Dodaj do ulubionych

tabletki i ból piersi

08.05.02, 22:22
od trzech miesięcy przyjmuję tabletki Harmonet (pierwsze w ogóle). nie mam
smużeń (jak nazwała to moja pani ginekolog) między miesiączkami, tylko
obserwuję normalną wydzielinę. problem polega na tym, że w zasadzie przez cały
cykl bolą mnie piersi. jest to o tyle uciążliwe ze względu na to, że są dość
duże (miseczka D). taki ból nie powinien mieć chyba miejsca, prawda?
Obserwuj wątek
    • melea Re: tabletki i ból piersi 09.05.02, 10:18
      Mam bardzo podobny problem. Biorę logest od ponad roku,
      a 4 miesiące temu zaczęłam mieć regularne bóle piersi
      zawsze 7 dnia cyklu. Lekarz przepisał mi Mastodynon(
      taki ziołowy lek). Niestety nie pomógł. Lekarz
      stwierdził, że za bóle piersi odpowiada progestagen i
      stwierdził, że powinnam brać tabletki z większą ilością
      estrogenów. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.
      • azalia1 Re: tabletki i ból piersi 09.05.02, 21:17
        ja też miałam podobny problem , tylko z tym że nie brałam tabletek.Miałam
        natomiast problem z płodnością, jak się niedawno okazalo zbyt mało mialam
        estrogenow.Przez 2 cykle brałam provere no i problem z glowy, teraz oczekuję
        kiedy zajdę w ciąże.
    • acqua Re: tabletki i ból piersi 10.05.02, 23:37
      Mam dokładnie to samo. Też biorę Harmonet, tylko że od 8 m-cy, bole piersi mam
      od ostatnich 5 m-cy.. Mowiłam o tym lekarzowi, badał mnie i chyba przez moje
      napieranie skierował mnie na USG.Jeszcze nie byłam- nie wiem czy ma to sens.
      Skoro prawdopodobnie przyczyną są tabletki...
      Czy tak musi być i czy przy innych tabletkach będzie lepiej?
      A może najlepiej odstawić?

      pzdr.
      Acqua

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka