Dodaj do ulubionych

czy mogę dostać kredyt

25.09.06, 21:28
Witam,
mam pytanko jeśli:
1)
- pracuję na czas nieokreślony od 2 lat i zarabiam 2000 zł brutto
- mój narzeczony nie pracuje i jest studentem
czy możemy się wspólnie starać o kredyt mieszkaniowy do 300-350 tys. zł
jeśli nie razem, jaką ma mogłabym mieć zdolność kredytową?
I jaki bank miałby dla mnie najkorzystniejszą ofertę?
Obecnie nie mam zaciągniętego żadnego kredytu
2)lub
Załóżmy że mój narzeczony będzie pracował od października b.r. na pół etatu i
będzie zarabiał 1000 brutto.
3)
Czy nie lepiej poczekać do naszego ślubu w lipcu i wtedy wziąść kredyt?

Z góry dziękuję za pomoc,
pozdrawiamy
Obserwuj wątek
    • pawel.usielski Re: czy mogę dostać kredyt 26.09.06, 09:30
      Dzień dobry,
      Opisane wysokości dochodu, obawiam się, że nie pozwolą nam w „DomBanku”
      udzielić kredytu we wnioskowanej kwocie. Pani dochód pozwala nam na dzień
      dzisiejszy na kwotę kredytu ok. 60 tys. zł.
      Po przyłączeniu dochodu Pani narzeczonego, kwota wzrośnie do ok. 105 tys. zł.

Z poważaniem,
      Paweł Usielski
      • pawel.usielski Re: czy mogę dostać kredyt 26.09.06, 10:05
        Tak, było to liczone dla maksymalnego okresu, jaki proponujemy, 30 lat.
        G
        dy mówimy o kredycie hipotecznym to mowa tu o formie jego zabezpieczenia, czyli
        wpisie do IV Działu Księgi Wieczystej nieruchomości – hipoteki. Mówiąc o
        kredycie mieszkaniowym, określamy cel kredytu – zakup mieszkania.
        Sumując, kredyt hipoteczny nie musi być przeznaczony na cel mieszkaniowy za to
        kredyt mieszkaniowy prawie zawsze jest zabezpieczony na kupowanym mieszkaniu po
        przez wpis hipoteki.

Z poważaniem,
        Paweł Usielski
    • ziut19 Re: czy mogę dostać kredyt 26.09.06, 11:17
      Dziecko drogie (przepraszam za takie okreslenie, ale sugeruje sie liczba przy
      nicku, oraz pytaniem, ktore wydaje sie troche dziecinne). Rata kredytu w