Dodaj do ulubionych

korek - lekarzem :)

22.09.06, 00:13
Bardzo prosty choć "nieprzyzwoity" test skojarzeniowy sprawdzający czy
rzeczywiście choć liznąłeś medycynę. Jeśli zdałeś anatomię, to nie powinieneś
mieć kłopotu z odgadnięciem co zostało tak wulgarnie prekręcone na "kondyle
occipiałe"
Obserwuj wątek
    • evita_duarte Za latwe 22.09.06, 04:38
      Mialabym trudniejsze, ale moze poczekam az sie korki pojawi.
    • misiu-1 Re: korek - lekarzem :) 22.09.06, 08:30
      gotlama napisała:

> Bardzo prosty choć "nieprzyzwoity" test skojarzeniowy sprawdzający czy
      > rzeczywiście choć liznąłeś medycynę. Jeśli zdałeś anatomię, to nie powinieneś
      > mieć kłopotu z odgadnięciem co zostało tak wulgarnie prekręcone na "kondyle
      > occipiałe"

Kłykieć potyliczny. Jestem lekarzem?
      • gotlama Re: korek - lekarzem :) 22.09.06, 08:36
        Ale przynajmniej zadajesz sobie trud poszukania w atlasie zamiast wyklikania
        hasła w googlach.;) Albo jeszcze pamiętasz z innych zajęć zahaczających o medycynę.
        • zdanka1 Re: korek - lekarzem :) 22.09.06, 10:09
          No to w takim razie jest to troche niedokładne:))) Literowo nawet bardzo, ale
          niewazne - zasada była inna :)

Informuję , z e mozna jeszcze ułozyć tylko literowo: łydka, kolano, oko,
          palce,dłonie i...jeszcze kilka , ale nie są to terminy sticte anatomiczne:)
          • gotlama Re: korek - lekarzem :) 22.09.06, 22:24
            Będziesz się o jakąś kość niezgody czepiała ? ;)
        • koreczek77 Re: korek - lekarzem :) 22.09.06, 10:11
          Właśnie dlatego olałem taki "egzamin".

Panie feministki wiją się jak Vipera berus (sprawdźcie w googlach, co to za
          żyjątko, hehehe) na słonecznej bieszczadzkiej połoninie podrażnione patykiem,
          zamiast po prostu przyjąć mój zakład i zaryzykować 5 tysiasiów.

A tak poza tym - czemu im tak bardzo zależy na sprawdzeniu mojego wykształcenia?