Dodaj do ulubionych

Wymiana zaworu EGR

28.04.21, 11:37
Miesiąc temu oddałam auto na wymianę zaworu EGR na nowy. Kilka dni temu podczas jazdy miałam problemy i auto znacznie traciło na mocy do tego stopnia, że nie dało się jechać. Oddałam auto ponownie do tego samego mechanika i powiedzieli mi, że ten nowy zawór, który wcześniej założyli, zepsuł się i trzeba oddać do na reklamację i znowu wymienić. Polecili mi, aby dopłacić 500 zł do nowego, lepszego zaworu. W takim wypadku powinnam ponosić te kolejne koszty założenia i kupna nowego zaworu? Proszę o rady, gdyż jestem w tym zielona:p
Obserwuj wątek
    • vogon.jeltz Re: Wymiana zaworu EGR 28.04.21, 11:57
      Jeśli to oni zamawiali zawór, to powinni to zrobić w ramach rękojmi. Przy czym jeśli mają zamontować lepszy zawór, to za część będziesz musiała dopłacić, ale wymianę powinni zrobić już gratis. Jeszcze zależy, co masz napisane na fakturze - czy jedna usługa wymiany, czy osobno część a osobno robocizna. Ale pewnie nie masz żadnej faktury, jak to zwykle u mechanika, więc skończy się tak, jak sie z nimi dogadać.
    • hukers Re: Wymiana zaworu EGR 28.04.21, 15:15
      No to są dwie opcje. Albo wymieniasz drugi raz na ten tańszy i wtedy część za darmo a płacisz za robociznę, albo wymieniasz na ten droższy i wtedy część droższa minus cześć tańsza i płacisz z robociznę.
    • bolo2002 Re: Wymiana zaworu EGR 29.04.21, 07:44
      Zacznijmy od tego, że decyzja o wymianie starego zaworu na nowy mogła byc błędna. Kto podjął taką decyzję ?