Dodaj do ulubionych

PROBLEM Z UPŁAWAMI.

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.05, 20:00
Mam 21 lat,pare miesięcy temu byłam u ginekologa i wykrył mi torbiele
(pęcherzyki) na jajnikach.Zapisał mi Diane-ale przestałam brac po skończeniu
opakowania gdyż zaczełam tyć.Niedawno zauważyłam że mam upławy-jakich jeszcze
nie miałam.Są koloru mleczno-białego,mają konsystencje gęstą czasem nawet
twarogową.Do tych upławów doszło pieczenie,opuchniecie,swedzenie i lekkie
krwawienie.Sama nie wiem co to moze być.
Obserwuj wątek
    • Gość: M Re: PROBLEM Z UPŁAWAMI. IP: *.tpnets.com 09.01.05, 22:25
      Xena Ty pewnie masz grzybicę pochwy , stąd te upławy ,opis jak w
      podręczniku .Idź prędko do lekarza im szybciej zaczniesz leczyć tym prędzej
      minie .Sama możesz ewentualnie kupić Lactovaginal (takie kapsułki z kwasem
      mlekowym )i stosować na noc dopochwowo , także Clotrimazol w kremie (na
      zewnątrz ) są też globulki te same ale bez rp . mogą nie sprzedać.Niektórym
      pomagaja też przemywania z roztworu Citroseptu ( 15 kropli na wodę lub
      wymieszaj z mydłem w płynie).Citrosept możesz także pić 2x dziennie poczynając
      od 15 kropli na pół szklanki soku pomarańczowego .I pamiętaj odwiedź lekarza
      sama możesz nie dać rady .Trzymaj się. M

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka