Gość: ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.11.05, 16:07 W JAKIM BANKU?poradzcie mi!jestem studentką i zakladam jutro konto ale nie wiem gdzie najlepiej ..pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Tomek Re: GDZIE NAJLEPIEJ ZAŁOŻYC KONTO BANKOWE? IP: *.chello.pl 15.11.05, 18:08 Witaj Aniu troche mało informacji podajesz ale jesli to Twoje pierwsze konto zadbaj aby było najtansze. Być moze pracujesz i to zmienia postać rzeczy warto zwrócic uwagę na dodatkowe usługi, kredyt odnawialny, zlecenia stałe itp. Pomyśl najpierw czego oczekujesz od konta.\ Jesli masz staly dostep do internetu polecam konta internetowe np. mbank, niskie koszty, wygoda. Poleceam lekture: www.finanseosobiste.pl//content/view/20/32/Pozdrawiam Tomek www.finanseosobiste.pl Odpowiedz Link Zgłoś
bwportal.pl Re: GDZIE NAJLEPIEJ ZAŁOŻYC KONTO BANKOWE? 15.11.05, 21:47 Za malo informacji podajesz, zeby polecic cos konkretnego. Przeczytaj artykul Na co zwracać uwagę przy wyborze konta bankowego. Polecilbym Ci mBank, bo nie pobiera oplat za prowadzenie konta ale w mBanku nie zalozysz konta w jeden dzien. (mBank nie ma oddzialow, wiec nie mozesz podpisac umowy w oddziale - konieczna jest droga korespondencyjna). Swoja droga, po co ten pospiech? Jak kupujesz cos na czym sie nie znasz, to tez "na jutro"? Bez rozpoznania rynku? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: mała Re: GDZIE NAJLEPIEJ ZAŁOŻYC KONTO BANKOWE? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.11.05, 21:51 A CO myslicie moi drodzy o koncie inteligo pko?prosze napiszcie czy sie oplaca tam załozyc studenckie konto? Odpowiedz Link Zgłoś