Dodaj do ulubionych

Trzymamy kciuki

12.05.22, 19:08
Na brzegach Dońca Ukraińcy urządzili Rosjanom pogrom. Ci wracają jak fale i znów próbują

chyba kazdy normalny czlowiek wie ze zbudowanie mostu pontonowego troche czasu zajmuje...

mysle ze oprocz paru kacapow na tym forum wszyscy klaskaja.

jest natomiast inny problem, ukraincy kiedys beda musieli sie przedostac na druga strone zeby wygonic kacapow. i tu sie pojawia znowu ten sam problem.
Obserwuj wątek
    • donvito52 Re: Trzymamy kciuki 12.05.22, 19:16
      marekggg napisał:

      > Na brzegach Dońc
      > a Ukraińcy urządzili Rosjanom pogrom. Ci wracają jak fale i znów próbują

      >
      > chyba kazdy normalny czlowiek wie ze zbudowanie mostu pontonowego troche czasu
      > zajmuje...
      >
      > mysle ze oprocz paru kacapow na tym forum wszyscy klaskaja.
      >
      > jest natomiast inny problem, ukraincy kiedys beda musieli sie przedostac na dru
      > ga strone zeby wygonic kacapow. i tu sie pojawia znowu ten sam problem.

      Zbudują most pontonowy ?? ;)
      • qqbek Re: Trzymamy kciuki 12.05.22, 21:30
        Mi-8 cena 9 milionów dolarów... trafiony przez drona za 1/5 tej kwoty :)

        No i tam zdaje się dowódcę w randze kapitana, czy nawet majora ukatrupili przy okazji tego trafienia.
        2 łodzie i 1 kuter desantowy też poszły "nach..j" ostatnio w tamtej okolicy.

        A sprawy wyglądają tak, że kacapy nie mają obrony przeciwlotniczej na wyspie i na gwałt próbują ją dowieźć.
        Co za dnia dowiozą, Ukraińcy w nocy niszczą.

        Gorsza sprawa z tym forsowaniem Dońca, bo kacapów "mnoga" i ze stratami się nie liczą.
        To wyścig "kto pierwszy".
        Albo kacapom uda się uchwycić i poszerzyć przyczółek, albo Ukraińcom sprowadzić zachodnią broń na front działań i ich powstrzymać.

        To stara kacapska taktyka.
        Wszyscy pamiętają, że pod Stalingradem Niemcy utracili całą 6. Armię.
        Mało kto pamięta, że straty Rosjan pod Stalingradem wielokrotnie przewyższyły straty Niemców i ich sojuszników.
        W zabitych i wziętych do niewoli nie było źle (z racji fatalnej decyzji o pozostaniu w okrążeniu) - było 1 do 1,5 dla Niemców.
        Ale straty bojowe w sprzęcie były już 1:3.
        I to pomimo tego, że Niemcy rzucili do przerwania okrążenia całą dywizję pancerną Hotha, którą Ruscy zmasakrowali, a "Iwany" z Wojennych Wozdusznych miały w celownikach właściwie bezbronne niemieckie samoloty transportowe, bo po odrzuceniu próby przerwania okrążenia niemieckie myśliwce nie dawały już rady ich osłaniać.
          • wislok1 Re: Trzymamy kciuki 12.05.22, 21:56
            w Stalingradzie Niemcom szlo, dopoki nie przyszla zima, potem sie ogolnie wszystko posypalo....

            Czyli byla powtorka z tego co bylo pod Moskwa w grudniu 1941...

            Teraz akurat nadchodzi lato...

            CIekawe, ze pod Kurskiem w 1943 Rosjanie poniesli KILKA razy wyzsze straty w zybitych, rannych, zaginionych i w zniszczonym sprzecie wojennym niz Niemcy....
            A wiedzieli doskonale dzieki wywiadowi angielskiemi gdzie i kiedy NIemcy zaatakuja....
            Dostali te informacje na tacy, a i tak dostaöli straszyn wpier.ol i wygrali TYLKO I WYLACZNIE dzieki temu, ze NIemcom skonczyly sie rezerwy ludzi i czolgow, bylo ich 3 razy mniej niz ruskich.....
            • wislok1 Re: Trzymamy kciuki 12.05.22, 22:00
              Potem cala ruska propaganda to zafalszowala, a jency niemieccy nie mieli prawa sie wypowiadac,
              za to Stalin i kumple non stop opowiadali, jak to wpier... Niemcom------

              A Niemcom zwyczajnie zabraklo wojska .....

              I zaczeli sie cofac....
            • qqbek Re: Trzymamy kciuki 12.05.22, 22:19
              wislok1 napisał:

              > A wiedzieli doskonale dzieki wywiadowi angielskiemi gdzie i kiedy NIemcy zaata
              > kuja....
              > Dostali te informacje na tacy, a i tak dostaöli straszyn wpier.ol

              Co więcej, całymi tygodniami przygotowywali się do obrony, kopali olbrzymie rowy przeciwczołgowe, ustawili potrójną linię obrony, bo pewien austriacki kapral (głównodowodzący) kazał poczekać na nowe czołgi.

              > i wygrali TYL
              > KO I WYLACZNIE .

              No tutaj informacje wywiadowcze "od wolnego świata" ma ta druga strona, więc można (ostrożnie) liczyć na to, że im się nie uda.
              Jak zaczynaliśmy dyskusje o wojnie 2 miesiące temu, toś ty był pesymista, a ja ostrożny optymista.
              Ja nadal jestem ostrożnym optymistą, tylko takich jak ja trochę przybyło.
              • bguslawko_1 Re: Trzymamy kciuki 12.05.22, 23:08
                Pamiętam jak w lutym się śmiali , że Rosjanie nie zaczną wojny z Ukrainą , a tylko straszą i blefują.Teraz na forach GW błogi spokój .Wojna w telewizorni .Nawet TVN przerwał ,bo wybierali grubasa na drugą kadencję .I opozycja była bezradna . Ludzie się już się przyzwyczaili do tego .Do cen i biedy chyba też .Siema .
                • marekggg witaj onuco 12.05.22, 23:38
                  bguslawko_1 napisał:

                  > Pamiętam jak w lutym się śmiali , że Rosjanie nie zaczną wojny z Ukrainą , a ty
                  > lko straszą i blefują.Teraz na forach GW błogi spokój .Wojna w telewizorni .Naw
                  > et TVN przerwał ,bo wybierali grubasa na drugą kadencję .I opozycja była bezra
                  > dna . Ludzie się już się przyzwyczaili do tego .Do cen i biedy chyba też .Siema
                  > .
                  na tym forum.

                  kurwa to nawet misiaczek nie jest?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka