Dodaj do ulubionych

Nie lubię plotek!

11.10.21, 15:08
Nie jestem nauczycielką nauczania początkowego, skończyłam filologię języka obcego. Mam 3 podyplomówki, ale nie z nauczania początkowego. Nie plotkujcie na mój temat. Plotkowanie- brzydka wada, pozdrawiam.
Obserwuj wątek
        • gzesiolek Re: Nie lubię plotek! 11.10.21, 17:12
          Moja mama była takim magistrem dwojga bratnich narodów (już na emeryturze). W 1989-90 czując pismo nosem najpierw zrobiła podyplomówkę, ale żeby mogła uczyć w szkołach średnich musiała zrobić pełnego magistra i w kolejnych latach zrobiła magisterskie z polonistyki jako >40latka...
          Do dziś pamiętam jak z ojcem przepisywaliśmy jej magisterkę w edytorze TAG na naszym PC...
          O tym, że ojciec zamiast ą Alt+A raz wcisnął Ctrl+A i nie patrząc na ekran pisał dalej... i dopiero po kilku kolejnych stronach zauważył, że stracił prawie 40stron to już inna inszość ;) A autosave załatwił resztę ;)
    • qqbek Re: Nie lubię plotek! 11.10.21, 19:40
      Wybacz.
      Kierowałem się mentalnością, stąd to przyporządkowanie.

Niech już będzie - nauczycielka rosyjskiego z małego miasteczka na Podkarpaciu.

Rób kobieto tłumacza przysięgłego z rosyjskiego, jeśli jakiekolwiek zdolności predysponujące do tego zawodu posiadasz - zapomnisz o szkole i tych ochłapach, które tam płacą, jeśli tylko będziesz w tym dobra.
      Stare pokolenie wymiera i czasami trudno jest znaleźć kogoś kompetentnego, kto by wziął rosyjski.
      Od ukraińskiego mam dwóch tłumaczy "od ręki"... z rosyjskim zawsze muszę prosić i godzić się na odległe terminy.
      • gzesiolek Re: Nie lubię plotek! 11.10.21, 19:47