Dodaj do ulubionych

pomocy , prosze

16.07.05, 12:38
zaznaczam ze na ulotce pisze zeby sie skonsultować z lekarzem i chyba to
zrobie .

Wiec tak biore jeanine, w czwartek zapomniałam ( biore o 21) i wczoraj
wziełam 2 tabletki. To pierwszy tydzień tabletek , bo 1 brałam w
poniedziałek, zaznaczam ze jest to 1 sytuacja kiedy sie spóznilam ponad 12 h
z tabletką i dlatego jestem rozstrzesiona.
W ulotce pisze ze jesli przed zapomnieniem w 1 tyg, brania był stosunek
istnieje mozliwosc ciązy, u mnie był sad((

co robic ?? napradwde moge być w ciązy ??

Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce ...
smile))
Obserwuj wątek
      • bibi.mal Re: pomocy , prosze 16.07.05, 17:09
        A ja b yłabym optymistką. Jeśli bierzesz pigułki już jakiś czas - nie jest to
        Twoje pierwsze opakowanie, to nie obawiałabym się tak mocno. Organizmowi
        zajmuje trochę czasu powrót do pełnej płodności, zwłaszcza jeżeli pigułki
        przyjmujesz ponad trzy miesiące. Jajniki są "uśpione" i ten jeden raz i jedna
        tabletka (a raczej jej brak ;p ) nie powinny zaskutkować ciążą. Nie myśl otym,
        bo nerwy nie działają na nasz organizm najlepiej w takich stresujących
        sytuacjach. Wszystko będzie ok.
        • klakierka Re: pomocy , prosze 16.07.05, 17:42
          no tabletki biore juz od ponad 3 lat , z chyba 2 miesiecznymi przerwami bo nie
          miałaam okresu, boje sie poprostu stąd to pytania , do gin pojde tylko zeby nie
          była na urlopie crying ale to najwczesniej we wtorek
          dzieki za pocieszenie bibi
          • bibi.mal Re: pomocy , prosze 16.07.05, 20:01
            Nie ma sprawy - mam nadzieję, że będzie po Twojej myśli. Jak bierzesz tyle
            czasu tabletki - prawdopodobieństwo jest baaardzo małe. Jak brałam pigułki
            (ponad 3 lata) i gdy spytałam ginekologa, kiedy mogę się zacząć starać o
            dziecko, tzn po jakim czasie nie będzie w moim organiźmie śladu tabletek (i
            będę płodna)- powiedział, że pęcherzyki Graffa potrzebują około 3 miesięcy na
            to by znów było normalnie. Oczywiście nie mówię, że na 3 miesiące po
            zakończeniu brania tabletek jesteś zabezpieczona przed ciążą...
    • anula.a1 Re: pomocy , prosze 17.07.05, 16:15
      Dokładnie zgadzam się z przedmówczynią. Jeśli bierzesz pigułki już jakiś czas
      to jest bardzo, bardzo małopradopodobne, zeby zapominająć jednej pigułki mieć
      owulację. To wcale nie jest takie prostesmile Mi owulacja wróciuła dopiero po paru
      miesiącach od zaprzestania brania pigułek. A podczas brania pigułek też miałam
      dwa czy trzy razy takie sytuacje, ze później wzięłam pigułkę (tyle tylko ze ja
      nie moglkam spoznić saie wiecej niz 2 godziny - bralam Minisiston) i nic wtedy
      sie nie działo. Nie przejmuj się, wszystko będzie dobrzesmile A jak zaczniesz sie
      stresować, to dopiero w organizmie może się poprzestawiać. Więc nie myśl już o
      tym tyle. Pozdrawiamsmile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka