Dodaj do ulubionych

Autoway - moje doświadczenia

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.11, 08:39
Kilka wyjazdów temu znalazłam na tym forum informację o firmie Autoway, zajmującej się wypożyczaniem samochodów. Skorzystałam z ich usług i byłam BARDZO zadowolona. Ceny konkurencyjne wobec tych, jakie oferują firmy na miejscu wypoczynku. Samochód fajny i podstawiony na czas. Kiedy chciałam przedłużyć czas wynajmu, wystarczył jeden telefon. Przed wyjazdem do Polski nie musiałam się martwić zwrotem samochodu, wystarczyło zaparkować go pod hotelem.
Ale wiadomo: "przyjaciół poznaje się w biedzie". I własnie o tym chciałabym tu opowiedzieć.
W tym roku również planowałam wyjazd. Zamówiłam samochód, wybrałam markę, wpłaciłam zaliczkę. Niestety, z przyczyn osobistych musiałam zrezygnować z wyjazdu. I wtedy dopiero przekonałam się, że Autoway to SUPER rzetelna firma. Wpłacona zaliczka wróciła do mnie natychmiast. Bez zbędnych pytań czy krzywych min, wszystko w przyjaznej, pełnej zrozumienia atmosferze.
Tym postem chciałabym z całego serca podziękować firmie Autoway za życzliwość i polecić ją Wam wszystkim.
Tylko nie myślcie, że to kryptoreklama :-) Jeśli ktoś ma wątpliwości, proszę o kontakt na priva, tam chętnie się przedstawię: weronika_julia@wp.pl
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
Obserwuj wątek
    • jacek1f przepraszam, ale co w tym dziwnego ? 30.05.11, 09:05
      Jestem fanem AW od wieeelu lat i klientem tez, ale poco piszesz i za co chwalisz firme?
      Nie ma NIC dziwnego w tym, ze dostalas zwrot zaliczki, jesli nie moglas skorzystac z uslugi. To normalne i KAZDA firma tak samo robi.

      Bez przeginania:-)
      • Gość: wer_jul Re: przepraszam, ale co w tym dziwnego ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.11, 09:31
        Jacku, uwierz mi - nie każda. W związku z tym odwołanym wyjazdem mam też bardzo niemiłe doświadczenia.
        A po co piszę? Po prostu: uważam, że o takich pozytywnych zdarzeniach warto pisać, mówić. Że odzywać warto się nie tylko wtedy, kiedy mamy powód do narzekania. Bo prawda jest taka, że z zasady łatwiej nam zabrać głos na "nie". A co złego jest w pochwaleniu kogoś, kto na to zasłużył?
        :-)
      • Gość: mmm Re: przepraszam, ale co w tym dziwnego ? IP: *.warszawa.vectranet.pl 30.05.11, 09:39
        Ja tez nie rozumiem - jesli anulowalas rezerwacje samochodu w okresie kiedy nalezy ci sie 100% zwrot zaliczki (rozne firmy to róznie ustawiaja, 24-72 godziny przed) to kazda firma zwróci ci kase nie pytajac o powód. Kazda firma ma regulamin i wypożyczajac auto przez net to jest pierwsza rzecz, o która nalezy zapytac. W dodatku Twój post moze wprowadzic innych w bląd, bo ktos moze pomyślec, że wystarczy pare godzin przed zadzwonic do firmy i powiedziec ze sie rozmysliło, a kasa spokojnie wróci na konto...
        • Gość: edi Re: przepraszam, ale co w tym dziwnego ? IP: *.rhm.de 30.05.11, 10:30
          Otóż to. Standardowa firma, standardowe warunki, NORMA, którą nie powinna być niczym nadzwyczajnym.

          Również jesteśmy stałymi klientami Autowaya. Rok temu rezerwowaliśmy przez intermet auto 4x4 na Krecie, na 13 dni. Niestety z przyczyn losowych (pogrzeb) musieliśmy o tydzień skrócić nasz pobyt. Oczywiście przepadła cała wpłacona kasa. Pomimo faktu, że znaliśmy regulamin i wiedzieliśmy, że żaden zwrot nam nie przysługuje, zrobiło się troszkę kwasowato. Rezerwacja w Autowayu po raz któryś z kolei, firma już nas kojarzyła, fura kosztowała nas koszmarne pieniądze...i żadnej rekompensaty, nawet głupiego pamiątkowego długopisu na pocieszenie ;)

          Robią co do nich należy i nic poza tym, więc spokojnie z tymi zachwytami.
      • Gość: mmm Re: Autoway - moje doświadczenia IP: *.warszawa.vectranet.pl 31.05.11, 14:03
        Jak do tej pory nie dowiedzieliśmy się czy pochwała wynikła z tylko i wyłacznie dobrej woli autowaya czy też autorka po prostu zrezygnowała z auta w terminie dopuszczonym przez regulamim tej wypożyczalni. Jesli mamy do czynienia z przypadkiem pierwszym, to rzeczywiście pochwała się należy, jak z drugim to sorry, setki wypożyczalni zachowują się fair w takich okolicznościach i zwracają kase.
        • Gość: edi Re: Autoway - moje doświadczenia IP: *.rhm.de 31.05.11, 15:08
          Ja z przyjemnością kogoś pochwalę, jeśli zrobi coś więcej ponad to, co do niego należy. Respektowanie regulaminu jest po prostu psim obowiązkiem Autowaya (chyba, że autorka peanów na ich cześć została faktycznie potraktowana wyjątkowo, poza owym regulaminem- wtedy zwracam honor).
          I nie chodzi tu o typowo polskie szukanie dziury w całym. Nie jesteśmy już szarym kraikiem wiecznie oszukiwanych ludzi, dla których czekolada z Peweksu i uśmiech pani pracującej tamże były szczytem marzeń. Troszkę czasy się zmieniły i należy również zmienić swoje myślenie- PŁACIMY i w związku z tym wymagamy tego, co się nam NALEŻY.
          Nie przychodzę z bukietem kwiatów do sklepiku na rogu, bo ekspedientka sprzedała mi świeże masło. Ani z flaszką do salonu, bo auto, które kupiłam, jeździ i się nie psuje, wow !
          Natomiast chętnie przyklasnę i rozgłoszę, jeśli to masło było 20% tańsze niż w innym okolicznym sklepiku, a w aucie zamontowali mi gratis nawigację.
          Bo proszę wybaczyć, ale na temat konkurencyjności cen Autowaya mogłabym się trochę pokłócić (ok, ja też korzystałam z nich, bo wygodnie a leniwa jestem). Więc i ten przedmiot zachwytów uważam za grubo przesadzony.

          Zgniły kapitalizm, ot co. Dla naszego dobra lepiej się z nim zaprzyjaźnić. Inaczej będziemy się cieszyć wyłącznie z tego, że dana firma nie robi nas w trąbę.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka