Gość: fan Re: Spaghettifresser ihr werde heute heulen !!! IP: *.m.pppool.de 04.07.06, 11:21 Arriverderci Italia :-))))))))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lalka Re: Spaghettifresser ihr werde heute heulen !!! IP: *.proxy.aol.com / *.proxy.aol.com 04.07.06, 11:27 skad sie takie ...biora???? Gdyby nie pizza i spagetti to by wasze niemieckie dzieci z glodu umarly. Nie mowiac o lodach w ogole. Wiec troche mniej histerii a wiecej pomyslunku. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Hamburgo Naucz sie po niemiecku, Krautfresser!!! IP: *.ipt.aol.com 04.07.06, 12:36 Ach, widac znow jacy tu "Niemcy" lataja: Mala lekcja nemieckiego, drogi fanie: To sie nazywa: >ihr werdet< a nie >ihr werde< Die Dummheit kennt keine Grenzen (Glupota nie zna granic) Hamburgo Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fan Re: Naucz sie po niemiecku, Krautfresser!!! IP: *.m.pppool.de 04.07.06, 13:00 Gość portalu: Hamburgo napisał(a): > Ach, widac znow jacy tu "Niemcy" lataja: > Mala lekcja nemieckiego, drogi fanie: > To sie nazywa: >ihr werdet< a nie >ihr werde< > > Die Dummheit kennt keine Grenzen > (Glupota nie zna granic) > ich habe mich nur vertippt, du blödes arschloch Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Hamburgo armselige Vorstellung IP: *.ipt.aol.com 04.07.06, 13:25 Vertippt? Juz ci sie palce trzesa z nerwow? Ze nie bedziesz dzis mogl z choragiewka latac po wsi i drzec sie Deeeeuuuutschlaaaaaand, jesli Italia sie dzis postara? Co ty tu wogole chcesz? Troche poprowokowac. Pewnie ci rozumu brak, zeby na niemieckich forach cos napisac, co mialoby sens. Niestety, tak cie oceniam: Twoje faszystowskie >Spaghettifresser<, twoje >blödes Arschloch< mowi mi w jakich kregach sie obracasz. Pewnie Niemcy dookola nie chca cie znac i biedaku musisz sie tu udzielac..na obcych stronach(-:. Du bist so armselig -Wahrscheinlich merkst du es nicht mal(-: st.pauli-fans gegen rechts! Hamburgo Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fan Re: armselige Vorstellung IP: *.m.pppool.de 04.07.06, 13:48 oczywiscie, ze jestem podekscytowany dzisiaj gra moja druzyn o final pucharu swiata i po meczu bede latac z choragiewka i sie drzec deeeuuutschland !!! w przeciwienstwie do twoich polaczkow, ktorzy na szczescie ogladaja juz mistrzostwa w domu przed telewizorem zal dupe sciska. wyobrazam sobie jak cierpiales po wystepach twoich polaczkow i jak widze z twoich postow dalej cierpisz to dobrze cierp dalej freue mich sehr du blödes klugscheisser und dass du ein regionalliga-manschaft fan bist, interessiert keinen ihr seid loser, bayern hat euch gezeigt :-))))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fun_fan Re: armselige Vorstellung IP: *.dip.t-dialin.net 04.07.06, 14:02 Ruhe jetzt! Wir freuen uns auf den Sieg. Wir werden gewinnen. Und erst recht nach der Sperrung von Frings. Lieber Fan lass Dich von dem "Pseudohamburger" nicht prowozieren. Er ist einfach ein "popapraniec zaprzany". Er wollte selber mit seiner Fahne uns vor der Nase fuchteln und und Polska schreien. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fan Re: armselige Vorstellung IP: *.m.pppool.de 04.07.06, 14:08 Gość portalu: fun_fan napisał(a): > Ruhe jetzt! > Wir freuen uns auf den Sieg. Wir werden gewinnen. Und erst recht nach der > Sperrung von Frings. Lieber Fan lass Dich von dem "Pseudohamburger" nicht > prowozieren. Er ist einfach ein "popapraniec zaprzany". Er wollte selber mit > seiner Fahne uns vor der Nase fuchteln und und Polska schreien. Ok. :-) So ein tag, so wunderschön wie heute :-)))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Hamburgo kommt auf den Boden IP: *.ipt.aol.com 04.07.06, 14:50 Czemu to TWOJA druzyna jak nawet nie znasz jej jezyka? Udawadniasz to caly czas: Twoj tekst"du blödes klugscheisser" Prawidlowo:"du blöder klugscheisser" Twoj tekst: "bayern hat euch gezeigt" (to by znaczylo: Bayern was pokazal) Prawidlowo: "bayern hat´s euch gezeigt"(Bayern wam pokazal-to chyba chciales powiedziec(-:) Chcesz byc Niemcem -naucz sie najpierw ich jezyka. A w ich oczach Niemcem i tak nie bedziesz, to ci gwarantuje. Znam takich Möchtegerndeutsche wastarczajaco duzo -Szkoda mi ich, bo nie wiedza ze sie przed Niemcami osmieszaja -oni bardziej respektuja kazdego Hiszpana, Wlocha czy Turka, ktory nie pluje w strone, z ktorej przyjechal niz takich podlizywaczy. Co do ciebie, drogi fun_fan, pewnie tez taki "Nowoniemiec": Wytlumacz mi, co jest "poparaniec zaprzany", przepraszam, naprawde nie wiem, przyjechalem tu jako dziecko, nie znam niestety niektorych slow(-: I zeby byc akceptowany nie musze chorageiwka niemiecka machac i tym komukolwiek wchodzic w d. i nie musze udawac Niemca, mimo ze bym mogl, bo mam pochodzenie i polskie i niemieckie. Respekt zdobywa sie nie glupim nacjonalizmem, bo to i tak przypadek, gdzie jest sie urodzony i jaka rodzinna historia. Respekt gewinnt man aufgrund anderer Eigenschaften und Einstellungen. Es ist mir jedoch zu blöd, euch das hier zu erklären. Würdet ihr ohnehin nicht kapieren ..und meine Fahne ist weder schwarz-rot-gold noch weiss-rot sondern schwarz mit ´nem Skull in der Mitte -unabhängig vom dumpfen Nationalgetue... ...denn ich weiß, warum ich hier stehe... Hamburgo Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fun_fan Re: kommt auf den Boden IP: *.dip.t-dialin.net 04.07.06, 15:31 Hamburgo. Erstens bin ich kein "Nowoniemiec" nur einfach ein Deutscher. Als Deutscher geboren.Basta. Ich liebe Fussball und freue mich für meine Manschaft. Ganz Deutschland ist ein "Fahnenmeer". Das Fahnenschwenken gehört heute, während WM einfach dazu. Was hat das mit dumpfen National getue zu tun ? Warum stoert Dich das dermassen, dass Du darüber schreiben muss. Wie kommst Du dazu mich als blöd zu erklären ? Hasst Du die Weisheit mit dem Loeffel gefressen !??. Wie kommst Du dazu über Deutschtum anderer Leute zu urteilen. Mich stört es nicht, dass du polnisch-deutscher Abstammung bist. Lass`den anderen das Recht über sich selber zu bestimmen. Solche Oberlehrer wie Du erschweren den anderen den zugewanderten Neudeutschen die Integration, weil Du den hiesigen Menschen (die keine Ahnung von Geschichte haben) Deinen Standpunkt erklärst in dem DU die anderen lächerlich machst. Die sprechen ein fehlerhaftes Deutsch, weil Deine polnischen Landsleute sie jahrzehntelang deswegen drangsaliert haben. Anstatt sie zu verspotten, hilft den lieber. Und im Übrigen brauchst Du mit mir nicht in Deiner Sprache zu reden. Was oder wer ein "popapraniec zaprzany" ist musste zumindest Deine Oma oder Opa wissen. Mfg_fun_fan Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Hamburgo @funfan IP: *.ipt.aol.com 04.07.06, 16:27 Przepraszam, ze nie po polsku, ale musze na pare zarzutow odpowiedzien w jezyku akceptowanym przez fun_fana @fun_fan: "Das Fahnenschwenken gehört heute, während WM einfach dazu. Was hat das mit dumpfem National getue zu tun" ..es hat mit Nationalgetue zu tun, wenn Leute, die sich bisher null für Fussball interessierten, auf einmal auf den fahrenden Zug aufspringen und endlich ihren latenten Nationalismus rauslassen können (unter dem schützenden Mäntelchen des Sports)-kenne selbst solche Leute -das Thema haben wir in Fankreisen zuletz zugenüge diskutiert -ich mag einfach keinen übertriebenen Nationalismus oder abgeschwächt gesagt Patriotismus egal welcher Couleur. "Wie kommst Du dazu mich als blöd zu erklären ?" ..habe ich nicht behauptet "Wie kommst Du dazu über Deutschtum anderer Leute zu urteilen" ..aus den eigenen Erfahrungen hier, wenn du auf das Statement anspielst, dass man von den hier geborenen sowieso nicht als Deutscher gesehen wird. Auch meine deutschen Freunde reden von den Polen in der dt. Mannschsft -wozu dann die Mühe und falscher Ehrgeiz? Ist doch Latte, ob du Deutscher, Pole, Türke oder Eskimo bist -letzendlich gibt´s Wichtigeres "weil Du den hiesigen Menschen (die keine Ahnung von Geschichte haben) Deinen Standpunkt erklärst" das stimmt nicht -ich habe deutsche Geschichte in deutschen Schulen gelernt. Wir haben analysiert, Fakten ausgewertet -viele, die hier ankommen haben kaum Verantwortungsbewusstsein gegenüber der dt. Geschichte, weil sie eben auf Legenden basiert -schau dich doch hier im Forum um, was manche "Deutsche" hier für historische Fantasien ausbrüten, die ewig gestrigen... "Anstatt sie zu verspotten, hilft denen lieber" Mache ich gerne, aber soll ich auf die plumpe Anmache,"Spaghettifresser" und "blödes Arschloch" hier mit intelektuellen Weisheiten antworten? Da hilft leider nur, das Absurde zu unterstreichen...an solchen Provokationen (Gibt´s von der polnischen Seite natürlich auch -finde ich genauso Sch...) "Und im Übrigen brauchst Du mit mir nicht in Deiner Sprache zu reden" Widzisz, o to mi chodzi -po co tu jestes jak nie akceptujesz dyskusji po polsku? Nie rozumiem... Przypominam krotko: to jest polskie Forum -aber ich habe dir ja jetzt den Gefallen getan. Hamburgo Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fun_fan Re: @funfan IP: *.dip.t-dialin.net 04.07.06, 17:16 Hamburgo! Dziekuje za wysilek. Musialem ci udowodnic ze wladam niemieckim, bo innym bledy wypominasz. A bledy robione sa przez wielu ludzi i nie jest wielka tragedia. To nie miejsce na te tematy. Ale to Ty zaczales , ale to nie wazne. Historii bylych niemieckich terenow wschodnich sie prawie wcale nie wspomina w szkolach ogolnych, powszechnych. Niemcom lezy bardzo na dobrych stosunkach z Polska. Dlatego bardzo niechetnie wspomina sie o Tragediach Wschodnich. A jak, to Polska reaguje bardzo alergicznie. Dlatego przemilcza sie duzo. Wiekszosc Niemcow zachodnich mysli wiecej o urlopie, niz o historii. W Demokracji nikt nic nie musi. Pozatym Nadrenczykowi zwisa to kim sie ktos czuje. Kazdy mowi o sobie kim sie czuje. Ten narodowosciowy halas robia przedewszystkim Polacy, ktorzy pilnuja zeby ja nikt nie zmienil zdania i uwazaja ze wszysy Slazacy to Polacy, a Slask ziemia "odzyskana". Dzisiaj chodzi juz tylko o prawde historyczna. Odezwalem sie bo mialem dosyc tego wyzywania od niemiaszkow,szkopow,hitlerowcow itp. itd. Poczytaj te posty na tych forach polskich. A ja od czasu do czasu ide na fory polskie, bo mnie interesuje czy mlodzi ludzie juz zdanie o Niemcach zmienili. Niestety. Oni w wiekszosci chcieli by Niemcom dokopac i zapomnieli ze juz 61 lat po wojnie. Pozatym nie musisz mi przypominac