rin Re: Muzyka Koreańska czy może jednak Japońska? 01.09.10, 21:02 W temacie koreańskich zespołów jestem bardzo początkującym słuchaczem. Słucham: Super Junior, U-kiss, SNSD, B2ST i kilku innych. Dopiero oswajam się z tym językiem. Potrafię wymówić tylko "oppa" i sądzę, że minie sporo czasu nim nauczę się kolejnych słów. Jeśli chodzi o j-pop(bo tylko tego typu muzyki słucham, nie lube rocka w żadnej wersji językowej) w którym siedzę już od ponad 3 lat to słucham (oprócz niektórych piosenek z przeróżnych anime) przede wszystkim Arashi i niemal wszystkich zespołów z Hello!Project (Morning Musume, C-ute, Berryz Koubou, Buono!, S/mileage itp.). Odpowiedz Link Zgłoś
pluszbezpluszu Re: Muzyka Koreańska czy może jednak Japońska? 01.09.10, 23:41 Do "oppy" trzeba dorzucić saranghae/yo i gotowe.. fangirl wypisz wymaluj static.allkpop.com/wp-content/uploads/2010/04/allkpop-comic-4.jpg Odpowiedz Link Zgłoś
screm pluszbezpluszu 02.09.10, 00:23 czym jest 'oppa'? i to dalej? xD przyznaje, jestem zielona w korei, a bardzo szkoda a jakoś nie zanosi się na to żebym w najbliższym czasie jakoś sobie przybliżyła kulturę tego kraju oglądając dramy, k anime i manhwy bo najzwyczajniej w świecie nie mam czasu, ale muzyka to co innego. szczerze, to nudzi mnie trochę japoński język w muzyce, możliwe że to przez to że znam w nim sporo słów i jakoś tak... ale trzeba przyznać: azjatycka muzyka różni się od zachodniej. teraz nie jestem tego w stanie wam logicznie wytłumaczyć (prawie pół do pierwszej w nocy + stres (matko, jutro spotkam tą straszną babe od niemieckiego....) oyasuminasai, watashi no otaku (czy jakoś tak...) Odpowiedz Link Zgłoś