Dodaj do ulubionych

Pytanie do nauczycieli historii

IP: *.acn.waw.pl 15.07.04, 12:37

Pare lat temu uczylam historii i mialam pewna przerwe w zyciorysie
zawodowych.
W tym roku chcialam sie zatrudnic w tym charakterze, ale kicha- mimo pelnych
kwalifikacji i udokumentowanej dobrej znajomosci angielskiego.
Wiem, ze zeby w ogole gdzies pracowac, musze cos jeszcze skonczyc.
Myslalam o doktoracie, ale to w tej chwili nierealne.
Jakie studia podyplomowe radzicie mi skonczyc, zeby zwiekszyc moje szanse
zatrudnienia ?
Bede bardzo wdzieczna za pomoc. Mieszkam w Warszawie.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • Gość: Alek Re: Pytanie do nauczycieli historii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.04, 11:18
      JA NIE JESTEM NAUCZYCIELEM, ALE Z WŁASNEGO DOŚWIADCZENIA WIEM, ŻE NAUCZYCIELE
      HISTORII ZAMIAST KOŃCZYĆ STUDIÓW DODATKOWYCH, ROBIĄ SOBIE KURSY. DZIĘKI TEMU
      MOGĄ UCZYĆ DODATKOWYCH PRZEDMIOTÓW TAKICH JAK: WOS, KOSS, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ,
      WIEDZY O KULTURZE. TO JEST DOBRE WYJŚCIE Z SYTUACJI. SZKOŁA ZATRUDNI CIĘ JAKO
      NAUCZYCIELA POWYŻSZYCH PRZEDMIOTÓW A PRZY OKAZJI BĘDZIESZ UCZYŁA HISTORII I
      WYRABIAŁA SOBIE PRAKTYKĘ W SZKOLE, A NÓŻ SIĘ ZWOLNI JAKIEŚ MIEJSCE, CZY COŚ.
      POZDRAWIAM
      • Gość: Monika Re: Pytanie do nauczycieli historii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.04, 14:49
        Witam!

Alek - nie do końca masz racje. Po pierwsze robienie kursó nie wystaracza, by
        uczyć wymienainych prze Ciebie przedmiotów. Do wos - kończy sie studia
        politologiczne lub stosunki międzynarodowe, do przedsiebiorczości zatrudnia się
        kogoś po ekonomii etc. a WOk uczy sie po kulturoznastwie. Zmieniają sie
        przepisy, a po 2006 będzie jeszcze koszmarniej. Nie ma zapotrzebowania na
        historyków 9sama nim jestem). Zeb dostać pracę w wymarzonej szokle studiowałam
        2 kierunki, a potem jeszcze zdałm KDS.
        Ala zamiast kończyć kursy (od 2006) nie są uwzględnaine zacznij studiować jakiś