Gość: lesio Jeszcze nie, ale jak porządzi Miller z Lepperem ...??? IP: *.*.*.* 01.10.01, 15:13 Odpowiedz Link Zgłoś
batavia Re: 6 mln Polaków chce emigrować. Ty też? 02.10.01, 08:08 Gdy tylko zakończe swoją edukację zamierzam wyjechać do Niemiec.Myśle że w naszym kraju przy obecnej sytuacji gospodarczej nie mam szans na znalezienie dobrze płatnej pracy.(Jestem studentem na Politechnice Gliwickiej) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bogdan Re: 6 mln Polaków chce emigrować. Ty też? IP: 199.183.174.* 02.10.01, 11:49 smutne to ze pomimo uplywu 20 lat od mojego wyjazdu z kraju tak duza czesc spoleczenstwa znowu bedzie szukala zycia poza granicami. Zalosne to jest bo moim zdaniem Polske opuszcza ludzie z ambicjami,zaradnoscia ,inicjatywa itd...ludzie ktorzy tak sa tam potrzebni aby ten kraj z bagna wyciagnac. Odpowiedz Link Zgłoś