Dodaj do ulubionych

efekty uboczne diane 35

22.11.03, 14:45
jestem w trakcie zazywania pierwszego opakowania diane 35.mam 18
lat.tebletki przepisane na leczenie.

mam takie efekty uboczne: zatrzymanie wody w orgaznizmie, obrzzek piersi,
wogole przez to ze mam wode w orgaznizmie t zyly mam bardziej widoczne.bole
glowy ale nie migrenowe, ucisk na skroniach.i czuje sie niekiedy senna.
mam nadcisnienie , czy to wszytko jest w normie??
powiem szczerze ze nie jest najgorzej tylko czuje taki dyskkomfort zwlaszcza
w glowie.
Obserwuj wątek
    • morfa1 Re: efekty uboczne diane 35 22.11.03, 17:18
      chodzi mi o to czy te wszystkie dolegliwosci sa zwiazane z zatrzymaniem wody w
      organizmie.zwlaszcza gdy siedzie np. pochylam glowe.bo w pozycji stajacej nie
      mam takich .
      najgorzej czuje sie w godzinach rannych tak do 12-13
      potme jest jzu lepiej a wieczory sa nawet dobre
      prosze o odp !!!
      • gosiek19 Re: efekty uboczne diane 35 24.11.03, 13:44
        Ja też jak bralam Diane-35 to czułam sie identycznie jak Ty-senność ,bóle głowy
        i ogólne rozdraznienie,myslałam ze to minie ale niestety musiałam odstawic
        tabletkismile)))
      • fiszka Re: efekty uboczne diane 35 24.11.03, 15:20
        Chyba powinnas zmienic tabletki, chociaz nie mam pojecia na jakie, skoro
        mowisz, ze bierzesz je leczniczo, a nie antykoncepcyjnie. Z reguly najlepiej
        jest przespac nieprzyjemne objawy. Moze sprobuj brac tabletke przed snem? Ja
        tak robie od samego poczatku (trzeba sie pilnowac, jesli jest to takze wtoja
        antykoncepcja, bo po zapomnieniu pigulki wieczorem i dlugim snie- w weekend
        oczywiscie wink)- zostaje niewiele czasu na jej polkniecie w ciagu nastepnych 12
        godzin smile).
        A najlepiej skonsultuj sie ze swoim lekarzem.

        (przypomnialo mi sie, ze przez jakis czas (3 miesiace) bralam Diane z rana.
        Nie skojarzylam, ze moze to dlatego tak ciagle bolala mnie glowa)
        Pzdr
    • mami7 Re: efekty uboczne diane 35 24.11.03, 20:45
      Ja niestety też brałam dianę leczniczo i potem w ramach terapii PO DIANIE mnóstwo innych specyfików zapisanych przez neurologa. Początkowo miałam objawy podobne do Twoich, ale pani doktor nie reagowała, a ja szukałam przyczyn w przemęczeniu... Do momentu kiedy wylądowałam w szpitalu, bóle głowy przeszły w jeden ciągły ból głowy, zawroty głowy i nawet stany lękowe i depresyjne... Koszmar. A Moja była pani ginekolog nic... to nie po dianie. Sama odstawiłam te cholerne tabletki i nie chcę już nigdy żadnych widzieć. Łaziłam po różnych specjalistach, robiłam mnóstwo badań i wszyscy rozkładali ręce. Na szczęście na końcu trafiłam do dobrego neurologa, który mi pomógł powrócić do "normalności". Teraz jest w miarę, oczywiście już nie tak jak kiedyś.
      Wiem, że to wszystko zależy od organizmu, ale ja zawsze odradzam dianę.
      A taki dyskomfort w głowie może pozostać...
      Pozdrawiam
    • monika.antepowicz Re: efekty uboczne diane 35 25.11.03, 23:01
      Jesli nasilą sie bóle głowy i będzie podwyzszone cisnienie, to raczej
      zmieniłabym pigułi na inne

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka