd z Sun&Fun do Turcji. Mam nadzieję
        że również sie nie zawiodę.
        Czy ktoś jedzie w tym roku z nimi jeszcze do Turcji??

        Kolezanka pracująca w biurze podróży powiedziała mi że nigdy nie
        mieli z ta firmą żadnych problemów o jakich piszecie
        Więc pewnie dużo zależy od tego jak sie komu trafi
        • kris7109 Re: Do nullki 05.02.08, 12:30
          Mam do Ciebie podstawowe pytanie :czy wykupując wakacje powinniśmy
          liczyć na szczęśliwy traf zeby wszystko było ok ? Ludzie zmieńcie
          trochę myślenie i wymagajmy dużo od biur podrózy ,przecież to nasz
          urlop (dla niektórych jeden w ciągu kilku lat).Przecież oni biorą za
          to kasę...
          • nullka78 Re: Do Krisa 05.02.08, 14:35
            A czy ja napisałam cos złego wg Ciebie? jesli jedni narzekają na
            Sun&Fun a ja jestem zadowolona to jak to inaczej nazwać??

            Dobrze to napiszę inaczej tak jakbys sobie tego życzył -
            Wymagałam dużo od biura przed wyjazdem i dlatego mój wyjazd do
            Egiptu był udany
            • kris7109 Re: Do nullki 05.02.08, 15:57
              Z całym szcunkiem ale Twoje słowa to:
              Kolezanka pracująca w biurze podróży powiedziała mi że nigdy nie
              mieli z ta firmą żadnych problemów o jakich piszecie
              Więc pewnie dużo zależy od tego jak sie komu trafi.

              A jak wyjeżdzając na wakacje nie chcę żeby dużo zależało od tego jak
              komu się tarfi i tylko tyle.Przecież to nie loteria !!! ale opłacony
              słono wyjazd na odpoczynek.
                • nullka78 Re: Do nullki 05.02.08, 22:47
                  Co będzie?? Nie wiem i narazie o tym nie myślę - pewnie napiszę
                  kolejną negatywną opinie o danym biurze, taką jakie czytam teraz.
                  Wiadomo że każdy płacąc tyle kasy chciałby aby to były wspaniałe
                  wakacje ale za każdym razem jest niepewność. Czy to że bedziesz
                  wymagał od biura (bo tak napisałes że trzeba wymagać) daje Ci 100%
                  pewności że wszystko będzie ok???
                  Bo ja uważam że nigdy nie ma pewności w tej kwestii. Bo 100 razy
                  może byc dobrze a trafi sie własnie taki jeden raz i możesz właśnie
                  w tej sytuacji sie znaleźć.
                  Ja nawet czytając 1000 pozytywnych opinii o danym biurze nie jestem
                  100% pewna.
                    • kris7109 Re: Do nullki 06.02.08, 12:17
                      Tobie też tego życzę aby Twoje wakacje były zawsze udane na
                      100% ,ale sama przyznasz że są jednak biura z ,,mniejszym
                      prawdopodobieństwem wpadki''.Opinie o SUN&FUN na forum mojewakacje
                      jeżą mi włos na głowie jeżli tak faktycznie było (o zgrozo
                      zapomnieli że odlatuje pewna rodzina i ich nie zabrali z hotelu-
                      MASAKRA !!), bo bardzo mi sie podoba hotel z oferty tego biura.
                      • nullka78 Re: Do nullki 06.02.08, 18:02
                        Mi też sie spodobał hotel z tego biura i dlatego sie zdecydowałam.
                        Ale powiem Ci szczerze że taka wpadka jaką opisałeś zdarzyć sie może
                        w każdym biurze bo.... ludzie są tylko ludźmi

                        A powiem Ci jeszcze, że rozmawiałam z kilkoma koleżankami które
                        pracują w biurach podróży i dowiedziałam sie że wiele opinii w necie
                        (oczywiście negatywnych) jest pisanych..... przez konkurencję. I to
                        jest w tym wszystkim takie .... ehhh samo życie
                        • kappa22 konkurencja,złe opinie 07.02.08, 11:01
                          Tak,moja kolezanka rowniez prowadzi biuro podrozy i ma oferty prawie
                          wszystkich organizatorow wycieczek,nie miala zadnych przypadkow
                          skarzacych sie klientow na biuro SUN FUN.Wlasnie-konkurencja potrafi
                          wypisywac rozne rzeczy.
                          • kris7109 Re: konkurencja,złe opinie 07.02.08, 11:55
                            Macie rację że nie ma idealnych BP.A może SUN&FUN jest tak ...dobre
                            że konkurencja nie może tego znieść i pisze te paszkwile he he he.
                            Tak na poważnie to chyba za dużo tych negatywnych opinii na temat
                            tego biura nawet jeżeli niektóre pisze ,,wredna konkurencja''.
                              • Gość: kappa22 Re: konkurencja,złe opinie IP: *.chello.pl 07.02.08, 13:06
                                to prawda nie da sie tego zweryfikowac,ale mysle,ze nie ma co
                                zawracac sobie glowy jakimis opiniami.Kazde biuro ma wpadki,bywa,ze
                                znajda sie niezadowleni klienci.Jak czytam opinie np o posilkach,ze
                                nie odpowiadalo jedzenie,albo za maly wybor na snaidanie,albo za
                                maly wybor dan na obiad to sobie mysle rany ludzie,a czy w domu na
                                sniadanie kupujecie 5 rodzajow platkow,3 rodzaje rogalikow,na obiad
                                przyrzadzacie po 5 rodzajow miesa kilka salatek,rozne postacie
                                ziemniakow itp.To jak dla mnie jest paranoja,uskarzac sie na maly
                                wybor albo zle jedzenie.Przeciez zawsze mozna cos dla sibie
                                wybrac.No ale to tylko moje zdanie.Ja w maju jade na wycieczke z sun
                                fun,bylam we wrzesniu ubieglego roku z alfa a w grudniu ze scan
                                holiday,wszystko bylo w porzadku,wiec i nie zamartwiam sie na zapas
                                teraz niczym,a jedynie mysle o milym wypoczynku:)
                                • kris7109 Do:kappa22 07.02.08, 13:34
                                  Masz rację faktycznie wiele osób na wakacjach jest strasznie
                                  upierdliwych i mają problem praktycznie ze wszystkim,wielu takich
                                  spotkałem na urlopie i pewnie Ty też.Ale z drugiej strony jeżeli
                                  płacisz np za tydzień 2,5 tys. to jednak chyba można wymagać 5
                                  rodzaji ,,płtaków ,serów i mięsa'' oraz innych atrakcji.
                                  • kappa22 Re: Do:kappa22 07.02.08, 21:02
                                    no 2,5 za tydzien to moze i mozna tyle zaplacic,ale ja szukam zawsze
                                    atrakcyjnych cen,ale pewnie i sa tacy co nie szukaja a kupuja
                                    wycieczki od razu bez zastanowienie,analizowania roznych ofert
                                    odmiennych biur.Jesli znalazlam wycieczke za 1600 zl za 2 osoby w
                                    opcji 3 posilki dziennie ,1600 to koszt calkowity,wiec uwazam ze to
                                    cena niezla..no fakt okres grudniowy w Tunezji,ale i tak piekna cena
                                    i super wypoczynek.W okresie letnim tez zawsze znajduje oferty z
                                    niezla cena,jesli dobrze sie poszuka to do Egiptu i tunezji mozna
                                    pojechac za
                                    naprawde
                                    atrakcyjna cena wycieczki i nie ma co narzekac,wystarczy dobrze
                                    poszukac.Nie mowie tu jedynie o narzekaniu ludzi na posilki,jesli
                                    ktos wykupi wycieczke w okresie chlodniejszym a po powrocie wraca i
                                    marudzi,ze animacji nie bylo,tego siamtegi i owego...taki urok
                                    wycieczek w okresach "zimowych" w hotelach spokojniej,wiec i
                                    animacji brak,ceny wycieczek nizsze.Cos za cos.:)pozdrawiam.
                                    • nullka78 Re: Do:kappa22 08.02.08, 11:24
                                      Kappa22 popieram Twoje słowa i dodam tylko że "jeszcze sie taki nie
                                      urodził co by kazdemu dogodził" i to jest święta prawda.
                                      Myślę że nawet jak w jednym miejscu będzie 100 zadowolonych to
                                      znajdzie sie jedna osoba co będzie wybrzydzać i stąd częściowo
                                      własnie takie różne opinie są na forum.
                                      • kris7109 Re: Do:nullki 08.02.08, 12:29
                                        Zgadzam się że na 100 osób zawsze znajdą się jacyś niezadowoleni,ale
                                        w przypadku SUN&FUN te proporcje są raczej odwrotne.Wiem wiem Ty
                                        byłaś i wszystko było OK.Czytam też inne opinie w necie o hotelach i
                                        biurach i nie wygąda to tak źle.Ale ta konkurencja musi nie lubić
                                        SUN&FUN skoro ,,zatrudnia zawodowych pisaczy'' negatywnych opini
                                        he he.
                                        Pozdrawiam
                                    • kris7109 Re: Do:kappa22 08.02.08, 12:42
                                      Jestem w szoku 1600 zł za dwie osoby w opcji z trzema posiłkami
                                      dziennie ....nawet nie pytam co to za hotel,co za jedzenie i co za
                                      okolica w Tunezji.Nie kupuję wycieczek bez zastanowienia, zawsze
                                      sprawdzam dany hotel w kilku biurach.Ale tą wycieczkę za 1,6 tys./2
                                      os.to na Twoim miejscu sprawdził bym super dokładnie bo ja jednak
                                      nie wierzę w cuda,choć nie wykluczam że ktoś oferuje tak,,atrakcyjny
                                      wyjazd".
            • nullka78 Re: Do dzidka 01.02.11, 14:10
              Jeśli już przyszedłeś tu tylko po to żeby jednym postem własnie mnie obrazić to wyjaśnij o co Ci człowieku chodzi???
              Gdzie ja napisałam że wczasy to loteria??? Puknij sie w ten swój chory łeb i przestań zaśmiecać forum które dla niektórych jest przydatne , a Twoje wypowiedzi jak ta nic nie wnoszą.

              Po powrocie z Turcji nic tu nie pisałam bo dopiero po ponad dwóch latach zobaczyłam że wątek nadal istnieje. Napiszę krótko - w Turcji wszystko również było ok (jak to ktoś wczesniej pisał że S&F nie ma w ofercie Turcji- jednak ma bo wylądowaliśmy w Turcji dzięki Bogu i S&F nie nawaliło) Hotel wg opisu, pokój nawet lepszy niż zamawialiśmy (miała być dwójka z dostawką dostaliśmy dwa pokoje (łoże małżeńskie w jednym oraz dwa pojedyncze łóżka w drugim). Zaznaczam że nie dawaliśmy żadnej kasy na recepcji, więc tym bardziej byliśmy zaskoczeni. Rezydentka p. Asia wspaniała dziewczyna , wycieczkę do Pamukkale z nią jako przewodnikiem do dziś miło wspominam :-)
              To tyle co mam tu do napisania o S&F

              W tym roku lecę z Itaką na wakacje więc może mądry pan DZIDEK odpowie mi na pytanie - mam się martwić czy nie???

              Ps. Opinie zależą również od tego co komu przeszkadza na wakacjach itp. Są ludzie którzy przyczepią sie bo kawałek glazury ma odłamany rożek, albo krzywo jest w ogóle położona.

              Aaaaa i jeszcze jedno z wszystkich znajomych kto podróżował z S&F nie znam osób o tak negatywnych opiniach jak tu na forum.
              Nie wiem jak jest teraz z tym biurem ale w 2004 i 2008 roku ja byłam zadowolona
          • nullka78 do lui2326 04.08.08, 10:31
            Ja lecę z nimi do Turcji dopiero 23.09

            Mam do Ciebie prośbę - czy po powrocie mogłabys odezwac sie do mnie
            na meila i napisać wrażenia z pobytu? mój meil nullka78@o2.pl

            Lecisz na tydzień czy dwa? I do jakiego hotelu? Mozesz napisać mi na
            meila jak nie chcesz tutaj

            pozdrawiam i zyczę udanego wyjazdu (bez wpadek :-) )
      • nullka78 Ponownie do Krissa 09.02.08, 20:56
        Ponownie do Krissa - widzisz nawet w tym wątku jest więcej
        pozytywnych opinii o Sun&Fun niż negatywnych także pewnie
        cyt."zawodowi pisacze" jeszcze tu nie dotarli
    • Gość: Habibi Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.04.08, 17:30
      Wróciłam wczoraj z Egiptu - wyjazd tygodniowy wykupiony w Sun&Fun.
      Polecam wszystkim.
      Profesjonalna opieka, hotel SUPER!!!! Na miejscu turystów obsługuje miejscowe biuro Abanoub Travel. Pracownicy tego biura odbierają wszystkich z lotniska, rozwożą po hotelach. Na wycieczkach fakultatywnych wkładają mnóstwo serca w opiekę na uczestnikami.
      W Egipcie trzeba pamiętać o napiwkach, bo tam pracownicy mają zaniżane płace, bo uważa się że resztę dostaną w napiwkach. Niestety większośc osób pamięta o napiwkach dla sprzątających pokoje w hotelu, barmanów itp. ale niestety nikt nie pamięta o napiwkach dla przewodników. Oni niestety też mają zaniżane zarobki. Sami wspomną, że zwyczajowo daje się napiwek dla kierowcy ........ i ludzie dają wtedy tylko kierowcy napiwek, a zapominają całkowicie o przewodnikach. A ten 1$ to dla nich bardzo dużo.....

      W hotelu w którym byłam, były osoby które wykupiły wycieczki w innych biurach i ........ nie wiem jak to jest ale te osoby narzekały. Niektórych zapomniano zabrać np. na lotnisko przy powrocie do Polski. Albo zapomniano ich bagażu itp.

      W moim przypadku wszystko było OK.
      Mam nadzieję że szybko tam pojadę jeszcze raz
      • Gość: Jedna z wielu Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.149.246.27.zdnet.com.pl 12.04.08, 19:53
        No trudno, dopiszę się nt SUN FUN - nie wróciłam zadowolona! Wcale
        nie chodzi o całość, nie jestem aż taką malkontentką,chodzi mi o
        pewne przyjęte już obyczaje, które powinny być zmienione. Są na tym
        świecie osoby samotne, które też przecież mają prawo do urlopów za
        granicą. Ze mną było tak, że kilka razy prosiłam o dokwaterowanie do
        pokoju 2-osobowego. NIESTETY! Musiałam zapłacić za to drugie miejsce
        i mieszkać sama, w przeciwnym razie biuro zbankrutowałoby. Pół
        biedy, jeśli w sąsiednich pokojach jest ktoś, do kogo można gębę
        otworzyć, ale nie w moim przypadku. Bowiem po przyjeździe okazało
        się, że mieszkam SAMA w hotelu odległym od pozostałych! W hotelu
        oprócz Rosjan i Arabów nie było nikogo, więc nadrabiając miną
        wędrowalam ulicami nazywając to zwiedzaniem miasta. Z rezydentką nie
        spotkałam się nigdy więcej! Nie było jej w dniu i godzinie, które
        sama wyznaczyła, a na telefon nie odpowiadała. Chciałam dołączyć do
        wycieczek fakultatywnych z innymi uczestnikami wycieczki. Żeby nie
        przypadkowy kontakt z polską organizatorką z innego BP, nie
        załapałabym się na nic. Druga dla mnie sprawa przykra to taka, że
        nikt dokładnie nie powiedział o obowiązku opuszczenia pokoju
        hotelowego o wyznaczonej godziniem 10-ej rano. Byłam w nim jeszcze
        do 17-ej, dłużej nie pozwolono. Resztę czasu do odlotu o 5-ej rano
        przesiedziałam w holu hotelowym, gdzie czułam się jeszcze gorszym
        intruzem, ponieważ tak na mnie spoglądał recepcjonista. Z bagażem
        mogłam jedynie iść w stronę lotniska, bo co więcej robić?. Uważam,
        że nasze biura podróży są już na takim stopniu rozwoju, że potrafią
        zapobiec opisanej sytuacji. Doba hotelowa kończąca się prawie dobę
        przed odlotem samolotu to jawna kpina! Nadmieniam, że przez cały ten
        czas siedziałam bez konkretnego posiłku, a o 5 rano okazało się, że
        pilot (Arab) miał dla mnie kartonik z prowiantem (przywiózł, czy
        co?) ale już mi się odechciało jeść. Tak więc ostatnia doba zepsuła
        mi kompletnie wrażenia z całego pobytu. Opisałam tę sytuację
        bezpośrdnio do biura S-F, ale mimo upominania się, żadnej odpowiedzi
        nie otrzymałam. Przestałam być klientem i powinnam się chyba
        cieszyć, że kopniaka nie dostałam. Gdybym nie miała racji, pewnie
        dostałabym odpowiedź. Ale miałam. Potraktowano mnie "per noga",
        chociaż kultura nakazuje nam odpowiadać na listy, również te przykre
        albo niesłuszne. Dlatego z SUN FUN nigdy już nie pojadę. Z Itaką
        byłam na dalekiej wycieczce i byłam bardzo zadowolona. Pozdrawiam
        Wszystkich Turystów oraz Itakę.
        • nullka78 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 22.04.08, 15:08
          Czy to pytanie było do mnie? Jeśli tak to chętnie odpowiem
          Byłam z Sun & Fun w Egipcie i tak- rezydentka podczas tygodniowego naszego
          pobytu była w hotelu co drugi dzień, pytała czy wszystko ok i proponowała
          wycieczki. Wykupiliśmy dwie wycieczki do Kairu i na Safari. Było poprostu super
          - wszystko ok fajny przewodnik (co prawda łamał troszkę nasz język ale dało sie
          zrozumieć)
          Jak znajomych złapała zwana "zemsta faraona" to rezydentka przyniosła specjalne
          proszki bo nie mieliśmy żadnych.
          Także ja naprawde mam miłe wspomnienia pod każdym względem i nie mogę o nich
          złego słowa powiedzieć. Teraz tylko mam nadzieję że w Turcji będzie tak samo.

      • nullka78 do aquinox 30.04.08, 13:22
        Byłam w Egipcie prawie 4 lata temu a naszym przewodnikiem był bardzo miły Arab o
        imieniu Muhmed czy jakoś tak (także napewno to nie ten sam)
        • Gość: Ania Sun Fun Egipt IP: *.chello.pl 18.05.08, 14:51
          Witam. Wlasnie 3 dni temu wrocilam z Egiptu. Bylam z biurem Sun Fun.
          Po czytaniu przed wyjazdem opini na forum mialam mieszane uczucia.
          Podczas calego wyjazdu nie bylo zadnych wpadek, bylam wrecz
          zaskoczona organizacja.Mysle, ze kazdy kto wybiera sie do kraju o
          tak odmiennej kulturze powinien byc przygotowany na wpadki. Nie
          zawsze zalezy to od samego biura, ale juz od operatorow na miejscu.
          Ktos kto wyjezdza do kraju arabskiego, nie powienien sie spodziewac
          ze to wakacje w Ustce, gdzie dogadamy sie z kazdym..Po moim
          obserwacjach widze ze mnostow Polakow nie potrafi sklecic kilku slow
          po angielsku, a pozniej pisza ze ktos im wciska w hotelu platne
          drinki lub oszukuje. Wystarczy troche uwagi i nie przesadne
          zadufanie w sobie, a mysle, ze kazde wakacje sa w stanie sie
          udac.pozdrawiam
      • nullka78 Do mika 04.08.08, 10:27
        A mogłabyś opisać jaką Ty miałas wpadkę z Sun%Fun? Do jakiego kraju
        wyjeżdzałaś z nimi ? i na czym polegała wpadka?
        • Gość: Robert Re: Do mika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.08, 01:19
          SUN&FUN to katastrofa dla tych którzy wybierają się do Titanic Aqua
          Par - wylądują w Titanic Beach Aqua Park a tam jest beach ale nie ma
          morza a drętwi animatorzy zanudzą was na śmierć. Sposób w jaki
          potraktowali nas jako turystów - poniżej krytyki - oszuści i jeszcze
          raz oszuści - napisze krótko - było tak: wysiadasz z autokaru bo wam
          bagaże wyrzucimy i wyrzucili
          Zepsuli mi całe wczasy i nie mam zamiaru tego pozostawić bez echa.
    • Gość: ALEX Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.as.kn.pl 26.11.08, 17:37
      ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!NAJGORSZE BIURO NA RYNKU,POTWIERDZAM NEGATYWNE POSTY PONIŻEJ.REZYDENCI NIE PRZYJEŻDZJĄ ,KŁAMIĄ I MAJĄ TURYSTÓW GDZIEŚ.POZA TYM ZMIENIAJĄ HOTELE KIEDY IM SIĘ ZECHCE(NAS PRZENOSZONO 3 RAZY W CIĄGU 2-TYG POBYTU!!!OMIJAJCIE BIURO DAAAALLLLLEKIM ŁUKIEM-SZCZERZE RADZĘ.REKLAMACJA NIE UWZGLĘDNIONA PO POWROCIE.ISTNY KOSZMAR NIE WCZASY!!!!!!!!!!NO CHYBA,ŻE KTOŚ LUBI BYĆ TARAKTOWANY JAK ŚMIEĆ PRZEZ WŁASNYCH RODAKÓW W OBCYM KRAJU!!!
    • Gość: gość Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.mlociny.waw.pl 06.01.09, 22:46
      Odradzam wyjazdów zagranicę z tym biurem. Właśnie wróciłem z żoną i
      z parką znajomych z Egiptu - Taba - hotel Sonesta. Nasz Rezydent (
      Belal Shakra ) to głowna osoba, która przyczyniła się do mojej
      negatywnej oceny o tym biurze. Był bardzo arogancki, mało przyjemny,
      nie potrafił odpowiedzieć na wiele podstawowych pytań ( chociaż
      biegle mówił po polsku - studiował w Łodzi, ma żonę Polkę - żal mi
      jej naprawdę ... ), jak twierdzili inni Polacy z Taby - nie
      odpisywał na smsy, ani nie odbierał komórki jak był naprawdę
      potrzebny, a co najgorsze to fakt, że wprowadzał ludzi w błąd mówiąc
      i zachęcając do wycieczek fakultatywnych ( będziemy w kilkanaście
      osób z Polski składać swoją drogą reklamację ), bo okazywało się na
      nich, że to co obiecywał nie trzymało się planu - wycieczki do PETRY
      i do Jerozolimy - zostaliśmy poprostu oszukani - wiem cięzkie słowa
      ale nie zwiedziliśmy połowy z tego co było na rozpisce jaką dał
      przed kupnem tych wycieczek. Pozatym ten człowiek ani razu nie
      pojawił się na żadnej wycieczce, co wcześniej obiecywał i Nasi
      znajomi raz pojechali bez polskiego przewodnika - DRAMAT:-/. A jak
      wiemy jaki rezydent takie biuro, bo on je tam reprezentuje... Z tego
      co się dowiedziałem ten arab jest również rezydentem w Sharmie i
      Hurhadzie.
      Jeśli chodzi o hotele - tutaj OK. Zgodność z tym co było w opisie.
      Ale generalnie wszystkim odradzam te biuro podróży!
      Pozdrawiam cieplutko
      Michał
      • Gość: oment Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.chello.pl 25.01.09, 14:18
        Ja również odradzam to biuro. Na wakacje wybrałysmy się z mamą na 7-dniowy rejs
        po Nilu. Owszem dwa noclegi w hotelu za dopłatą all inclusive świetne. Jednak
        sam rejs porażka. Miałyśmy rezydenta, który polski znał w tedy kiedy chciał. Był
        arogancki, bezczelny i prostacki. Brak szacunku do kobiet był zawsze odczuwalny.
        Wszystkie atrakcje, po których miał nas oprowadzać były przedstawiane zdawkowo i
        gdybym nie miała ze sobą książki nic bym nie wiedziała. oprowadzał nas
        'dodatkowo' po fabryce alabastru, papirusu itp gdzie na pewno nie zostaniemy
        oszukani. Oczywiście była to nieprawda. Na krętactwo Egipcjan trzeba byc jednak
        przygotowanym. Inna sprawa to brak organizacji. w dniu powrotu z Asuanu
        zostalismy o godz 8 wyrzuceni z pokojów i rób co chesz. Powrot do Hurghady
        miałysmy kolo 12, ale pozostali jadacy do Kairu o 18
        • deoand Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 25.01.09, 19:22
          Być może na opisywanych kierunkach Sun Fun spisuje się źle ale za to w
          Maroku najwyższy profesjonalizm z fachowym pilotem i hotelami 4 i 5
          gwiazdkowymi na objeżdzie ...sic ewenement ...

          Maroko polecam z SUNEM bez wahania !!!
    • Gość: Marzena Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.chello.pl 26.02.09, 11:54
      Myślę,że trudno na polskim rynku turystycznym znaleźć biuro, które nie
      zawiodłoby swoich klientów i nie miało wpadek. Kiedy czytam informacje,że
      angielscy turyści uzyskali odszkodowanie,za przeżyty przez nich stres z powodu
      nie homogenicznego zakwaterowania w hotelu ( byli tam także zakwaterowanie
      Niemcy) to zastanawiam się ile jeszcze lat musimy czekać na prawo, które będzie
      nas bronić? Kiedyś na moją reklamacje ( karaluchy w hotelu- miałam zdjęcia) i
      brak wiedzy pilota ( wycieczka z Triadą) dyrektor tego biura odpowiedział,że
      wszystko było zgodne z ofertą. Po prostu ręce opadają. Wciąż wyjazd na wakacje
      jest wielkim ryzykiem. Kilka dni temu wróciłam z Maroka ( Agadir - hotel Adrar,
      Sun & Fun) było o.k. Miałam szczęście :) Ale czy moi następcy będą je też mieli
      nie mogę ręczyć. Pozdrawiam
    • Gość: Łukasz Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.adsl.inetia.pl 05.05.09, 15:21
      Wykupiłem ofertę sun&fun w Hotelu LONG BEACH , a w zamian na miejscu okazało się ,że wystawione w Polsce VOUCHERY na Hotel są nieważne i zadna rezerwacja na ten termin nie miała miejsca. Po odbiorze z lotniska , mieliśmy zostać odwiezieni do swoich Hoteli.....mieliśmy to odpowiednie słowo!!! Jak się okazało po niedługim czasie , Egipcjanin ( przedstawiciel biura w Egipcie) mówi ,że wykupilismy opcje FORTUNA i zakwaterują mnie wraz z grupą ok 20 osób w "Hotelu" MEGAWISCH ...który delikatnie mówiąc na pierwszy rzut oka wygląda jak wysypisko śmieci lub plac budowy. Absolutnie nie zgodziłem sie na pobyt w tym hotelu tak jak i reszta osób ,gdyż nikt z nas nie wykupywał zadnej opcji FORTUNA!!! Koczowaliśmy 8 godzin w autobusie bez napojów i posiłków , zaden z rezydentów nie miał cywilnej odwagi zjawić się i nam pomóc. Arabscy przedstawiciele biura co 15 minut zmieniali wersje wydarzeń. Napomne ,że lot był w nocy wieć nie spaliśmy prawie 2 doby .Zakwaterowali nas w wybranym przez nas Hotelu ok godziny 15. Rezydentka zjawiła sie na drugi dzień. Wyjaśniła ,ze zaszła pomyłka....,ze nas rozumie ale nic nie mogła zrobić. Biuro na miejscu nie pofatygowało sie o zadoścuczynienie w postaci jakiejś wycieczki fakultatywnej. Wypisaliśmy reklamacje w wypadku zlekceważenia podejmę kolejne kroki . Zdecydowanie odradzam!!! Kretacze jakich mało. Zero objawów ludzkości , w grupie 20 osób było również dziecko ...za trudno organizatorowi było kupić mu jakiś posiłek i napój. JEdnym słowem skandal. Myśle ,ze wkrótce moją opinię potwierdzą inne osoby z którymi razem przeżyliśmy Egipskie piekło "w czarnej Egipskiej k***** d**ie "
      • Gość: Annika Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.09, 23:10
        Umowa z Sun&Fun została podpisana z półrocznym wyprzedzeniem,
        dotyczyła pobytu w Sharm El Sheikh w hotelu Amphoras. Po przylocie
        do Sharmu zostaliśmy poinformowani, iż zostaniemy zakwaterowani w
        hotelu Amwaj (zupełnie inna dzielnica). Na pierwszym spotkaniu z
        rezydentką okazało się że tak samo zostało potraktowanych
        kilkanaście innych osób, a proceder zamiany hotelu trwa od około
        dwóch tygodni, przy czym nikt w Polsce jeszcze dzień przed wylotem o
        tym nie informował. Po licznych interwencjach otrzymaliśmy
        propozycję przniesienia się na drugi tydzień pobytu do hotelu
        Amphoras ale pod warunkiem że zrzekniemy się wszelkich roszczeń
        względem Sun&Fun. Reasumując miejsca w hotelu Amphoras były dla nas,
        ale Sun&Fun uzależnił wykonanie umowy od zrzeczenia się roszczeń za
        niewywiązanie się z umowy (mieliśmy byc 2 tygodnie w Amphoras!). Nie
        zgodziliśmy się na tak postawione warunki i nie mogliśmy byc w
        hotelu który wybraliśmy i widniał w umowie. Przy wyborze hotelu
        Amphoras kierowaliśmy się przede wszystkim możliwością pływania i
        nurkowania. Przy hotelu Amwaj pomost był w budowie, należało więc
        przejśc do następnego hotelu (25 minut piechotą) i korzystac z jego
        pomostu. Wchodząc do morza z plaży Amwaja trzeba było przejśc przez
        kilka metrów martwej rafy, następnie przez kilkadziesiąt metrów
        brodzic w wodzie mającej w porywach 20-30 cm, następnie zaczynała
        się głębia, plaża więc świeciła pustkami (maj 2009)
        Podczas jednej z wycieczek spotkaliśmy osoby przebywające w hotelu
        Amphoras, które stwierdziły, że w tym hotelu cały ten czas są wolne
        miejsca, a kwaterowani są głównie Włosi.
        Dodatkowo rezydentka cały czas upierała się że opieka lekarska (na
        szczęście nikt z nas nie musiał korzystac)jest odpłatna mimo że w
        umowie jest wręcz odwrotnie.
        Na chwilę obecną czekamy aż Sun&Fun ustosunkuje się do złożonej
        reklamacji.
    • boohu Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 21.11.09, 18:12
      Wykupiłem wycieczkę w listopadzie roku 2008, do Turcji. Zapłaciłem, podpisałem
      umowę, niby święty spokój. Guzik! W lutym dostałem list polecony, że niestety,
      ale musieli zerwać kontrakt z hotelem do którego miałem lecieć, więc lecę do
      hotelu innego. Ok, więc wszedłem na stronę z opiniami o tym hotelu, zdjęcia
      obiektu jak i opinie internautów były straszne! Dwa miesiące trwało
      rozpatrywanie mojej reklamacji, musiałem fatygować się na pocztę, potem do
      pośredniczącego biura podróży, telefonicznie nic nie dało się zrobić, ponieważ
      pani przez telefon oznajmiła, że w umowie istnieje taka możliwość, ale w zamian
      dostaje hotel o lepszym standardzie. Hotel mi się nie podobał, ale pogodziłem
      się z tym.
      W czerwcu dostaje telefon z biura, że niestety, ale hotel zostaje zamieniony na
      jeszcze inny. Znowu ta sama procedura, opinie, które znalazłem całkiem, całkiem,
      zdjęcia ładne, ok, niech im będzie. Nowa umowa itd. itp. znowu wszystko na mojej
      głowie, żeby podpisać blablabla. We wrześniu tydzień przed wylotem, dosłownie
      tydzień!!! dostaje telefon, że hotel idzie do remontu i mam dwa hotele do
      wyboru, rozumiecie?:) Jakaś paranoja. Ale ok, wybrałem, poleciałem.
      Myślicie, że to koniec?
      Ta firma jest na rynku parę lat, powinna mieć już doświadczenie w różnych
      sytuacjach, ale gó..., nie macie tam żadnej pieprzonej opieki. Po tygodniu
      zauważyłem, że w hotelu jest mniej niż 30 gości, wszyscy pracownicy powoli po
      wszystko sprzątają, ustawiają, porządkują, chowają stoliki i leżaki do magazynu,
      jest coraz mniej jedzenia, animacje się skończyły, nie ma dyskoteki w hotelu,
      jacuzzi pozamykane? Co się dzieje?!
      Znajomy barman oznajmij, że hotel jest zamykany 4 października, a 7 był nasz
      wylot. Dowiedzieliśmy się od barmana, podkreślam, że od barmana, nie od
      pracownika biura SUNFUN, że zostaniemy przeniesieni do jeszcze innego hotelu.
      Wszystko byłoby dobrze, ale miałem jeden problem, wykupiliśmy wycieczkę
      fakultatywną do Kapadocji, o 4 rano mieliśmy wyjechać, a o 12 mieli nas
      przewozić do innego hotelu. Więc dzwonie do rezydenta, który się nami
      'opiekuje', że jest taka i taka sytuacja, że barman nam powiedział, że hotel
      jest zamykany, czemu my nic nie wiemy, czemu nikt nas nie informuje?! Pan
      cudowny rezydent oznajmij, że WŁAŚNIE się dowiedział. Powiedział mu jaka jest
      sytuacja, co mamy zrobić z bagażami, a on do nas, że hotel i SUNFUN nie ponosi
      odpowiedzialności za pozostawiony bagaż w pokoju, bo wycieczka nie została
      wykupiona w biurze SUNFUN tylko gdzieś indziej i on uprzedzał przed takimi
      wycieczkami z innych biur podróży. Nie ostrzegł nas natomiast, że będziemy
      przenoszeni do innego hotelu. Wyobraźcie sobie, że po moim telefonie pan
      rezydent łaskawie pojawił się w hotelu i pomachał karteczką, że właśnie nas
      informuje, 24 godziny przed zamknięciem hotelu, gdzie pracownicy już od tygodnia
      wszystko czyścili, że dopiero się dowiedział, że będziemy transferowani do
      innego hotelu, paranoja!
      Żadnej pomocy od niego nie uzyskaliśmy, a jak zaczęliśmy na niego naciskać, żeby
      dał numer telefonu do swojego przełożonego, powiedział, że ma ważniejsze sprawy
      niż szukanie numerów i sobie poszedł, zostawiając nas w recepcji, rozumiecie? A
      Ty teraz siedź i myśl, co zrobić, żeby nie przepadło 70 euro za wycieczkę.
      Niestety musieliśmy zrezygnować z wycieczki takiej pięknej, bo baliśmy się o
      bagaże, mogliśmy je wziąć ze sobą, ale wyobraźcie sobie ciągać się w upale z
      walizami po górach.
      Byłem ze znajomymi, a gdybym pojechał z rodziną, dziećmi?
      Zastanówcie się nad wyborem biura podróży, bo to co zrobili mi z wakacjami to
      nie było przyjemne, a niby poważne i szanowane biuro podróży. Jasneeee. Nie polecam.
    • wawers1_2 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 23.11.09, 19:01
      Mam bardzo złą opinię o tym biurze. Wykupiłem u nich wycieczkę do HURGHADY do
      hotelu 4* od 22 listopada do 6 grudnia. Na dwa dni przed wylotem okazało się
      ,że nie ma dla nas miejsc w samolocie. Nie mogliśmy zmienić terminu urlopu.
      Po ciężkich bojach znaleźli samolot wylatujący 24 listopada lecący do SHARM i
      hotel 5* za który kazali słono dopłacić mimo że to z ich winy nastąpiła ta
      zmiana.Ktoś źle wprowadził nasze dane do systemu<Jednym słowem oszuści nic nie
      rąbiący sobie z klientów<Ordynarni chamscy i bezczelni>Powiedzieli mi ,że oni
      woleli by lecieć obojętnie gdzie niż w ogóle nie lecieć (Wiec niech biorę co
      dają i się ciesze) . Zdecydowanie odradzam i jeszcze raz odradzam>nie polecam
      nikomu biuro jeszcze gorsze od biura Kopernik>
      • colcik1 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 23.02.10, 12:04
        czytam te opinie i zaczynam mieć mętlik w głowie :( z Sun&Fun byłam tylko raz
        (Tunezja) i było wszystko ok.
        Teraz mam na oku hotel, który jest w ofercie Alfa Star i Sun&Fun, stawiałam na
        Sun&Fun, ale teraz już sama nie wiem co robić, a w sobotę idę podpisać umowę.
          • Gość: kasika Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.02.10, 09:55
            Gość portalu: dobra rada napisał(a):

            > Naprawdę radzę skorzystac z oferty Alfa Star. Lepiej troszkę dopłacic i miec
            pewnoś, że pojedziesię tak dokąd się chciało, a w przypadku SunFun nie zawsze
            tak jest(powiem więcej - rzadko się to udaje)


            A co jesteś pracownikiem Alfa Star że takie rady dajesz? Moi znajomi byli
            właśnie z Alfa star, kila miesięcy przed wyjazdem wybrali sobie hotel, po
            przylocie przez 5 dni się bujali po różnych hotelach, aż trafili do hotelu o
            podobnym standardzie za jaki zapłacili. Oczywiście nie trafili do tego który
            mieli zapłacony.
            I nie jest to jedyny przypadek.
            • Gość: dobra rada Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.02.10, 10:18
              A ja własnie ucierpiałem wykupując wczasy w Sun Fun i dlatego piszę. Przeżyłem z
              rodziną wielki szok i powiedziałem że im tego nie daruje. Nie jestem
              pracownikiem Alfa. Jestem zawiedzionym turystą. Oficjalnie mogę powiedziec, że
              Biuro Sun Fun postępują jak złodzieje. Człowiek płaci za wycieczkę, a otrzymuje
              w zamian zupełnie coś innego. Najciekawsze jest to, że nie potrafią przyznac się
              do błedu. Radzę uważac na nich.
          • misr Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 26.02.10, 19:54
            no własnie zgadzam się... byłąm z różnymi biurami, Sun&Fun jest
            jednym z najlepszych. a tak wogóle jeśli turyści piszą sms z
            błachostkami to też bym nie odpisywala. oni nie siedza na stolku w
            wygodnym biurze tylko pracuja maja pod soba wiele hoteli. to wlasnie
            z Sun&Fun-u jeden z rezydentow w hotelu ktorym bylam bywal 2 razy na
            dzien. W Sea Gull-u sa dwie czesci i tak rano bywal w starej czesci
            a wieczorami w nowej. Zawsze pomocny i sam interesowal sie co tu nas
            slychac. Moze my mamy szczescie, albo wy ogromnego pecha i sami do
            tego dopowadzacie !!!
    • Gość: Adrian Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.02.10, 05:00
      Ja niestety nie polecam tego biura. Są ,,dobrzy,, dopóki nie skasują należności
      za wycieczkę. A potem? A potem mają turystów w du...e . Taka jest niestety
      prawda i dopóki się nie zmieni ich podejście do klienta dopóty będą złe opinie o
      tym biurze podróży. Proszę tylko nie pisac, ze wpadki zdarzają sie każdemu itp
      itd. Niestety w ich przypadku sporadycznie zdarzają sie pozytywne wpisy, bo
      sporadycznie uda im się dobrze zorganizowac wycieczkę. Pojechałem z nimi raz i
      wiecej nie chcę przeżywac takiego stresu. Odradzam współpracę z nimi . Po
      stokroc odradzam!!!
        • wawers1_2 Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 28.02.10, 06:14
          Rozumem Adriana w 100%. Pisałem wcześniej o sytuacji jaka się nam przytrafiła
          dzięki ,,uprzejmości,, biura Sun & Fun. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Co
          znaczy stwierdzenie, że wpadki mogą się przytrafic każdemu? Jakby się Państwo
          czuli idąc np. do kina na wybrany przez siebie film, a gdy się seans zaczyna
          okazuje się, że zmieniono repertuar i tego filmu nie ma? Jakby się Państwo czuli
          (kieruje te słowa do osób zachwalających to biuro podróży) gdy w sklepie RTV
          zamieniliby np. telewizor LCD na zwykły? My się właśnie tak czuliśmy.
          Pytam jak można na dwa dni przed wylotem poinformowac klienta, że nie ma dla nas
          miejsc w samolocie, bo ktoś czegoś nie dopatrzył?
          Przecież otrzymali za to pieniądze półtora miesiąca wcześniej. Może dla kogoś 10
          000 zł to niewielka suma. Dla mnie są to duże pieniądze i płacąc je chciałem
          wyjechac do kraju, miejscowości i hotelu jaki sobie wybraliśmy (zresztą z
          katalogu Sun & Fun). Naturalnie mogliśmy zrezygnowac z wycieczki. Jednak
          przygotowania nasze zaszły już za daleko, by to zrobic. Przystaliśmy na
          propozycję biura (nasza dobra wola). Z naszych marzeń został tylko kraj( Egipt).
          Miejscowośc i hotel został zmieniony. Zgodziliśmy się również na dopłatę do
          hotelu pięciogwiazdkowego pomimo faktu, że zmiana nie nastąpiła z naszej winy.
          Pytam dalej. Za co dopłacaliśmy na lotnisku jeśli po niecałych czterech
          godzinach lotu oświadczono nam, że w tym hotelu za który dopłaciliśmy chwilę
          wcześniej nie ma dla nas miejsc?!!! Czy nie za dużo tych wpadek jak na jeden
          urlop???
          Nie usłyszeliśmy słowa przepraszam od pani rezydent. NIe zaproponowano nam
          żadnej, chocby najtańszej wycieczki fakultatywnej, która byłaby rekompensatą za
          stres wywołany całą sytuacją.
          Na miejscu złożyliśmy reklamację na ręce pani rezydent. Po przylocie do kraju
          złożyliśmy również reklamację do biura Sun & Fun. A jakże biuro odpisało na nią.
          Zrobiło z nas nieuków, którzy nie potrafią czytac. Odpisało nam również, że
          zamiana hotelu 5* na hotel 4* nastąpiła z powodu cyt.,, braku miejsc w sezonie
          letnim,,
          Przypominam, że wycieczka miała miejsce na przełomie listopada i grudnia.
          Pokazuje to dobitnie jak biuro traktuje swoich klientów.
          Zażądałem zwrotu dopłaty do hotelu 5* skoro i tak umieścili nas w hotelu 4*.
          Naturalnie nikt nam tej dopłaty nie zwrócił. Dlatego użyje tu mocnych słów, ale
          uważam, że jest to oszustwo i złodziejstwo w jednym. Postanowiłem nie darowac
          tego. W tej chwili jestem na etapie konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta i
          bez wątpienia cała sprawa skończy się w sądzie.
          A wracając do sedna sprawy myśle, że nawet jedna taka ,, wpadka ,, biura podróży
          powinna mocno dadszarpnąc reputację tegoż biura.
          Myślę również, że osoby mający zamiar skorzystac z ich usług powinni się mocno
          zastanowic. Nie twierdzę, że na pewno przeżyją to samo co my. Taka możliwośc
          jednak istnieje, a tego nie życzę nikomu.
          • lerak Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. 29.03.10, 13:49
            No to faktycznie trochę lipa z tym wyjazdem... JA nie korzystałem z ich oferty,
            więc nie mogę się wypowiedzieć o tym biurze, ale powiem, że moim zdaniem nie
            trzeba korzystać z ich ofert, żeby spędzić super wakacje. Od lat we własnym
            zakresie organizuję wyjazdy (odkąd jest internet to naprawdę proste, zaczynając
            od znalezienia hotelu, przez rezerwacji biletów aż po zebranie odpowiedniej
            ekipy) i zawsze bardzo dobrze się bawiliśmy, zwiedzając zdecydowanie więcej niż
            biura podróży oferują, za cenę niższą. Wiadomo, trochę zachodu jest z
            organizacją w Polski, ale równie dobrze można pojechać w ciemno i na miejscu
            wszystko załatwiać- moim zdaniem też bardzo dobra opcja. I przynajmniej nie
            muszę się skarżyć teraz na biura podróży:)
      • Gość: "stały"klient Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.mpgm.poznan.pl 02.03.12, 12:51
        Wykupiłam u nich -po raz kolejny zresztą -wczasy w tym roku w promocji First call w lutym i jakie było moje zdziwienie, gdy po zakończeniu promocji cena za wykupione przeze mnie wczasy spadła! Niestety, moja strata - trzeba było kupić poza promocją. Kto by się spodziewał, że renomowane biuro wywinie swoim stałym klientom taki numer. Do samej organizacji doczepić się nie mogę, ale w mojej ocenie biuro jest nie w porządku i tylko dlatego więcej z nimi nie pojadę.
    • Gość: Sylwia Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.skokstefczyka.pl 04.06.10, 16:46
      Witam wszystkich ;)
      w maju 2010 byłam wraz z Sun&Fun w Hurghadzie. Szukając adekwatnej
      oferyty, wiele negatywnych komentarzy i opinii przeczytałam o tym
      biurze i szczerze mówiąc byłam trochę przerażona, jednak
      zdecydowałam się na wakacje z tym biurem, bo ceny mają dość
      konkurencyjne na rynku. Pod względem organizacyjnym WSZYSTKO
      PRZEBIEGŁO BEZ PROBLEMÓW, od czasu wylądowania w Hurghadzie zajął
      się nami przedstawiciel Sun&Fun, następnie zostaliśmy skierowni do
      autobusów Sun&Fun, którymi dotarliśmy do hotelu. Zameldowanie trwało
      bardzo szybko, hotel zgodny z opisem katalogowym, rezydentka Kasia
      bardzo miła, pomocna. Wszystko przebiegło bez najmniejszych
      problemów, i teraz wiem, że spokojnie można zaufac Sun&Fun, a
      problemy, jakie czasami się pewnie zdarzają\, mają każde biura i o
      każdych można przeczytać opienie negatywne i poztytwne, a więcej
      jest pewnie tych negatywnych, bo więcej opinii dodają osoby
      niezadowolone. Polecam szczerze!!!
      • Gość: mob-os Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.10, 22:53
        Trudno mieć dobrą opinię o biurze które w grudniu 2009 przyjęło zaliczkę za wyjazd do Hurghady na 4 września 2010 wiedząc że w tym czasie będzie nieczynne lotnisko wylotowe Okęcie.Do dnia dzisiejszego nie wiedza co dalej z wylotami z Warszawy mimo że niebezpiecznie zbliza się termin wyjazdu.Boję sie myśleć co czeka turystów Biura Sun&Fun we wrześniu.
    • Gość: Iza I Adam Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: 91.193.160.* 23.07.10, 19:33
      Witam !
      Wczoraj wrocilismy z Tunezji. Organizatorem wycieczki bylo biuro
      podrozy Sun&Fun, ktore powinno sie nazywac Sun&Fuck !!!!!!!!!!
      Wlascicielem biura okazal sie Tunezyjczyk.
      Wyladowalismy na lotnisku w Monastirze i dowiedzielismy sie ze nie
      ma dla nas miejsc w hotelu !!!!!!!!!!!!!
      Rezydentki poinformowaly nas ze zostaniemy zakwaterowani w hotelu El
      Bousten (2*) czyli NIE w hotelu do ktorego wykupilismy wycieczke
      (3*) wedlug skali tunezyjskiej nawet 4*.
      Po ogromnej awanturze na lotnisku rezydentka Lily (??) i Aldona
      Skolta wezwaly na nas policje tunezyjska, ktora jednak nie
      interweniowala (byc moze dlatego ze takie sytuacje czesto maja
      miejsce).
      Odmowilismy pojechania do innego hotelu, wiec zostawili nas na
      lotnisku bez opieki !!!!!!!!!!!!! Wsiadajac do autokaru rezydentki
      smialy sie z nas !!!!!!!!!!!!!!
      Na prywatny koszt wraz z kilkoma osobami ktore tez odmowily jechania
      do innego hotelu wzielismy busa i pojechalismy do hotelu w ktorym
      mielismy wykupiona wycieczke. Zaplacilismy 100 Euro . Na miejscu
      okazalo sie ze nie mamy potwierdzonych rezerwacji na pobyt w hotelu
      i recepcja nie moze nas zakwaterowac !!!!!!!!!!
      Szokkkkkkkkkkkkkkk
      Moje 7 letnie dziecko spalo bez jedzenia i picia w recepcji na sofie
      12 godzin !!!!!!!!!!!!!!!!
      Czekalismy od godziny 1 w nocy do 12 w poludnie nastepnego dnia az
      sie pojawila rezydentka i cudem zalatwila nam miejsca w pokojach.
      W miedzy czasie rano, kolo godz 10 wykonalam telefon do Polski do
      siedziby biura i poinformowalam ze siedze na recepcji w hotelu w
      ktorym mam wykupiona wycieczke a nikt nie chce nas kwaterowac
      poniewaz nie ma nas na liscie rezerwacyjnej, zagrozilam ze po
      powrocie do Polski pojde zlozyc wniosek do Prokuratury o popelnieniu
      przestepstwa (oszustwa) i byc moze wlasnie to pomoglo gdyz o godz 12-
      ej miejsca w pokojach sie znalazly.
      Bedziemy skladac reklamacje, gdyz nie byla to pomylka a jawne
      oszustwo ze strony biura !!!!!!!!
      ps. pozdrawiamy Kasie i Danusie ( milo bylo was poznac w tej calej
      niedoli)
    • Gość: IzaiAdam Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. = Sun&Fuck !! IP: 91.193.160.* 27.07.10, 17:24
      Wczoraj wrocilismy z Tunezji. Organizatorem wycieczki bylo biuro
      podrozy Sun&Fun, ktore powinno sie nazywac Sun&Fuck !!!!!!!!!!
      Wlascicielem biura okazal sie Tunezyjczyk.
      Wyladowalismy na lotnisku w Monastirze i dowiedzielismy sie ze nie
      ma dla nas miejsc w hotelu !!!!!!!!!!!!!
      Rezydentki poinformowaly nas ze zostaniemy zakwaterowani w hotelu El
      Bousten (2*) czyli NIE w hotelu do ktorego wykupilismy wycieczke
      (3*) wedlug skali tunezyjskiej nawet 4*.
      Po ogromnej awanturze na lotnisku rezydentka Lily (??) i Aldona
      Skolta wezwaly na nas policje tunezyjska, ktora jednak nie
      interweniowala (byc moze dlatego ze takie sytuacje czesto maja
      miejsce).
      Odmowilismy pojechania do innego hotelu, wiec zostawili nas na
      lotnisku bez opieki !!!!!!!!!!!!! Wsiadajac do autokaru rezydentki
      smialy sie z nas !!!!!!!!!!!!!!
      Na prywatny koszt wraz z kilkoma osobami ktore tez odmowily jechania
      do innego hotelu wzielismy busa i pojechalismy do hotelu w ktorym
      mielismy wykupiona wycieczke. Zaplacilismy 100 Euro . Na miejscu
      okazalo sie ze nie mamy potwierdzonych rezerwacji na pobyt w hotelu
      i recepcja nie moze nas zakwaterowac !!!!!!!!!!
      Szokkkkkkkkkkkkkkk
      Moje 7 letnie dziecko spalo bez jedzenia i picia w recepcji na sofie
      12 godzin !!!!!!!!!!!!!!!!
      Czekalismy od godziny 1 w nocy do 12 w poludnie nastepnego dnia az
      sie pojawila rezydentka i cudem zalatwila nam miejsca w pokojach.
      W miedzyczasie rano, kolo godz 10 wykonalam telefon do Polski do
      siedziby biura i poinformowalam ze siedze na recepcji w hotelu w
      ktorym mam wykupiona wycieczke a nikt nie chce nas kwaterowac
      poniewaz nie ma nas na liscie rezerwacyjnej, zagrozilam ze po
      powrocie do Polski pojde zlozyc wniosek do Prokuratury o popelnieniu
      przestepstwa (oszustwa) i byc moze wlasnie to pomoglo gdyz o godz 12-
      ej miejsca w pokojach sie znalazly.
      Bedziemy skladac reklamacje, gdyz nie byla to pomylka a jawne
      oszustwo ze strony biura !!!!!!!!
      ps. pozdrawiamy Kasie i Danusie (milo bylo was poznac w tej calej
      niedoli)
    • Gość: Filon Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.ip.netia.com.pl 15.09.10, 13:39
      Generalnie najgorsze biuro z którego kiedykolwiek byłem na wakacjach. Nikomu nie polecam jechać z nimi na wakacje. Zarezerwowałem hotel Triton Empire w hurgadzie na 2 tygodnie przylecieliśmy i jakiś arab zawózł nas do hotelu sultan beach następnego dnia na spotkaniu z rezydentką okazało sie że ona o tym się właśnie dowiedziała i że mamy zostać w sultanie(który nie ma plazy i nie polecam go nikomu bo można tam tylko siedzieć nad basenem) po ciężkich awanturach z rezydentka po telefonach do polski do biura sun fun po napisanej mailowo skardze do siedziby biura okazało sie że jednak są w Empire mijsca i łaskawie po tygodniu zdecydowali sie nas przeniść. W sprawie przenosin rezydentka nie zrobiła nic obiecała sie znami kontaktowac a to my musielismy do niej dzwonić w dodatku sam wcześnij wiedziałem że się przenosze niż ona, szkoda gadać. Mieliśmy mieć transfer z hotelu sultan do empire o 12 i nikt nie przyjechał ,dopiero po telefonie do rezydentki łaskawie ktoś przyjechał o 15. masakra. Jak byliśmy już w empire na spotkaniu z nową rezydentka mówimy jej że to nie wpożądku że musielismy tracić pół dnia na transfer między hotelami a o na na to że o co nam chodzi jak mamy ten hotel co chcilismy i że ją nic już nie interesuje bezczelność z pierwszej półki. i to nie jesteśmy jedynym przypadkiem takiego traktowania bo oprócz nas było jeszcze 6 takich par które zostały potraktowane tak samo. Naprawdę z daleka od tego biura bo oragnizacja u nich nie istnieje a rezydentki na miejscu w niczym nie doradza i nie pomogą. Pozatym włascicielem biura jest egipcjanin może dlatego wszyscy w biurze mają taki olewajacy stosunek do rzeczywistosci
    • Gość: autorka Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.09.10, 15:29
      zasada jest jedna! Dlaczego na forach przeważają negatywne opinie? Ano dlatego, że jesli komuś faktycznie nie poszło z biurem to wyżywa się gdzie może. Zadowolonemu nie będzie się chciało łazic i pisać, bo po co? Było fajnie i już.

      Ja z Sun&Fun byłam w tym roku w Tunezji. Nie mam im nic do zarzucenia, wszystko zorganizowane na tip top, oferta zgodna z katalogiem, otrzymałam to za co zapłaciłam.
      Rezydentki bardzo sympatyczne i wbrew opiniom wcale nie nastawione tylko na sprzedaż (może tak trafiłam ;)
      Ja polecam to biuro, choć nie upieram się, że wpadki im się nie zdarzają, bo zdarzają jak wszystkim.
      • Gość: mob-os Re: Sun&Fun Holiday proszę o opinie. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.09.10, 19:34
        Z biurem Sun&Fun byłam 3 razy w Egipcie W SSH w Hotelach Millenium i Sea Beach w Hurghadzie w hotelu Sunrise Select Royal Makadi w tym roku we wrześniu .Mimo ze zamiast z W-wy lecieliśmy z Katowic to transfer do Katowic był zorganizowany perfekcyjnie podobnie powrot. W Egipcie wszystko bylo ok.rezydentka w Makadi p.Kasia sympatyczna i w tak wspaniałym hotelu jak Sunrise nie miała nic do roboty .Wyjazd uważamy za niezwykle udany możemy stwierdzić że najlepszy w Egipcie mimo że to nasz 9 wyjazd ,ale to zasługa bardzo wysokiego standardu Hotelu.Byliśmy w 4 osoby w wieku 60+

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka