Dodaj do ulubionych

honda accord aerodeck

16.03.04, 15:00
honda
accord aerodeck
1992/1993
2.2 l
wtrysk wielopunktowy sekwencyjny
16V
4 cylindry
(chyba) nieplastikowy

ile zyskuje/trace przy wyborze miedzy III a IV generacja.
Obserwuj wątek
    • gaziarz Re: honda accord aerodeck 16.03.04, 20:20
      a dlaczego nie zwykla instalacje II generacji??
      A jesli juz wtrysk, to wady i zalety typowe- wynikajace z cech poszczegolnych
      wtryskow, bez zadnych wyjatkow.
      Tylko trzeba pamietac, ze do wtryskow samochod musi byc zupelnie sprawny
      (sonda, elektronika itd.)
        • staruch5 Re: honda accord aerodeck 18.03.04, 16:20
          Ok, przeczytalem.
          Co to znaczy:
          Do pojazdów nowszych niż z 1995r. należy montować
          tzw. "elektronikę", "komputer"- jednostkę sterujšcš.

          czy na pewno regula jest rok produkcji. Obawiam sie, ze moje auto bylo kiedys
          nowoczesne i moze sie tez zalapac na ten komputer i ewentualnie emulator. a to
          juz bedzie z 2000zl. Prawdaz?
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka