Dodaj do ulubionych

Jestem chory, ale ...

18.09.05, 18:22
Nie wiem co jest ważne a co nie ważne, ale leżałem w szpitalu w 1992 roku i
mam wyciętą część tarczycy i biorę do dzisiaj Letrox na uzupełnienie hormonu
tarczycy i leżałem w szpitalu w 1999 roku, ponieważ miałem wgniecioną kość
jarzmową. Poza tym mam skłonności do nadmiernego cholesterolu i biorę Simgal i
zmniejszyłem cholesterol poniżej 200 mg/dl. Moje wyniki morfologii od lat są w
dolnym zakresie lub nawet poniżej normy. W roku 2002 miałem wędrujące bóle w
obu rękach w stawie łokciowym i przegubowym. Był to ostry ból wysiłkowy. Przez
ortopedę zostało to uznane jako "łokieć tenisty". Później bóle samoistnie
ustąpiły. Na jesieni roku 2003 przejmowałem się tym jak przejść lekarza
medycyny pracy bo czułem, że coś ze mną jest nie tak. (Jestem elektrykiem z
zawodu) Ale udało się. Moje prawdziwe problemy rozpoczęły się w październiku
2004 roku. Polegały na zachwianiu równowagi, zaburzeniach ruchu polegających
na niezborności stawów kolanowych i biodrowych oraz niezborności rąk, zanikach
pamięci, stanie depresyjno-lękowym, nietrzymaniu zwieraczy itp. Na to
zawędrowałem do szpitala i w styczniu tego roku dowiedziałem się, że jestem
chory na neuroboreliozę przewlekłą. Po badanich krwi testem Elisa na Igg
miałem 81,74 BBU/ml przy normie do 9. Igm krwi miałem nie robiony. W Elisa PMR
stwierdzono przeciwciała Igg 14 BBU/ml. Przeciwiciał Igm nie stwierdzono.
Ordynator oddziału zakaźnego uznał, że jestem chory na neuroboreliozę
przewlekłą. Spędziłem na tym oddziale ponad miesiąc. Leczony byłem Oframoxem.
Nie wiem czy to był objaw Herxy, ale ostatni tydzień mojego pobytu w szpitalu
to była olbrzymia gorączka sięgająca powyżej 40 st. Celsj, OB 74 mm. Leukocyty
jak miałem zawsze w dolnym zakresie tak były 10 tys. Na przełomie marca i
kwietnia leżałem na oddziale neurologii i w PMR miałem Igg poniżej normy 0,138
i Igm poniżej normy 0,049. W rezonansie magnetycznym głowy stwierdzono masywne