Dodaj do ulubionych

O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina

20.06.22, 20:07
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.

Wiem, czasami daje krok czy dwa na zakazany teren. Przywolanie mnie do pionu zamiast calkowitego zbanowania
doceniam, ktokolwiek usunal moj wpis ale mnie nie zbanowal calkowicie, jest rowny gosciu i kiedys moze razem ukradniemy konia:)
Obserwuj wątek
    • bguslawko_1 Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 20.06.22, 20:28
      Sam widzisz .Zacznij pisać na temat ,a nie przywalanki personalne .To samo marek z rzeszowa lata po wszystkich forach i ośmiesza ludzi .To Jasia na forum Kraj .To bywalca ,lolo i mnie na ematce .Zachowuje się jak pajac .Tak samo postępowałeś tu do innych ty sam .
    • qqbek Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 20.06.22, 22:56
      waga173 napisał:

      > Wiem, czasami daje krok czy dwa na zakazany teren. Przywolanie mnie do pionu za
      > miast calkowitego zbanowania
      > doceniam, ktokolwiek usunal moj wpis ale mnie nie zbanowal calkowicie, jest row
      > ny gosciu i kiedys moze razem ukradniemy konia:)

      Mam złe wiadomości - zdrówka osobiście się nie napijesz z adminem.
      Tiges, z tego co mi wiadomo, jest niereformowalnym, nienaprawialnym, nieodwracalnym... abstynentem.
      Porządny chłop, a tak mu się porobiło 🤪
      • waga173 Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 06:32
        Ciekawa rzecz, kiedys moj od dziesiecioleci kumpel od bitki i wypitki mial powazny problem ze zdrowiem, ale jego zona przywiozla go do nas pewnego wieczora wiec z solidarnosci nic wyskokowego nie pilem. Ale za kazda herbatka czy kompocikiem robilem sie coraz weselszy jak szczygielek! Powaznie! Wiec szansa jest ze sie "napijemy nienapiwszy" a konia i tak ukradniemy:)
    • perski_niebieski Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 14:01
      Waga,
      gratulacje i owacje !
      Jako stary kłusownik masz jednak pewne względy...
      Kasują, ale powiadamiają.
      Mnie się ostatnio zdarzyło wylecieć ze dwa razy. Na bruk.
      O, jakże sie cieszę, chyba się powieszę !

      * Albo oszalałe redachtorki z nowego naboru,
      co z kilmatem za żarcie i zażarcie walczą.
      ** Albo tutejsze e - prababcie nawiedzone ?
      Tak czy owak, jeden Ch.

      P.S.
      Statek spala 300 ton oleju na dobę. Z Brazylii do Hamburga płynie miesiąc.
      Rozwożąc, po drodze, soję i inne frykasy dla weganek ...
      ;)
        • perski_niebieski Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 15:23
          błąd, a nawet wielbłąd !
          Diesel-electric to dzisiaj standard w żegludze morskiej ...
          Statki obecnie produkowane spełniają normę Euro 6 z naddatkiem,
          a pasażerskie " wycieczkowce " wypuszczają jedynie parę wodną.
          Za kominem masz basen. Jaka poważna linia zaryzykuje
          wieloletni proces ze spadkobiercami nieboszczyka,
          który płynąc z Norwegii na Hawaje
          nawdychał się spalin i umarł na raka? Absurd.
          Morski olej napędowy ma przyszłość. Obecnie hitem staje się LNG, ale ...
          No właśnie.
          ;)

          Najlepszy numer:
          " Zielony " minister gospodarki Niemiec musiał ze wstydem
          przeprosić się wczoraj z węglem ! Australijskim.
          Uruchamiamy wszystkie zamrożone elektrownie na węgiel kamienny.
          A gaz chomikujemy na zimę ! Wiatraki stoją, bo za gorąco.
          Zmądrzał ? Łapówki nie dostał ?

          Będzie wesoło.




          • misio3 Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 15:46
            Jaki mazut?
            Nowoczesne łodzie i jachty mają napęd elektryczny. Mało tego, produkowane są w Polsce a kupują je światowe gwiazdy sportu, kina Rafael Nadal Fernando Alonso. Polska potęgą w produkcji jachtów.

            www.google.pl/amp/s/businessinsider.com.pl/gospodarka/produkcja-jachtow-w-tym-jestesmy-potega/8qmc44x.amp
            wagę też admin wykasował? A to dobre 😊ktoś tu porządki wprowadza. Musztra jak w wojsku 🤣


          • qqbek Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 17:00
            perski_niebieski napisał:

            > błąd, a nawet wielbłąd !
            > Diesel-electric to dzisiaj standard w żegludze morskiej ...

            Gówno prawda.
            Największe kontenerowce świata to obecnie:
            MSC Gülsün (ponad 23,5 tysiąca TEU)
            OOCL Hong Kong (ponad 21 tysięcy TEU)
            Mają jedno wspólne - dwusuwowe, wolnoobrotowe, napędzane mazutem silniki MAN B&W 11G95ME-C95


            > Statki obecnie produkowane spełniają normę Euro 6 z naddatkiem,

            Gówno prawda.

            > a pasażerskie " wycieczkowce " wypuszczają jedynie parę wodną.

            Też gówno prawda, ale akurat wycieczkowce mają solidne filtry.
            > Za kominem masz basen. Jaka poważna linia zaryzykuje
            > wieloletni proces ze spadkobiercami nieboszczyka,
            > który płynąc z Norwegii na Hawaje
            > nawdychał się spalin i umarł na raka? Absurd.

            Dowód anegdotyczny.

            > Morski olej napędowy ma przyszłość. Obecnie hitem staje się LNG, ale ...
            > No właśnie.
            > ;)

            Mówi się o statkach, które alternatywnie będzie można zasilać LNG... ale biorąc pod uwagę to, co się dzieje z cenami tego paliwa, to... nie sądzę.

            > Najlepszy numer:
            > " Zielony " minister gospodarki Niemiec musiał ze wstydem
            > przeprosić się wczoraj z węglem ! Australijskim.
            > Uruchamiamy wszystkie zamrożone elektrownie na węgiel kamienny.
            > A gaz chomikujemy na zimę ! Wiatraki stoją, bo za gorąco.
            > Zmądrzał ? Łapówki nie dostał ?
            >
            > Będzie wesoło.

            Będzie ciepło.
            • perski_niebieski Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 19:40
              Pisząc o statkach miałem na myśli "osobowe" ...
              One naprawdę spełniają najostrzejsze normy, bo nie wpłyną chociażby do Hamburga !
              A Niemcy mają autentycznego Kota na punkcie eko. Mieli ???

              Wikipedia autorytetem. Kabaret.

              Wszystkie wiatraki cztery dni stały. Holenderskie i niemieckie.
              Sprawdzone. Potwierdzone przez przyjaciół tam mieszkających.
              Zima Ludów grozi Europie ...





              ;)
              • qqbek Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 20:46
                perski_niebieski napisał:

                > Pisząc o statkach miałem na myśli "osobowe" ...

                Ruch pasażerski to ułamek, nawet nie wiem czy jeden procent całości międzynarodowych przewozów morskich.

                > One naprawdę spełniają najostrzejsze normy, bo nie wpłyną chociażby do Hamburg
                > a !
                > A Niemcy mają autentycznego Kota na punkcie eko. Mieli ???

                One tak.
                Ale to margines.
                Nawet na "kałuży Bałtyk" Gdańsk i Gdynia odprawiają/przyjmują rocznie... 600 tysięcy pasażerów (głównie chodzi o linie promowe, bo wycieczkowce to u nas jeszcze margines rynku turystycznego i pasażerowie wypływają głównie z portów niemieckich i francuskich).
                Powiesz 600 tysięcy to dużo.
                Te same dwa porty obsługują rocznie 65 milionów ton transportów towarowych. Po 100 ton towarów na jednego pasażera.

                > Wikipedia autorytetem. Kabaret.

                No tak - autorytetem wycieczka zblazowanego milionera wycieczkowcem...

                > Wszystkie wiatraki cztery dni stały. Holenderskie i niemieckie.
                > Sprawdzone. Potwierdzone przez przyjaciół tam mieszkających.
                > Zima Ludów grozi Europie ...
                > ;)

                Rączki opadają.
                • perski_niebieski Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 23:07
                  ? ? ?
                  Gdy cholernie gorąco wiatru prawie ni ma ! Pół obrotu śmigła na minutę.
                  Czym zrobić prąd ?

                  O.K.
                  Na rozładunek w ADM Hamburg czeka w tej chwili " brytyjski " statek Duhallow.
                  Skromne 180 000 DWT. Przywiózł akurat soję z RPA. Prawie nowy z niezłym silnikiem.
                  Sprawdziłem wszelkie specyfikacje, mam dostęp ;)
                  Rodzaj paliwa - marine diesel oil. A nie żaden HEAVY DUTY oil.

                  Na Nordsee i Ostsee można teraz używać jedynie nisko zasiarczonego oleju.
                  Nie wyobrażasz sobie jak wyśrubowano normy !

                  A nasze przygłupy złapały wiatr w żagle bredząc o węglu.
                  Zapomnieli dodać, że chodzi o węgiel - owszem - ale z Ameryki, Azji, Afryki, Australii ?

                  Dobranoc.
                  • qqbek Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 23:21
                    perski_niebieski napisał:

                    > Rodzaj paliwa - marine diesel oil. A nie żaden HEAVY DUTY oil.

                    Dziękuję.
                    T.b.d.u.

                    Sprawdź sobie proszę, co to ten "marine diesel oil". Bo na mój skromny gust to jest mieszanka "Fuel oil" (niskoprzetworzona ropa naftowa) i mazutu (heavy fuel oil) do silników troszeczkę szybciej się obracających, niż te wielkie z kontenerowców.

                    Co to twoje "heavy duty oil" ma oznaczać - nie wiem.

                    Poczytaj.
                    Jesteś łebski gość, nie chcę sobie robić z ciebie chłopca do bicia - uważam, że sam, po odrobinie "lektury w temacie" dojść jesteś w stanie do konstatacji, że błądzisz.
                    • waga173 Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 21.06.22, 23:49
                      Mazut to jest heavy fuel oil, koniec kropka i amen. Te silniki maja olbrzymie turbodoladowywarki, ale ow "heavy fuel" produkuje milion razy wiecej sadzy i smoly co fifka palacza Sportow bez filtra. Dlatego w"turbine housing" takowego sa otwory na podlaczenie szlauchu z woda pod cisnieniem, zeby umyc lopatki z tej sadzy coby znow byly wywazone i nie powodowaly drgan. Wlasciwie tylko jedna firma robi takie gigantyczne turbo, Brown Boveri z kraju ktory nie ma dostepu do morza.
                    • perski_niebieski Re: O/T ale jednak T. Zdrowko dla Admina 22.06.22, 11:39
                      " Krętą drogą przez cmentarz zapierdala marynarz "
                      Jesteś niegłupi facet, pomyśl. Może to o mnie ?

                      Heavy Duty = mazut do dwusuwa.

                      Dlaczego MSC GÜLSÜN nigdy nie wpłynie do Hamburga ?
                      ;)

                      I właśnie dlatego na potęgę budują port w Zeebrugge.
                      Southern Bight - prawie Atlantyk.

                      Reszta mądrości, wieczorem ?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka