mrouh Re: Językowcy:francuski 01.09.06, 12:21 Pierwsza, mam nadzieję, że nie ostatnia:-) Odpowiedz Link
tycja78 przydałby sie jeszcze j. hiszpański:) 24.01.07, 22:56 uczę obu i pozdrawiam!!!! Gdzie dziewczyny uczycie?Ja w LO, w przyszłym roku mam dostac moja pierwsza klase z rozszerzonym j. hiszp. i wychowawstwo. Napiszcie jak wam sie pracuje, z jakich podręczników korzystacie? Znaci Deja- Vu? Co o nim sadzicie? Lepsze było Cafe- Creme? Odpowiedz Link
venilia konkurs 27.02.07, 22:05 • do NAUCZYCIELI J. FRANCUSKIEGO , szk. podstawowe aniluc24 27.02.07, 09:04 + odpowiedz Witam serdecznie. Jestem nauczycielką j. francuskiego w szkole podstawowej w Mysłowicach. Od 7 lat organizujemy "Międzyszkolny konkurs wiedzy o Francji". Tą drogą chcę zaprosić do udziału wszystkich zainteresowanych nauczycieli, do których nie dotarlismy drogą listowną. Konkurs odbędzie się 29 marca 2007r. w naszej szkole. Wszystkich zainteresowanych udziałem proszę o jak najszybszy kontakt na adres aniab_24@gazeta.pl Prześlę wszystkie niezbędne informacje. Serdecznie zapraszam. Gwarantujemy"sportową" rywalizację dla uczniów i miłe spotkanie "towarzyskie" dla nauczycieli. :)) Odpowiedz Link
anna.m.nowak Re: Czemu tu taka cisza? Halo, odezwijcie sie! 11.02.09, 02:21 Witajcie, Szukam pilnie korepetycji z francuskiego dla mojego osobistego dziecka (Liceum) na terenie Bydgoszczy. Odpowiedz Link
anette444 Czy ktos pracuje na Deja Vu? Odezwijcie się. 09.09.07, 06:51 Fajnie byłoby wymienić się informacjami i radami... Jak tam plany wynikowe, przerabiacie czy nie? Odpowiedz Link