Dodaj do ulubionych

Przychodnia, potrzebna pomoc

IP: *.acn.waw.pl 11.01.09, 13:42
Proszę o pomoc.
jestem studentką i zameldowana jestem w innym województwie.
Potrzebuję lekarza bo porządnie mnie rozłożyło , ktoś się orientuje czy mogę
pójść do obojętnie jakiej przychodni?
Coś mam ze sobą zabrać, żeby mnie przyjęli?
I czy mógłby mi ktoś podać namiary na jakąś przychodnię na ochocie?
Obserwuj wątek
    • Gość: monika Re: Przychodnia, potrzebna pomoc IP: *.gprs.plus.pl 11.01.09, 14:11
      skoro masz dostęp do netu to bez kłopotu znajdziesz przychodnie na ochocie z adresami, telefonami i godz otwarcia...najlepiej zadzownic do rejestracji i sie dowiedziec czy przyjmą. kilka lat temu jak byłam studentka to w studenckiej przyhcodni nie przyjeto mnie bo z racji zameldowania mam wybranego lek 1go kontaktu więc "do niego prosze się zgłosić".
      jedyna przychodnia na ochocie jaka znam to niedaleko szpitala na banacha..w takiej malej bocznej uliczce odchodzącej od Grujeckiej niedaleko Bitwy Warszawskiej-pytałam się ludzi na ulicy jak trafić..
      co do dokumentów to na pewno PESEL i może leg studencka.
      zdrówka życzę!
    • Gość: gosc Re: Przychodnia, potrzebna pomoc IP: *.mobile.playmobile.pl 11.01.09, 16:31
      kazdy student chyba wie, ze przysluguje mu prawo do jednorazowej wizyty u
      lekarza, wypelnia sie formularz jednorazowy w zwiazku z tym, i nie ma bata musza
      cie przyjac,a swoja droga to mozesz si e zapisac normalnie do wybranego lekarza
      w przychodni, np. na Sanockiej- tylko obecnie jest przeniesiona kolo Baleya-
      zebys w przyslzosci nei musiala sie stresowac jak zachorujesz ip.
      • Gość: Małgośka Re: Przychodnia, potrzebna pomoc IP: *.acn.waw.pl 11.01.09, 17:12
        a jaki tam teraz jest numer do rejestracji na baleya (sanockiej)? 022-8230545?
        czy jakiś inny?
        • Gość: gosc Re: Przychodnia, potrzebna pomoc IP: 94.254.145.* 11.01.09, 20:02