Dodaj do ulubionych

Czy kupić C4?

IP: *.acn.waw.pl 12.12.04, 11:05
Witam,

Noszę się z zamiarem kupna nowego auta - i zastanawiam się właśnie nad C4.
Jestem bardzo początkującym kierowcą (dopiero co zdałem egzamin) więc szukam
auta przede wszystkim bezpiecznego :). C4 ma dość dobre noty jeśli o to
chodzi. Dodatkowe wymagania jakie mam - to takie żeby:

* auto było wystarczająco duże dla 4-ro osobowej rodziny (dwoje małych dzieci),
* miało dość dobry silnik - ale bez przesady - chodzi tylko o to żebym z moimi
umiejętnościami nie miał problemu z wyprzedzaniem :) (110km C4 chyba starczy),
* miało spory bagażnik (tutaj nie ma szłau w C4 ale jest lepiej niż u konkurencji)
* było bezpieczne: kurtyny, ABS, dobry wynik w NCAP - idealnie ESP,
* było komfotrowe (klimatyzacja konieczna, sporo schowków itp.)
* było w miarę bezawaryjne.

Wszystkie punkty poza ostatnim C4 zdaje się spełniać (chcę kupić SX Berline
Pack 1.6/110KM). Jedyny problem to ostatni punkt. Niestety moi znajomi którzy
mają francuskie auta raczej mają z nimi problemy. Co prawda nikt nie ma
Citroena - ale jakoś nie jestem przekonany czy jest to auto *naprawdę*
bezawaryjne.

Może jeszcze napiszę nad jakimi innymi autami się zastanawiam:

* Corolla 1.6 (mniejsza, mały bagażnik, dużo mniej komfortowa, słabiej
wyposażona) - fama niesie, że bezawaryjna - ale w sumie to też chyba PSA?
* Primera 1.6 - duża, dobrze wyposażona - słaby silnik jak na taki samochód...

Może macie jakieś przemyślenia co powinienem zrobić?

Artur
Obserwuj wątek
    • Gość: hakatoma Re: Czy kupić C4? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.12.04, 11:31
      zrob jak uwazasz. I nie męcz nas swoimi zyciowymi dylematami.
      • Gość: artur Re: Czy kupić C4? IP: *.acn.waw.pl 12.12.04, 17:38
        A kto Ci każe czytać moje posty? To publiczne forum. Jeśli Cię męczą to
        najprościej ich nie czytać - ew. załóż własne, prywatne i moderowane forum. Poza
        tym jeśli nie masz nic do powiedzenia to najprościej będzie jeśli nie będziesz