ze jestem na polskim podworku. Przyjemnego ogladania meczu ! Wszystkiego najlepszego funfan Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Hamburgo Re: @funfan IP: *.ipt.aol.com 04.07.06, 17:48 Ich glaube, das Kriegsbeil können wir jetzt begraben (-:. Oboje dalismy sie chyba troche sprowokowac przez histerykow (po obu stronach), trzeba uwazac kiedy samemu nalezy zaciagnac hamulec. Trzezba wrecz z zazdroscia patrec na Alzacje czy na Südtirol, gdzie mimo podobnej historii jest zupelny luz jesli chodzi o jakies narodowe przynaleznosci... Zycze tez przyjemnago meczu! Hamburgo Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fun_fan Re: @funfan IP: *.dip.t-dialin.net 05.07.06, 00:47 Hamburgo, ich habe mit Dir kein Krieg geführt. Ich denke nunmal, wie ich denke. Ich gebe Dir Recht. Die meisten Schlesier- Slazacy sollen sich das Denkmal in Strassbourg anschauen, wo die Mutter Elsass-Alzacja ihre beiden Soehne , den deutschen und den franzoesichen in den Armen haelt. Um den Zustand erreichen zu koennen, muss sich Polen sehr bewegen. Und ich glaube ,dass das zur Zeit überhaupt nicht möglich ist. Neulich habe ich gelesen, das es Kräfte in Polen gibt, die sogar den Euro- Sternenkranz auf dem Autokennzeichen ablehnen. Das gibt mir sehr zu denken Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jude Sei nicht so pinngelich, IP: *.iFiber.telenet-ops.be 04.07.06, 16:13 es ware bessere, du warest so genau beim Klo putzen, du bloedahund, ha ha Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kita Re: armselige Vorstellung -hehehe IP: *.aster.pl 05.07.06, 00:30 syfiasty dojczland Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: my Re: armselige Vorstellung -hehehe IP: *.dip.t-dialin.net 05.07.06, 00:35 nie, ty i tacy jak ty .Do ogorkow. Niemcy przegrali z honorem i pomocy sedziego dla itali. Po meczu jest przed meczem. Wszyscy ,tylko nie ty i wy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: hehehe Re: armselige Vorstellung -hehehe IP: *.aster.pl 05.07.06, 01:42 wazne, ze przegrali;)))))))))))))) Wlosi byli lepsi o lata swietlne Odpowiedz Link Zgłoś
lalka_01 hej fan! 05.07.06, 00:25 dzis na obiad pizza "Alles ist vorbei" :-))))Wlosi Wam stawiaja! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kat szwaby sie posraly ;)))))))))))))))))))))))))))))) IP: *.aster.pl 05.07.06, 00:28 bravo Italia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bodo Re: szwaby sie posraly ;))))))))))))))))))))))))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.06, 00:59 kolega fun_fan zamilkł. pewnie lata po wsi z niemiecką flagą i ryczy "Warum? Warum?!" Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kat Re: szwaby sie posraly ;))))))))))))))))))))))))) IP: *.aster.pl 05.07.06, 01:40 i jeszcze: schade!!! :)))))))))) ta flaga to sobie moze.... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fan Re: hej fan! IP: *.m.pppool.de 05.07.06, 08:46 lalka_01 napisała: > dzis na obiad pizza "Alles ist vorbei" :-))))Wlosi Wam stawiaja! niestety jestem zalamany, a final by tak blisko gratuluje wlochom byli lepsi :-) pizzy nie odmowie:-) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: fan Re: lalka_01 IP: *.m.pppool.de 05.07.06, 08:47 Gość portalu: fan napisał(a): > lalka_01 napisała: > >dzis na obiad pizza "Alles ist vorbei" :-))))Wlosi Wam stawiaja! niestety jestem zalamany, a final by tak blisko :-( gratuluje wlochom byli lepsi :-) pizzy nie odmowie:-) Odpowiedz Link Zgłoś