Dodaj do ulubionych

Czy po CLO może boleć brzuch?

06.05.09, 11:23
Witam od wczoraj biorę CLO i bardzo boli mnie brzuch czy to tak ma być czy mam
jakieś skutki uboczne?
Obserwuj wątek
    • betka262 Re: Czy po CLO może boleć brzuch? 06.05.09, 11:44
      hiacyntko - clo działa na jajniki. żeby pęcherzyki ładnie urosły. Ma prawo cię
      bolec brzuch jak rosną. Mnie pobolewa podbrzusze a wczoraj skończyłam brac
      clostilbegyt.
      tak więc wszystko jest w porzadku
      • 1hiacyntka Re: Czy po CLO może boleć brzuch? 06.05.09, 11:52
        Dzięki Beatko za odp. bo już się trochę przestraszyłam że coś jest nie tak, ale
        nawet jak mam miesiączkę to mnie tak brzuch mocno nie boli jak teraz a czy mogę
        wziąć tabletkę przeciwbólową (Ibuprom) czy jest niewskazana pozdrawiamsmile
        • betka262 Re: Czy po CLO może boleć brzuch? 06.05.09, 13:00
          szczerze to bym odradzała tabletek przeciwbólowych.
          Weź nospę - roskurczową.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka