Dodaj do ulubionych

Rachel Brice :)

10.02.07, 05:53
Jakis czas temu wpisalam yoga w youtube i odkrylam te dziewczyne.
www.youtube.com/watch?v=c9LeOz_3Z4Y
od siodmego roku zycia cwiczy joge, wydala dvd do nauki tanca brzucha ze
specjalnym treningiem jogi pod katem tanca brzucha - juz do mnie leci :))
Jak dla mnie niesamowita ....
Obserwuj wątek
    • rahnieda Re: Rachel Brice :) 19.02.07, 14:14
      Hej!

      Też ją uwielbiam..:)
      Taniec brzucha wydawal mi sie troche banalny dopoki nie zobaczylam jej...
      genialne...

      A gdzie zamowilas te DVD? bo 150 zl kosztujje..:/ podziel sie wrazeniami
      tez bym chetnie obejrzala:)
      • tequilkuk Re: Rachel Brice :) 06.03.07, 14:28
        Nie mialam za bardzo czasu obejrzec je dokladnie ale po wstepnym zapoznaniu sie
        powiem tak:
        Rchel powala. Na dvd jest aranzacja, imho troche mniej ciekawa od tej z
        zalaczonego linku ale i tak szczeka w dol. Ta kobieta ma kregoslup ma z gumy :)
        Nie jest to na pewno dvd do cwiczenia jogi. Sa 3 drille (nie wiem jak to
        okreslic po polsku): 15, 30 i 45 minut ktore sa wybranymi cwiczeniami z jogi i
        tanca brzucha. Joga jest potraktowana jako przygotowanie do tanca brzucha i jak
        dla mnie jest ok bo tego wlasnie sie spodziewalam. Przy pozycjach jogi jest
        bardzo dokladny instruktaz, mi pomoglo zwrocic uwage na kilka rzeczy ktorych nie
        bylam pewna :)
        Planuje miec troche wolnego na wielkanocm wtedy poszleje z dvd i moze napisze
        cos wiecej. poki co: warto bylo :)
          • tequilkuk Re: Forum Taniec Brzucha 28.03.07, 18:52
            Bardzo ciekawie zmontowane to video :)
            "Precyzja" to chyba slowo klucz. Niesmowite jest jak ona kotroluje kazdy cm
            swojego ciala. Starannie dobrana muzyka i niebanalny, wlasnorecznie wykonany
            stroj. Uwielbiam jej stylizycja na gwiazde kina niemego - idealnie pasuje do jej
            urody.
            Smuklosc jaka czasem widuje u kobiet dluugo cwiczacych joge w poloczeniu z
            gracja tancerki, jak dla mnie piorunujaca mieszanka :))
            Moje najwieksze odkrycie ostatnio...
            Dzieki niej San Francisco awansowalo na szczyt listy miejsc do odwiedzenia w
            Stanach :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka