palacz67 01.04.12, 12:03 Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli :-) Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
palacz67 Re: Prima Aprilis 01.04.12, 13:33 Dziękuję:-) www.youtube.com/watch?v=N7YkdhnkLR4&feature=related Odpowiedz Link Zgłoś
palacz67 Re: Prima Aprilis 13.04.12, 13:52 Pozdrawiam, piosenka bardzo ładna, miłego weekendu:-) Odpowiedz Link Zgłoś
palacz67 Re: Prima Aprilis 15.04.12, 10:13 Witam. Mam do Was pytanie. Gdzie w Mielcu można kupić fotel rozkładany z funkcją spania dla dorosłej osoby. W Tarnobrzegu nie mogę znaleźć. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli. Odpowiedz Link Zgłoś
palacz67 Re: Prima Aprilis 19.04.12, 08:40 Jestem wkurzona na nauczycieli. Sama też jestem nauczycielką. Córa jest za granica, ma 15 lat. Wychowawczyni powiedziała, że mogą kupić po flaszce alkoholu dla rodziców! Wierzę Jej. Jestem wkurzona na nauczyciela. Jak można tak powiedzieć do 15-latki? Rozmawiałam z Nią przez internet. Kazałam Jej kupić krówki i zabroniłam kupować jakikolwiek alkohol. Do nauczycieli- opamiętajcie się!!! Pozdro, Lechowski :-) Ps.Mąż też się wkurzył, córa opowiadała, że litr alkoholu może przewieźć! Masakra!!! Ufam dziecku, nigdy mnie nie kłamie. Jestem w szoku! z:-) Odpowiedz Link Zgłoś
palacz67 Re: Prima Aprilis 21.08.12, 19:20 Dziękuje za dzisiejsze muzykowanie, przepiękne piosenki dopołudniowe i ciasto wieczorne:-) Wróciłam od dentysty z Tarnobrzega. Miłego wieczoru, pa:-) Odpowiedz Link Zgłoś
palacz67 Re: pomoc rodzinie wielodzietnej 04.10.12, 17:20 Witam. Mam do Was prośbę.Potrzebne mi są pilnie kurtki dla chłopaków, rozmiar 165,152,142 dla rodziny wielodzietnej( 8 dzieci) Ojciec jest po wylewie i nadal ma problemy ze zdrowiem. Pomagałam już tej rodzinie, mieszkają pod Olkuszem. Wysyłałam paczki i brat był tam osobiście. Gdyby ktoś z Was zechciał pomóc, to podam maila. Pozdrawiam, miłego wieczoru:-) Odpowiedz Link Zgłoś