Dodaj do ulubionych

Może trochę i dziwne pytanko...

03.11.05, 08:05
...ale nie śmiejcie się :)))
W nocy miałam problemy z żołądkiem i połknęłam Silimarol. Tylko tak jakoś
dziwnie... Czuję, jakbym go miała w przełyku xD Próbowałam róznych sposobów,
żeby sie pozbyć tego irytującego uczucia: popijanie wodą, przełykanie
chlebem, ręce do góry, nawet podskakiwanie. Nic! Nawet nie jestem pewna, czy
ta tabletka dalej tam jest, czy tylko mi się zdaje, że coś mam w
gardle :))))))) Nie wiecie po jakim czasie rozpuszcza się takie coś jak
Silimarol? I czy w ogóle możliwe jest, aby to to zagnieździło się w
przełyku ;))))))))) Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • gosc99 Re: Może trochę i dziwne pytanko... 03.11.05, 08:25
      > W nocy miałam problemy z żołądkiem i połknęłam Silimarol.
      sylimarol jest na wątrobę, nie żołądek.

      > ...Czuję, jakbym go miała w przełyku
      Dlaczego nie rozgryzłaś ?

      > żeby sie pozbyć tego irytującego uczucia: popijanie wodą, przełykanie
      > chlebem, ręce do góry, nawet podskakiwanie.
      Z twoim żołądkiem nie jest źle.

      > Nie wiecie po jakim czasie rozpuszcza się takie coś jak
      > Silimarol?
      Kiedyś się na pewno rozpuści.
      Przełykowi daj spokuj, bo od tego naprawiania przełyku wreszcie go zepsujesz.
      Nauka kosztuje, drugi raz będziesz wiedzieć, że się rozgryza.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka