Dodaj do ulubionych

Impreza porodowa

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.10.05, 11:13
nie jestem lekarzem, ale to chyba diabelnie niehigieniczne... poza tym mnie
by ten szampan z tortem w gardle stanął...
Obserwuj wątek
    • Gość: moon Impreza porodowa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.10.05, 11:15
      Na jaki kolejny kretyński pomysł wpadną Amerykanie? Szkoda słów...
      • Gość: j. Re: Impreza porodowa IP: *.gessel.com.pl / 217.153.172.* 25.10.05, 11:32
        jeszcze trochę a będą organizaować imprezy z okazji umierania najbliższych takie
        np. chillouowe imprezki "odprowadzające" na tamtą stronę a po wszystkim impreza
        do białego rana...koszmar...
        • Gość: Nessie Re: Impreza porodowa IP: *.acn.waw.pl 25.10.05, 11:39
          W Polsce takie chilloutowe imprezki organizuje się od setek lat. Stypa się to
          nazywa.

Strasznie to dziwne? Od tysięcy lat kobiety rodziły w otoczeniu rodziny i
          przyjaciół. To tylko w polskich szpitalach trzeba koniecznie robić jak pan
          doktor (facet!) każe, rodzić na plecach, w absolutnie nienaturalnej pozycji, w
          samotności, w otoczeniu obcych, nieżyczliwych pielęgniarek.
          • Gość: zef Re: Impreza porodowa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.10.05, 11:52
            Otoz to. Lewackie myslenie. Kobiety rodzily wsrod rodziny i przyjaciol i zaden
            lekarz nie mial monopolu na rzadzenie jej cialem. A teraz zeby rodzic w domu to
            trzeba pozwolenie dostac. Panstwo od bobasa wyciaga swe paluchy.
            • Gość: maal Re: Impreza porodowa IP: *.udn.pl 26.10.05, 10:17

jesteś pewnie facetem. A na dodatek bez doświadczeń w omawianej kwestii.
              popytaj wśród kobiet co na ten temat myślą.
          • ajk10 Re: Impreza porodowa 25.10.05, 12:19